Obsługujemy wszystkie typy samochodów osobowych i dostawczych. Kompleksowe naprawy silników, skrzyń biegów, układów mechanicznych i elektrycznych. Diagnostyka i programowanie. Regeneracja – wtryskiwaczy, pomp wtryskiwaczy,...
"Nieprawidlowosci w zawieszeniu odrazu znaleziono i 100% usunieto przyczyny za rozsadna cene pelen profesjonalizm bez szukania dodatkowych kosztow !",
Dar, Renault scenic 2
"W moim dawnym Focusie mk1 był problem z hamulcami z przodu i amortyzatorami. Problem został załatwiony w jeden dzien. Po prawie trzech latach od naprawy wyżej wymienionych rzeczy autko cieszy teraz mojego teścia. Też był problem z kołami które do niego kupiłem ale rozwiązania które zostały zastosowane przez p. Krzysztofa i jego pracowników...",
Piotr, Fokus mk1
"Dostałem polecenie do P. Szuchmielskiego od kilku osób. Nie mogę narzekać. Niestety elementy, które wymagały naprawy i wymiany kosztowały bardzo dużo. M.in. regeneracja pompy paliwowej, łącznik elastyczny, oring i uszczelka od baku. Sumarycznie wizyta kosztowała mnie dość dużo (jak na jedną naprawę), Z drugiej strony gdybym miał to robić na...",
Karthur, Fiat Panda 1,3 JTD
"Polecam zdecydowanie. Pełen profesjonalizm od obsługi samochodu , po obsługę klienta.",
Kris
"Wszystko w jak najlepszym porządku polecam warsztat",
Janusz, VW passat B5 kombi 2.8 V6 syncro
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Cena usługi spawanie, naprawa tłumika: od 40,00 PLN do 200,00 PLN
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
mam wolksvagen polo 4 1.4 TDI mam takie pytanie czy po przekręceniu kluczyka na 2 jak świece żarowe zgasną i zostawieniu kluczyka w tej pozycji co ileś minut będą się włączały świece żarowe??
Witam, jestem na etapie szukania samochodu i chciałabym zapytać o opinię na temat samochodu Opel Astra H, jaki silnik byłby najlepszy,rocznik itp. Jak jest z awaryjnością samochodu i częściami do Niego
Dzień dobry, Zafira B 2006 1.8 wentylator chłodnicy przy 110 stopniach pracuje falują o. Był błąd P0115 a po przeczyszczeniu styków czujnika temp. zaczął pracę przerywana. Co może być przyczyną?
Lexus RX400h 2006rok Od 120km/h zaczynaja się drgania samochodu. Te drgania idą od przodu auta. Dodam że felgi proste wyważone i nowe opony.
Siódma generacji modelu Civic zadebiutowała na rynku w 2000r. Okres produkcji trwał 6 lat, a pojazd był oferowany w dwóch wersjach stylistycznych: sedan oraz hatchback. Facelifting modelu...
Hyundai i30 to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 2007 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, kombi i liftback....
Suzuki Swift to auto klasy miejskiej segmentu B, które jest produkowane od 1983 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 6 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu sedan i hatchback. Głównymi...
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...