"Jestem bardzo zadowolona z usług tego warsztatu.Zgłosiłam się w sprawie wymiany butli, której skończyła się ważność.Wszystko zostało wykonane szybko, profesjonalnie oraz w rozsądnej cenie.Auto przyjęte do warsztatu jeszcze tego samego dnia.Obsługa była uprzejma, rzetelnie wyjaśniła cały proces i zadbała o to, aby samochód był gotowy w ustalonym...",
Natalia, BMW 320
"Naprawa wykonana szybko i solidnie. Wymieniono łańcuch rozrządu i pompę oleju. Po naprawie wszystko działa jak należy jestem bardzo zadowolony. ",
Wojtek, Kia sorento2. 5 crd 2006rok
"Polecam. Fachowo i szybko. Podjął się naprawy w sumie nie łatwej i bez wyciągania deski, jak chcieli to robić w ASO, skutecznie. Jak jest nagła awaria nigdy nie odmawia pomocy. ",
Michał, Fiat Seicento / Opel Astra / Kia Picanto
Belka skrętna w Twoim aucie wymaga regeneracji? Zdecyduj się na polecany warsztat! Wiele serwisów nie ma doświadczenia w tej dziedzinie, co naraża klienta na niepotrzebne koszty i stres. Jeśli jesteś posiadaczem samochodu francuskiego, wybierz z listy mechanika w dogodnej dla Ciebie lokalizacji i umów się na wizytę. Szybko dokona on regeneracji belki skrętnej i będziesz mógł w pełni korzystać ze swojego pojazdu, będąc jednocześnie bezpiecznym.
Dzień dobry, chciałabym zapytać ile mechanik mniej wiecej moze mi zabrac za wymiane tylnej belki w fiat seicento, nadmienie ze belke we własnym zakresie kupuje. pozdrawiam
Witam.Mam problem z tylnim zawieszeniem w Citroenie Berlingo 04 1.9D. Belka po regeneracji i wymianie amortyzatorów. Auto wybija po dziurach,slychac stukania. Przy 100km/h przy wyboju auto jest wyrzucane i jest nie do utrzymania na drodze.
Stuka coś z tyłu. Myślałam że coś w bagażniku ale nie. Przy nierównej nawierzchni, koleinach najbardziej. Wujek Google podpowiada że to tuleje tylnej belki czy ma rację? Czy zmniejszając prędkość i wybierając drogi lepszej jakości mogę tak jeździć?
Skoda Superb to auto klasy średniej segmentu D, które jest produkowane od 2001 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu liftback i kombi. Głównymi...
Drugą generację Peugeota 307 produkowano w latach 2005 – 2012. Samochód należy do segmentu C, czyli niskiej klasy średniej. Auto uzyskało tytuł Samochodu Roku 2002. Wygląd nadwozia 307 II...
Samochody francuskie znane są z wysokiego komfortu jazdy, miękkiego zawieszenia i dobrej trakcji. To wszystko zapewnia rodzaj zastosowanego zawieszenia, tzw. tylnej belki skrętnej. Jak każda...
W 2001 roku rozpoczęto produkcję pierwszej generacji Peugeota 307, auta należącego do segmentu C (niska klasa średnia). Pojazd szybko zdobył dobrą opinie i w ten sposób otrzymał nagrodę...