"Polecam warsztat z czystym sumieniem. Bardzo dokładnie i rzetelnie wykonywane usługi. Masz poczucie, że twój samochód jest w dobrych rękach. Pozdrawiam! ",
Oskar, opel sintra
"Najlepsza firma w małym trójmieście, znają się na rzeczy, są rzetelni i uczciwi, szkoda, że takich mechaników jest tak mało!!! POLECAM",
Paweł Schroeder, Audi A4 B5
Zapraszamy do nowo otwartego warsztatu w Redzie przy ulicy Ogrodników 25 (wjazd za Świnką i rybką). Prowadzimy pełną obsługę samochodów osobowych i dostawczych oraz obsługujemy klimatyzacje samochodowe. Zapraszamy Poniedziałek -...
Pozytywnie zakręcone na punkcie Mazdy Mx-5 świry z północy to my : Tomek + Bartek + Łukasz + Paweł! Sprowadzanie ciekawych egzemplarzy Mx-5 z Europy i doprowadzanie ich do bardzo dobrego stanu to nasze hobby. Nowoczesne, świeże...
Specjalizujemy się w Mazdach MX-5 każdej generacji NA-D. Jesteśmy pasjonatami, którzy hobby przekuli w pracę. Z racji doświadczenia, mamy już poważne uznanie w Polsce.
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Cena usługi spawanie, naprawa tłumika: od 50,00 PLN do 300,00 PLN
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam mam volvo v40 2.0 diesel 120 km 2016 r około 150tys km i pobiera olej .Około 0.2-0.3l na 1 tys kilometrów. Co może być przyczyną,czy warto się tym matwic? W zimie pobierał więcej teraz jak się zrobiło ciepłej to trochu mniej
Początkowo radio wyłączyło się i nie chciało włączyć, potem zasięg kilometrów na paliwie spadł o Ok 40km, po dotankowaniu zasięg się nie zwiększył, tylko ciagle spadał. Wyjęto bezpiecznik audio, został włożony z powrotem - wszystko wróciło do normy, radio i zasięg, poza tym, że auto już nie...
Dzień dobry. Ile będzie kosztować diagnostyka i naprawa wspomagania kierownicy? Od tygodnia mocno buczy na zakrętach, płyn jest brudny, kiedy był wymieniany nie wiadomo, auto mam niecały rok.
Witam Silnik odpala . Pali się kontrolka Check Engine i ABS . Silnik nie ma mocy w czasie jazdy osiąga tylko 2000 obrotów i gaśnie w czasie jazdy. Peugeot partner tepee 1.6HDI 90 KM 66 kW rok produkcji 2009
Hyundai i30 to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 2007 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, kombi i liftback....
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...
Suzuki Swift to auto klasy miejskiej segmentu B, które jest produkowane od 1983 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 6 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu sedan i hatchback. Głównymi...
Siódma generacji modelu Civic zadebiutowała na rynku w 2000r. Okres produkcji trwał 6 lat, a pojazd był oferowany w dwóch wersjach stylistycznych: sedan oraz hatchback. Facelifting modelu...