"Szczerze polecam, naprawiam w tym warsztacie auta juz od 5lat, super podejscie do klienta, mila obsluga, duzy wybor czesci, taniej niz w sklepie, naprawde nie ma sie do czego przyczepic.",
Waldemar, Passat B6
"Świetni fachowcy.Najlepsza ocena.Wszystko na plus.",
Kuba
"Profesjonalne podejście do tematu ,szybko i sprawnie. Jest odpowiednia praktyka, potrzebna wiedza, specjalistyczne narzedzia, i ceny za usługi bardzo konkurencyjne. A jak komuś zabraknie kasy, to w tym warsztacie kupisz cześci i naprawisz swoje autko bez gotówki! Jak? W prosty sposób NA RATY! Dlatego polecam naprawy w tym warsztacie wszystkim.",
Nikodem, Mercedes S
"Bardzo dobry mechanik, mówiąc krótko robi wrażenie!!",
MrKrycha
"Trafiłem do warsztatu dzięki dobrym opiniom jego użytkowników i jak na obecna chwile podtrzymuje to czego się dowiedziałem o tym warsztacie. Szybko ,sprawnie, dobry kontakt, ceny przyswajalne. Minusem jest spora odległość od centrum miasta. Ale do uczciwego mechanika z takim podejściem będę wracał i szczerze polecam tych panów.",
starosta, Audi A4B6
"Naprawa przebiegła szybko i sprawnie. Koszty znałam przed wykonaniem usługi. Nie było żadnych problemów. Polecam. Miła i profesjonalna obsługa klienta. ",
Aga
Auto Serwis Gędek s.c. Zbigniew i Michał Gędek
kard. Stefana Wyszyńskiego 160, Śródmieście, Gorzów Wielkopolski
Poniedziałek - Piątek 8.00 - 17.00 Sobota 8.00 - 14.00 Serdecznie Zapraszamy
"Szybko,sprawnie,skutecznie.Wymiana filtrów i oleju-pozytyw. Polecam jak najbardziej. Bardzo miła obsługa.Mechanik znaleziony napewno nie zmienię.",
Edyta, Hyundai i30
"Auto naprawione fachowo, koszt naprawy mimo uzgodnionej kwoty niższy. Polecam ten warsztat wszystkim którzy szukają solidnego mechanika. ",
mundek k., audi a4
"Audi A4 1,9 TDI-regeneracja pompowtryskiwaczy,wymiana kpl.filtròw i oleju-wszystko bezproblemowo,miła obsługa,młodzi mechanicy,z ktòrymi można rzeczowo porozmawiać.Polecam",
maciek, A4 B6
Nasz warsztat świadczy wszelkiego rodzaju usługi związane z naprawa samochodów osobowych oraz dostawczych, specjalizujemy się w elektronice. elektryce samochodowej, obsługą oraz usuwaniem filtrów DPF, programowanie sterowników silnika,...
Odpowiedni luz zaworowy pozwala na prawidłową pracę silnika i szczelne zamknięcie komory spalania. Kolejnym aspektem jest chłodzenie zaworów poprzez ich styk z gniazdem zaworowym. Jeżeli luz zaworowy jest źle ustawiony, słyszalne będzie metaliczne cykanie spod maski, odczuwalny będzie spadek mocy, nierówne obroty na biegu jałowym oraz ogólne utrudnienie w uruchomieniu ciepłego silnika.
Nie w każdym samochodzie trzeba regulować luz zaworowy. Właściciele aut z silnikiem z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego mogą zapomnieć o tym problemie. Pozostali powinni wiedzieć, czy luz zaworowy kasowany jest za pomocą płytek (pastylek)/szklanek czy zwykłej śruby regulacyjnej. Częstotliwość regulacji luzu jest określana przez producentów i bardzo różni się w zależności od jednostki napędowej. Niektóre silniki wymagają regulacji co 10 tys. km. a inne pozwalają ograniczyć się do sprawdzenia i regulacji po 100 tys. km. Przy zasilaniu auta gazem LPG trzeba ten czas skrócić o połowę.
Cena ustawienia luzu zaworowego zależeć będzie od ilości zaworów w danej jednostce napędowej, typu silnika, a przede wszystkim metody regulacji luzu zaworowego. Zakup płytek czy szklanek do regulacji znacznie podnosi cenę w porównaniu do zwykłej regulacji śrubowej. Dla prostej konstrukcji koszt może zamknąć się w kwocie 200 zł, podczas gdy mocno rozregulowany układ wyposażony w szklanki może kosztować kilkaset złotych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
benzyna skrzynia automat na zimnym silniku bardziej dynamiczny i szybszy niż przy ciepłym, poza tym przy dodawaniu gazu wszystko jest ok po puszczeniu stukot jakby zawory do regulacji tak nam powiedział mechanik inny znowu, że niby nie...
Witam.Mam problem z głośną pracą zaworów na zimnym silniku. Po zagrzaniu problem znika. Silnik 16v ti 1.6 benzyna. Stosuję olej 5w30 ford formula.
Czy trzeba wyjąć silnik aby przeprowadzić regulację luzów zaworowych? Na tym portalu znalazłam informację dotyczącą silnika DOHC że bez problemu można bez https://dobrymechanik.pl/zapytaj-mechanika/czy-trzeba-wyjac-silnik-aby-przeprowadzic-regulacje-luzow-zaworowych.html Co do SOHC sama...
Witam. Pierwszy problem zużycie oleju około 1L na 10-12tyś kilometrów. (przebieg 125 tyś. km) Wcześniej nie musiałem nic dolewać od wymiany do wymiany. Wycieków nie widać. Nie dymi .Co jakiś czas widać czarny nalot na końcówce wydechu ,ale nie jest tłusty w dotyku. To normalne czy lepiej udać...
Najnowsza generacja modelu C4 jest produkowana od 2010r. Pojazd jest wyłącznie produkowany w odmianie 5-drzwiowego hatchbacka. Inne odmiany przeniesiono na serię DS. W ofercie występują 4...
Citroen C3 to auto klasy miejskiej segmentu B, które jest produkowane od 2002 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback. Głównymi konkurentami...
Model produkowano w latach 2004-2010. Citroen C4 I zdobył nagrodę World Car Design of the Year. W roku 2008 przeprowadzono face lifting. W ofercie silnikowej znalazły się 4 silniki benzynowe...
Citroen C5 to auto klasy średniej segmentu D, które jest produkowane od 2001 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu sedan, kombi i liftback. Głównymi...