"Korzystałem z tego warsztatu już kilka razy (hamulce, skrzynia biegów, układ kierowniczy, zmiana kół, wymiana oleju) i zawsze 100% satysfakcji. Kulturalna i bardzo profesjonalna obsługa, koszt napraw zgodny ze wstępnymi kalkulacjami i adekwatny do zrealizowanych usług (zero naciągactwa). Fachowo, szybko i sprawnie. Zwykle po 24h auto jest...",
Grzegorz, Skoda Octavia II kombi 2007 r.
Jesteśmy firmą z długoletnia tradycją, na lokalnym rynku motoryzacyjnym istniejemy od 1990 roku. Nasz serwis zajmuje się kompleksową obsługą samochodów wszystkich marek, zarówno osobowych jak i dostawczych. Wykonujemy naprawy oraz wymiany...
Istniejemy na rynku od 1994 roku. Zatrudniamy obecnie około 150 osób o najwyższych kwalifikacjach i doświadczeniu. W 2000 roku oferta naszej firmy została powiększona o szeroką gamę usług Stacji Obsługi Pojazdów. Oprócz standardowych usług...
Zapraszamy Państwa do współpracy w zakresie pełnego serwisu mechanicznego oraz obsługi Państwa aut. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Profesjonalna kadra mechaników z wieloletnim i wszechstronnym doświadczniem zapewnia najwyższy...
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Jak kosztowna może być naprawa wymiany uszczelki pod głowicą silnika Toyota Auris po przebiegu 200 tys km. Austriacki dealer toyoty we wstępnej diagnozie awarii wskazał kod P 0301 natomiast diagności Toyoty w Katowicach stwierdzili brak kompresji na 2 cylindrach z powodu uszkodzenia uszczelki...
Dzień dobry. Samochód przy równej jeżdzie 50 km/h zaczyna szarpać. Co może powodować takie zachowanie w dieslu?
Witam mam problem w ford s-max 2007 zapaliła mi się informacja na pomarańczowo i dodatkowo na wyświetlaczu monitor opon usterka i nie wiem jak ją zgasić w service forda ich komputer też tego błędu nie widzi a stało się to po przeprowadzeniu testu błędów na kompie samochodowym
Witam. W Octavii faluja obroty i gaśnie na niskich obrotach najczęściej, na razie się tak dzieje. Byłam u mechanika wymienił przepustnice na nowa i niestety nic to nie dało. Proszę o pomoc
Toyota Avensis drugiej generacji to samochód klasy średniej produkowany w latach 2002 - 2009. Konstrukcyjne auto niewiele różni się od swojego poprzednika, jednak jego sylwetka została...
Produkcję Toyoty Auris I rozpoczęto w 2006 roku. Samochód należy do segmentu klasy C, czyli niższej klasy średniej. Auto pod względem technicznym było podobne do Toyoty Corolla. Samochód...
Produkowana w latach 2006 - 2012 Toyota Rav4 III znacznie odróżniła się od swojej wcześniejszej wersji. Przede wszystkim zwiększono rozmiar pojazdu, a sylwetkę unowocześniono. Konstrukcja...
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...