"Przede wszystkich co najważniejsze prócz wiedzy czysto fachowej pełna kultura i zrozumienie klienta",
GerHard , Citroen picasso
"PRZYJEMNA OBSŁUGA, WSZYSTKO ZROBIONE JAK SIĘ NALEŻY. POLECAM",
civicVII
"Naprawa trwała bardzo szybko, cena za wykonana usługę bardzo mnie zaskoczyła ponieważ była dosyć niska :)",
Prezes, Toyota Yaris
"polecam warsztat naprawczy przy ulicy ŁUKASZA GÓRKI 1 w Szamotułach, najniższe ceny w okolicy- wiem bo sprawdziłem, pompę zrobioną miałem w 24h co w innych warsztatach było niemożliwe do wykonania. z tego co słyszałem to warsztat cieszy się dobrą opinią wśród okolicznych przewoźników.
",
stały klient
"Auto szybko i profesjonalnie naprawione, oraz bardzo tanio. POLECAM ten warsztat wszystkim jeszcze niezdecydowanym.",
elektro-marek, Ford Focus
"Audi 80 B3 i B4 Polecam Bardzo szybka naprawa, dobre części i dobra cena za usługę.",
AUDI 80, Audi 80 B3 i B4
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam mam volvo v40 2.0 diesel 120 km 2016 r około 150tys km i pobiera olej .Około 0.2-0.3l na 1 tys kilometrów. Co może być przyczyną,czy warto się tym matwic? W zimie pobierał więcej teraz jak się zrobiło ciepłej to trochu mniej
Początkowo radio wyłączyło się i nie chciało włączyć, potem zasięg kilometrów na paliwie spadł o Ok 40km, po dotankowaniu zasięg się nie zwiększył, tylko ciagle spadał. Wyjęto bezpiecznik audio, został włożony z powrotem - wszystko wróciło do normy, radio i zasięg, poza tym, że auto już nie...
Dzień dobry. Ile będzie kosztować diagnostyka i naprawa wspomagania kierownicy? Od tygodnia mocno buczy na zakrętach, płyn jest brudny, kiedy był wymieniany nie wiadomo, auto mam niecały rok.
Witam Silnik odpala . Pali się kontrolka Check Engine i ABS . Silnik nie ma mocy w czasie jazdy osiąga tylko 2000 obrotów i gaśnie w czasie jazdy. Peugeot partner tepee 1.6HDI 90 KM 66 kW rok produkcji 2009
Hyundai i30 to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 2007 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, kombi i liftback....
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...
Siódma generacji modelu Civic zadebiutowała na rynku w 2000r. Okres produkcji trwał 6 lat, a pojazd był oferowany w dwóch wersjach stylistycznych: sedan oraz hatchback. Facelifting modelu...
Suzuki Swift to auto klasy miejskiej segmentu B, które jest produkowane od 1983 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 6 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu sedan i hatchback. Głównymi...