W układzie klimatyzacji samochodowej krąży czynnik chłodniczy, który w postaci gazu będzie się ulatniał jak tylko znajdzie nieszczelność. Brak czynnika chłodniczego w układzie klimatyzacji sprawi, że klimatyzacja przestanie być wydajna. Badanie szczelności układu może być przeprowadzone np. poprzez wpuszczenie do układu środka zabarwionego fluorem, którego wydostawanie się będzie łatwe do zidentyfikowania za pomocą światła ultrafioletowego.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Dzień dobry. Problem nieszczelności klimy. Byłem w ASO z problemem braku czynnika w układzie. Po 3h na maszynie nie udało się ustalić gdzie uchodzi. Klima została nabita czynnikiem+barwnik. Po 1000km. przyjechałem na dalsze poszukiwania (klima działała) i nic nie udało się zrobić. Po ok...
Czy można odłączyć napęd na tylny most bo podczas zakrętów coś w nim chrobocze
Mam peugeot 307 1,6 benzyna 2002r. Po otwarciu drzwi słychać stukanie chyba jakiegoś przekaźnika na wysokości schowka i za chwilę znika co to może być?
Serwis nie zaleca wymiany oleju waitomacie a więc wymieniać czy nie
Hyundai Tucson to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 2007 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu SUV. Druga generacja występuje...
Falowanie obrotów po włączeniu klimatyzacji może być związane zarówno z samym silnikiem jak i z układem klimatyzacji. Odpowiadać za to może zanieczyszczenie takich elementów jak silniczek krokowy,...
BMW Serii 5 to niemieckie auto klasy wyższej produkowane od 1972 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstało 8 generacji modelu. BMW opisuje swoje modele litera i cyfrą. W tym wypadku...
Mitsubishi ASX to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 2010 roku. Do dnia dzisiejszego powstała 1 generacja modelu razem z kilkoma liftingami, produkowanego w nadwoziu...