"Najlepsi mechanic jakich znam.Polecam kazdemu!Dobre ceny fachowa obsluga a jak problem przerasta wszystko inne to siedza nad tym tak dlugo az zrobia.",
Zadowolony, Mazda Honda Fiat
"Polecam warsztat z czystym sumieniem. Bardzo dokładnie i rzetelnie wykonywane usługi. Masz poczucie, że twój samochód jest w dobrych rękach. Pozdrawiam! ",
Oskar, opel sintra
Zapraszamy do nowo otwartego warsztatu w Redzie przy ulicy Ogrodników 25 (wjazd za Świnką i rybką). Prowadzimy pełną obsługę samochodów osobowych i dostawczych oraz obsługujemy klimatyzacje samochodowe. Zapraszamy Poniedziałek -...
Pozytywnie zakręcone na punkcie Mazdy Mx-5 świry z północy to my : Tomek + Bartek + Łukasz + Paweł! Sprowadzanie ciekawych egzemplarzy Mx-5 z Europy i doprowadzanie ich do bardzo dobrego stanu to nasze hobby. Nowoczesne, świeże...
Specjalizujemy się w Mazdach MX-5 każdej generacji NA-D. Jesteśmy pasjonatami, którzy hobby przekuli w pracę. Z racji doświadczenia, mamy już poważne uznanie w Polsce.
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Cena usługi spawanie, naprawa tłumika: od 50,00 PLN do 300,00 PLN
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam. Objawy to dławienie przy przyspieszaniu, wchodzenie w tryb awaryjny, powyżej około 3000 obr, nie da rady. Gdzie szukać przyczyny?
Witam. Moj peugeot 307 1.4 hdi daje sie odpalic gdy jest zimny, po nagrzaniu silnika gasnie i nie udaje sie go juz odpalic. Wymienilem czujnik walu korb. I nic to nie dalo. Prosze o pomoc co zrobic
Witam. Gdy przyjdą temp od 1 do temp minusowej bardzo ciężko odpala, jak juz odpadli to resztę dnia nie ma problemu z odpaleniem. Ale jak postoi noc sytuacja z odpaleniem się powtarza. Wymienione filtry świece żarowe akumulator oraz przekaźnik podgrzewania świec. Jeśli odpali po kilku długich...
Witam. Problem mam taki że gdy odpale silnik pochodzi na biegu jałowym kilka minut 5-10 i gaśnie po czym ciężko go odpalić. W czym problem?
Hyundai i30 to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 2007 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, kombi i liftback....
Siódma generacji modelu Civic zadebiutowała na rynku w 2000r. Okres produkcji trwał 6 lat, a pojazd był oferowany w dwóch wersjach stylistycznych: sedan oraz hatchback. Facelifting modelu...
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...
Suzuki Swift to auto klasy miejskiej segmentu B, które jest produkowane od 1983 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 6 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu sedan i hatchback. Głównymi...