Multi-Tech Firma Handlowo-Usługowa Krzysztof Widera
Niezłomnych 33, Stalowa Wola
"Prawdę mówiąc parę razy naprawiałem tam samochód i szczerze jestem bardzo zadowolony ... szkoda tylko że długo się czeka na termin naprawy . Szczerze polecam Pana Widerę '",
HUBERT
EURO Auto SERVICE Łukasz Gola Elektronika Mechanika
Rzeczyca Okragla 127, Stalowa Wola, Stalowa Wola
"Co za gość jestem pod wrażeniem jego wiedzy. Warsztat trochę na zadupiu ale naprawdę warto dowiedziałem się za późno bo oszczędził bym trochę złotówek. Mam audi A6 2012 byłem chyba u 6 magików w stalowej i okolicach wywaliłem w błoto ponad 3800 i auto dalej nie zrobione. Pan Łukasz znalazł pęknięty kabelek przy sterowniku silnika koszt 300 zł...",
Jacek kobylarz, Audi
Bochnacki Roman Mechanika Pojazdowa
Wojska Polskiego 15 /43, Stalowa Wola
Multi-Tech Firma Handlowo-Usługowa Krzysztof Widera
Niezłomnych 33, Stalowa Wola
"Prawdę mówiąc parę razy naprawiałem tam samochód i szczerze jestem bardzo zadowolony ... szkoda tylko że długo się czeka na termin naprawy . Szczerze polecam Pana Widerę '",
HUBERT
EURO Auto SERVICE Łukasz Gola Elektronika Mechanika
Rzeczyca Okragla 127, Stalowa Wola, Stalowa Wola
"Co za gość jestem pod wrażeniem jego wiedzy. Warsztat trochę na zadupiu ale naprawdę warto dowiedziałem się za późno bo oszczędził bym trochę złotówek. Mam audi A6 2012 byłem chyba u 6 magików w stalowej i okolicach wywaliłem w błoto ponad 3800 i auto dalej nie zrobione. Pan Łukasz znalazł pęknięty kabelek przy sterowniku silnika koszt 300 zł...",
Jacek kobylarz, Audi
Bochnacki Roman Mechanika Pojazdowa
Wojska Polskiego 15 /43, Stalowa Wola
Odpowiedni luz zaworowy pozwala na prawidłową pracę silnika i szczelne zamknięcie komory spalania. Kolejnym aspektem jest chłodzenie zaworów poprzez ich styk z gniazdem zaworowym. Jeżeli luz zaworowy jest źle ustawiony, słyszalne będzie metaliczne cykanie spod maski, odczuwalny będzie spadek mocy, nierówne obroty na biegu jałowym oraz ogólne utrudnienie w uruchomieniu ciepłego silnika.
Nie w każdym samochodzie trzeba regulować luz zaworowy. Właściciele aut z silnikiem z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego mogą zapomnieć o tym problemie. Pozostali powinni wiedzieć, czy luz zaworowy kasowany jest za pomocą płytek (pastylek)/szklanek czy zwykłej śruby regulacyjnej. Częstotliwość regulacji luzu jest określana przez producentów i bardzo różni się w zależności od jednostki napędowej. Niektóre silniki wymagają regulacji co 10 tys. km. a inne pozwalają ograniczyć się do sprawdzenia i regulacji po 100 tys. km. Przy zasilaniu auta gazem LPG trzeba ten czas skrócić o połowę.
Cena ustawienia luzu zaworowego zależeć będzie od ilości zaworów w danej jednostce napędowej, typu silnika, a przede wszystkim metody regulacji luzu zaworowego. Zakup płytek czy szklanek do regulacji znacznie podnosi cenę w porównaniu do zwykłej regulacji śrubowej. Dla prostej konstrukcji koszt może zamknąć się w kwocie 200 zł, podczas gdy mocno rozregulowany układ wyposażony w szklanki może kosztować kilkaset złotych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
benzyna skrzynia automat na zimnym silniku bardziej dynamiczny i szybszy niż przy ciepłym, poza tym przy dodawaniu gazu wszystko jest ok po puszczeniu stukot jakby zawory do regulacji tak nam powiedział mechanik inny znowu, że niby nie...
Witam.Mam problem z głośną pracą zaworów na zimnym silniku. Po zagrzaniu problem znika. Silnik 16v ti 1.6 benzyna. Stosuję olej 5w30 ford formula.
Czy trzeba wyjąć silnik aby przeprowadzić regulację luzów zaworowych? Na tym portalu znalazłam informację dotyczącą silnika DOHC że bez problemu można bez https://dobrymechanik.pl/zapytaj-mechanika/czy-trzeba-wyjac-silnik-aby-przeprowadzic-regulacje-luzow-zaworowych.html Co do SOHC sama...
Witam. Pierwszy problem zużycie oleju około 1L na 10-12tyś kilometrów. (przebieg 125 tyś. km) Wcześniej nie musiałem nic dolewać od wymiany do wymiany. Wycieków nie widać. Nie dymi .Co jakiś czas widać czarny nalot na końcówce wydechu ,ale nie jest tłusty w dotyku. To normalne czy lepiej udać...
Produkcję Audi A4 B5 rozpoczęto w 1994, a zakończono 7 lat później, w 2001 roku. W międzyczasie w 1998 roku auto poddano faceliftingowi, gdzie zmieniono wygląd nadwozia. Audi A4 B5 dostępne było w...
Produkcję Audi A3 8L zapoczątkowano w 1996 roku. Trwała ona przez kolejne 7 lat czyniąc auto najlepiej sprzedającym się modelem Audi. To kompaktowy model klasy niższej średniej, jednak należący do...
Generacja B6 produkowana była w latach 2000 - 2006. Stylistyka nie zmieniła się znacząco, ale samochód upodobnił się do większego i bardziej prestiżowego modelu A6. Do dyspozycji było 12 silników...
Generacja B7 to ponowne odmłodzenie sprawdzonego modelu Audi A4. Produkcja rozpoczęła się w 2004 roku i trwała 4 lata. Samochód wyposażano w silniki benzynowe o pojemnościach od 1.6 102KM...