"Bardzo dobry fachowiec,miła obsługa,profesjonalne podejście do klienta.Polecam pana.",
DORIS, PEUGEOT
"Awaria w trasie. Urwany tłumik. Nieopodal Autospaw, podjeżdżam, szybka i profesjonalna usługa za 50 zł. Banan na twarzy i dalej jazda. Polecam ten warsztat.",
Jacek, Mercedes clk
"Auto zostawiłem na 2 dni, wszystko naprawione a przed jakimikolwiek działaniami zostałem dokładnie poinformowany przez tel. co i za ile. Takie podejście się ceni. Polecam",
Karol Szewczyk, Seat Leon
"POLECAM
Miałam problem z nieładnym przełączaniem biegów w moim aucie , chłopaki w 2 dni uporali się z problemem.
Usterka usunięta bardzo szybko, a do tego kompleksowa ocena stanu samochodu za darmo.
Bardzo polecam fachowców z tego warsztatu MARK-AUTO.
",
Gośka, Citroen C4
PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK 8,00-17,00 SOBOTA 8,00-13,00
Czynne od Poniedziałku do Piątku od 8-17, sobota od 8 do 13. Dobry dojazd, parking, atrakcyjne ceny, ogrzewana i klimatyzowana poczekalnia.
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam mam volvo v40 2.0 diesel 120 km 2016 r około 150tys km i pobiera olej .Około 0.2-0.3l na 1 tys kilometrów. Co może być przyczyną,czy warto się tym matwic? W zimie pobierał więcej teraz jak się zrobiło ciepłej to trochu mniej
Początkowo radio wyłączyło się i nie chciało włączyć, potem zasięg kilometrów na paliwie spadł o Ok 40km, po dotankowaniu zasięg się nie zwiększył, tylko ciagle spadał. Wyjęto bezpiecznik audio, został włożony z powrotem - wszystko wróciło do normy, radio i zasięg, poza tym, że auto już nie...
Dzień dobry. Ile będzie kosztować diagnostyka i naprawa wspomagania kierownicy? Od tygodnia mocno buczy na zakrętach, płyn jest brudny, kiedy był wymieniany nie wiadomo, auto mam niecały rok.
Witam Silnik odpala . Pali się kontrolka Check Engine i ABS . Silnik nie ma mocy w czasie jazdy osiąga tylko 2000 obrotów i gaśnie w czasie jazdy. Peugeot partner tepee 1.6HDI 90 KM 66 kW rok produkcji 2009
Siódma generacji modelu Civic zadebiutowała na rynku w 2000r. Okres produkcji trwał 6 lat, a pojazd był oferowany w dwóch wersjach stylistycznych: sedan oraz hatchback. Facelifting modelu...
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...
Suzuki Swift to auto klasy miejskiej segmentu B, które jest produkowane od 1983 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 6 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu sedan i hatchback. Głównymi...
Hyundai i30 to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 2007 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, kombi i liftback....