Resory piórowe wymiana Grodzisk Wielkopolski

Filtry Mapa

Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Resor piórowy to element zawieszenia wymyślony w XIX wieku. Z początku używany do wozu konnego, obecnie stosowany w pojazdach dostawczych i Pick-upach. Montowany na tylnej osi pojazdu, pozwala na stosunkowo duże załadowanie przestrzeni bagażowej. Niestety zawieszenie z resorów piórowych znacząco pogarsza komfort jazdy i prowadzenie pojazdu.

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

ZAPYTAJ MECHANIKA

Peugeot 3008 1,6 hdi 2012: Napinacz paska klinowego Peugeot 3008

Witam. poszedł mi napinacz paska klinowego. Wymieniłem na nowy, orginalny razem z paskiem. Napinacz cały sie trzęsie przy pracy silnika. Nie napina paska na tyle dobrze i pasek się ślizga, co może byc przyczyną ?

Odpowiedzi (5)

Audi a8 3.3tdi 2001: Brak mocy w aucie.

Witam. Problem związany jest z utratą mocy po wimianie turbin w samochodzie audi a8 d2. Zostaly wymienione rowniez obydwa przepływomierze. Samochod jest bez mocy. Jedzie bo jedzie. Mechanik ktory wymienial turbosprezarki powiedzial ze on swojej pracy wykonal. A ze auto nie ma mocy to mam szukac...

Odpowiedzi (4)

Ford Focus mk II 2009r 1.8tdci skrzynia manualna 5 : Focus 1.8tdci szarpie na pierwszym biegu w zakresie 900-1200 obr/min

Nie można utrzymać ciągłych obrotów silnika 900-1200 na 1 biegu ponieważ bardzo mocno szarpie ( można jechać bez gazu ok 800obr/min albo powyżej 1200obr/min) Na innych biegach można utrzymać prędkość obrotowa 900-1200 i jest wszystko w porządku. Poza tym silnik i cała reszta pracuje bez...

Odpowiedzi (3)

Chrysler 300m, 2001 : Chrysler 300m, problem z zawieszeniem

Dzień Dobry! Ostatnio dwukrotnie już wymieniałem górne mocowania amortyzatorów przód ( słaba jakość części) oraz łączniki stabilizatorów. Problem polega na tym, że kierownica w aucie musi być skręcona w lewo aby jechać prosto, auto ściąga w prawą stronę dość mocno. Zbieżność była ustawiana...

Odpowiedzi (8)

Nasze porady

Volkswagen Polo III - Cena wymiany rozrządu

Volkswagen Polo III - Cena wymiany rozrządu

Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...

więcej

Volkswagen Passat B5 - Cena wymiany rozrządu

Volkswagen Passat B5 - Cena wymiany rozrządu

VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...

więcej

Volkswagen Polo IV - Cena wymiany rozrządu

Volkswagen Polo IV - Cena wymiany rozrządu

Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...

więcej

Chevrolet Aveo T250 - Cena wymiany rozrządu

Chevrolet Aveo T250 - Cena wymiany rozrządu

Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...

więcej