Mechanika Pojazdowa Szymon Arcab
Pocztowa 31, Prusy
Ziarko Ryszard Mechanika Pojazdowa
Prusy 132, Prusy
Włodarczyk Artur Mechanika Pojazdowa
Prusy 27 a, Prusy
Serwis Pojazdów DiagMot Piotr Krzysteczko
Jaśminowa 3, Prusy
Prusy Garage - Lakiernictwo, Mechanika pojazdowa
Kocmyrzowska 162, Prusy
Kocmyrzowska 79, Prusy
Zachodnia 34, Prusy
"Pełna profeska. Polecam pana Grzegorza i jego warsztat. Nowoczesne narzędzia, dobrze wyposażony warsztat, szybki czas naprawy i sensowne ceny ",
Marta
Mechanika Pojazdowa Szymon Arcab
Pocztowa 31, Prusy
Ziarko Ryszard Mechanika Pojazdowa
Prusy 132, Prusy
Włodarczyk Artur Mechanika Pojazdowa
Prusy 27 a, Prusy
Serwis Pojazdów DiagMot Piotr Krzysteczko
Jaśminowa 3, Prusy
Prusy Garage - Lakiernictwo, Mechanika pojazdowa
Kocmyrzowska 162, Prusy
Kocmyrzowska 79, Prusy
Zachodnia 34, Prusy
"Pełna profeska. Polecam pana Grzegorza i jego warsztat. Nowoczesne narzędzia, dobrze wyposażony warsztat, szybki czas naprawy i sensowne ceny ",
Marta
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam problem ze swoim autem audi a4 b7 1,8t wyskoczył mi błąd 17705 spadek ciśnienia między turbosprężarka a obudowa przepustnicy, nie wiem już co mam z tym robić wymieniłem gruszkę turbiny, zawór sterownika turbiny, zawór DV, sprawdzałem wszystko pod kątem nieszczelnosci i nadal wywala...
Witam, posiadam AUDI AVANT A4, B8, 2.0 TDI, 143 KM. Niedawno wymieniałem olej i zauważyłem, że serwisanci zastosowali olej Motul 5W40, Czy taki rodzaj oleju może być stosowany w tym modelu, bo z reguły stosowany jest 5W30. Nie wiem czy składać reklamację w serwisie.
Dzień dobry Mam problem peugeot 207 CC 1.6 benzyna 110 kw 150 km błąd depolution system faulty wymieniona turbina i katalizator po odebraniu od mechanika pojawił się kod błędu p0299
Audi a6 c5 1.8T 2000 rok. Po zamknięciu samochodu widać jak co jakiś czas zegarek i stan kilometrów się zaświeci i święci z 5minut po czym zgasnie i dalej tak samo na zmianę. Co to może być?
Trzecią generacje Forda Mondeo zaczęto produkować w 1999 roku. W porównaniu do niezwykle krągłego Forda Mondeo Mk2, nowa generacja nabrała kwadratowych kształtów. Do wyboru klienci mieli 11...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...