Serwis Samochodowy Auto-Gepard
Ołtuszewskiego 76b, Kobiór
Wróblewskiego 41a, Kobiór
"Jestem stałym klientem. Wielokrotnie ratowali mnie w nagłej sytuacji. Pan Łukasz bardzo kompetentny, naprawia rzeczy nie do naprawy u innych. Czasem naprawy się przeciągają bo wychodzą nieprzewidziane usterki do usunięcia.",
Stały
Mechanika Pojazdowa sc JTE Plichta
Rodzinna 13, Kobiór
Godziny pracy : Pon.-Pt 8:00 - 18:00 Sob 07:00 - 13:00 Zakład mieści się w Kobiórze przy ulicy Rodzinna 13 Więcej informacji pod numerem telefonu: 604-525-501
Serwis Samochodowy Auto-Gepard
Ołtuszewskiego 76b, Kobiór
Wróblewskiego 41a, Kobiór
"Jestem stałym klientem. Wielokrotnie ratowali mnie w nagłej sytuacji. Pan Łukasz bardzo kompetentny, naprawia rzeczy nie do naprawy u innych. Czasem naprawy się przeciągają bo wychodzą nieprzewidziane usterki do usunięcia.",
Stały
Mechanika Pojazdowa sc JTE Plichta
Rodzinna 13, Kobiór
Godziny pracy : Pon.-Pt 8:00 - 18:00 Sob 07:00 - 13:00 Zakład mieści się w Kobiórze przy ulicy Rodzinna 13 Więcej informacji pod numerem telefonu: 604-525-501
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Pokazała się na blacie żółta ikonka silnika pojechałem do warsztatu. Podłączono komputer i pokazały się cztery błędy :kod usterki P00BD przepływomierz powietrza -za wysoki strumień przepływu. Kod P0299 za niskie ciśnienie doładowania. Kod usterki P0428 czujnik temperatury spalin sygnał nie...
Bmw e90 2.0d 163KM, m47 muszę wymienić silnik czy z bmw 1, 126KM m47, słupek podejdzie do mojej e90??
Witam wszystkich mercedes b klasa w 245 180 cdi 2006r mój problem polega na tym że po odebraniu auta od mechanika który wymieniał podkładki pod wtryskami bo to go bolało ,nastąpiła kolosalna różnica w zmianie biegów nadmienię że to manualka ,pomyślałem że to się ułoży ale niestety nie już...
Witam.mam problem z citroenem c4 1.6vti 2009.problem jest tego typu po wyłaczeniu zapłonu po paru chwilach zaswiecaja się przednie światła.gasna gdy otworze drzwi lub zamkne z pilota drzwi. A gdy przed zapaleniem się świateł był zamkniety otworze go z pilota. Świeci się jeszcze na stałe...
Citroen C3 to auto klasy miejskiej segmentu B, które jest produkowane od 2002 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback. Głównymi konkurentami...
Citroen C1 to auto klasy najmniejszej segmentu A, które jest produkowane od 2005 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 2 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback. Głównymi konkurentami...
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...
Seat Toledo był najpierw zaliczany jako auto kompaktowe segmentu C, a potem jako auto klasy miejskiej segmentu B, które jest produkowane od 1991 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje...