Medic-Lux-Pomp Czesława Ławniczak
Górki 1 b, Szamotuły
"polecam warsztat naprawczy przy ulicy ŁUKASZA GÓRKI 1 w Szamotułach, najniższe ceny w okolicy- wiem bo sprawdziłem, pompę zrobioną miałem w 24h co w innych warsztatach było niemożliwe do wykonania. z tego co słyszałem to warsztat cieszy się dobrą opinią wśród okolicznych przewoźników.
",
stały klient
Ławniczak Maciej Zakład Samochodowy
Górki 23, Szamotuły
"Mam C-200 i serwisuje go u .p. Macieja, jestem bardzo zadowolony.",
Aka
Bielik Sławomir Elektromechanika Pojazdowa
Sportowa 73, Szamotuły
Sezamkowa 1 d lok. 5, Szamotuły
Wichura Jerzy Mechanika Pojazdowa
Poznańska 23, Szamotuły
Gidaszewski Grzegorz Mechanika Pojazdowa
Boczna 2 a, Szamotuły
Kałużyński Dariusz Mechanika Pojazdowa
al. 1 Maja 17, Szamotuły
Szczuczyńska 38, Szamotuły
FourSerwis Wulkanizacja i Naprawa Pojazdów
Bolesława Chrobrego 6, Szamotuły
Proponujemy naszym klientom wulkanizację aut osobowych i dostawczych Wymianę oleju i klocków oraz pelną dziagnostykę komputerową aut osobowych i dostawczych.
Medic-Lux-Pomp Czesława Ławniczak
Górki 1 b, Szamotuły
"polecam warsztat naprawczy przy ulicy ŁUKASZA GÓRKI 1 w Szamotułach, najniższe ceny w okolicy- wiem bo sprawdziłem, pompę zrobioną miałem w 24h co w innych warsztatach było niemożliwe do wykonania. z tego co słyszałem to warsztat cieszy się dobrą opinią wśród okolicznych przewoźników.
",
stały klient
Ławniczak Maciej Zakład Samochodowy
Górki 23, Szamotuły
"Mam C-200 i serwisuje go u .p. Macieja, jestem bardzo zadowolony.",
Aka
Bielik Sławomir Elektromechanika Pojazdowa
Sportowa 73, Szamotuły
Sezamkowa 1 d lok. 5, Szamotuły
Wichura Jerzy Mechanika Pojazdowa
Poznańska 23, Szamotuły
Gidaszewski Grzegorz Mechanika Pojazdowa
Boczna 2 a, Szamotuły
Kałużyński Dariusz Mechanika Pojazdowa
al. 1 Maja 17, Szamotuły
Szczuczyńska 38, Szamotuły
FourSerwis Wulkanizacja i Naprawa Pojazdów
Bolesława Chrobrego 6, Szamotuły
Proponujemy naszym klientom wulkanizację aut osobowych i dostawczych Wymianę oleju i klocków oraz pelną dziagnostykę komputerową aut osobowych i dostawczych.
Resor piórowy to element zawieszenia wymyślony w XIX wieku. Z początku używany do wozu konnego, obecnie stosowany w pojazdach dostawczych i Pick-upach. Montowany na tylnej osi pojazdu, pozwala na stosunkowo duże załadowanie przestrzeni bagażowej. Niestety zawieszenie z resorów piórowych znacząco pogarsza komfort jazdy i prowadzenie pojazdu.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
spalił się rozrusznik w opel corsa c 1,7 dti z 2003 roku , ten sam problem był dwa miesiące temu, w zimę taki problem nie występuje , powtarza on się aby latem , w ciągu dwóch lat rozrusznik był już wymieniany 5 razy
zapaliła mi się żółta kontrolka silnika lampa alladyna w fordzie cmax 1.6 benzyna
świeci mi się ALB w Hondzie i nie działa ABS to jest to samo poza tym reszta ok
Opel Vectra C 1,9 cdti 120km Chodzi mi o tylne zawieszenie Z racji tego że jest wielowachaczowe trudno stwierdzić które tuleje są do wymiany. Podczas przejezdzaniu po dziurach lub znacznych wyborach, tył auta,, pływa,, bądź rzuca na prawo lub lewo. Tył auta poprostu odczuwalnie...
Trzecią generacje Forda Mondeo zaczęto produkować w 1999 roku. W porównaniu do niezwykle krągłego Forda Mondeo Mk2, nowa generacja nabrała kwadratowych kształtów. Do wyboru klienci mieli 11...
Ford Fiesta Mk6 to mniejszy odpowiednik Forda Focusa. Jest też do niego w kilku miejscach podobny. W europie produkowany był w latach 2001-2008, a w takich miejscach jak RPA czy Brazylia...
Generacja C5 produkowana była w latach 1997 - 2005, a w 2001 roku A6 przeszło delikatny facelifting. Audi A6 C5 to auto wyższej klasy średniej, które jest większym i bardziej prestiżowym...
Ford Fiesta to auto klasy miejskiej segmentu B, które było produkowane od 1976 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 8 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, sedan i van. Głównymi...