"Doskonała obsługa, samochód zyskał nowe życie, stały kontakt podczas pobytu auta w warsztacie - jestem zachwycona, od dziś to “moj” warsztat. Dziękuję i polecam najbardziej.",
Harriett Nelson, Volvo XC90
Praga 6, Poddębice
"Jestem zadowolona z obsługi mechaników ;) a Pan Waldek super szef ;) można z nim pogadać i zawsze odpowie ;)
Nie Mogę złego słowa powiedzieć na ten warsztat samochodowy ;) ",
GRAŻYNA Z WARSZAWY, BMW E36
"Doskonała obsługa, samochód zyskał nowe życie, stały kontakt podczas pobytu auta w warsztacie - jestem zachwycona, od dziś to “moj” warsztat. Dziękuję i polecam najbardziej.",
Harriett Nelson, Volvo XC90
Praga 6, Poddębice
"Jestem zadowolona z obsługi mechaników ;) a Pan Waldek super szef ;) można z nim pogadać i zawsze odpowie ;)
Nie Mogę złego słowa powiedzieć na ten warsztat samochodowy ;) ",
GRAŻYNA Z WARSZAWY, BMW E36
Planowanie głowicy to zabieg, który nie jest wykonywany z byle powodu. Polega na wygładzeniu powierzchni styku głowicy z blokiem silnika. Głowica może ulec deformacji w skutek przegrzania lub pęknięcia. Szlifowanie jej powierzchni jest konieczne za każdym razem, gdy zostaje ona oddzielona od bloku. Wtedy też należy wymienić uszczelkę na nową. Jedynie szczelne połączenie zapobiega wyciekom oleju, płynu chłodzącego i spadkowi kompresji w cylindach.
Regeneracja głowicy w postaci planowania jest jednym z etapów popularnej wymiany uszczelki pod głowicą i mieści się w kwocie 150 - 350 zł. Głowice mogą podlegać także naprawie oraz wymianie znajdujących się w niej elementów, a wtedy cena znacznie rośnie przekraczając 1000 zł.
Planowaniem głowic zajmują się specjalne przedsiębiorstwa obróbki metali. Warsztaty z reguły wysyłają głowicę do planowania, a ta jest gotowa do ponownego montażu w aucie nawet po kilku dniach. Termin tak naprawdę zależy od obłożenia danego warsztatu obrabiającego. O ile na samo planowanie mechanik nie ma bezpośredniego wpływu, bo zleca wykonanie usługi firmie zewnętrznej, to ma wpływ na poprawny montaż głowicy i późniejszą pracę silnika. Dlatego warto korzystać tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam . Czy moze mi ktos poleciec szlifiernie glowic w warminsko-mazurskim . Mam mercedesa Klasa B 2012 . Prawdopodobnie bo jeszcze nie zdjąlem glowicy jest wypalony zawor na cylindrze . Ale chcialbym wczesniej wiedziec gdzie moge spokojnie oddac zeby mi dobrze ja zrobili .Pozdrawiam Marek
Czy jest możliwe że sprawdzenie (przeswietlenie)glowicy nie daje 100% gwarancji ze nie jest pęknięta bo mechanik tak sądzi.nie wiem czy fuszere odstawili czy co
Citroen C5 III 2008r Nie dziala elektromagnez w bixenonie Nie otwiera się klapka ktora odslania światla dlugie lewa strina
Witam moje bmw e61 525d 2005 jechało zgasło I nie odpala . Pompa w zbiorniku niedziela co mogło się stać???
Ford Focus Mk2 pojawił się dwa lata przed zakończeniem produkcji swojego poprzednika. Sylwetka pojazdu niższej klasy średniej znacznie się zmieniła, kształty samochodu nabrały powagi. Do...
Niegdyś do najpopularniejszych samochodów segmentu aut miejskich należał Opel Corsa C. Jego sylwetka jak na ówczesne czasy była nowoczesna, a cena auta przystępna. Produkcja pojazdu...
Volkswagenem Golf IV jest obecnie jednym z najpopularniejszych samochodów poszukiwanych w internecie. Produkowany w latach 1997-2006 w nadwoziach hatchback, kombi i cabrio, oraz sedan. Auto...
Produkcję Forda Focusa pierwszej generacji rozpoczęto w 1998 roku. Sylwetka pojazdu zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz była dość futurystyczna. Niesymetryczna deska rozdzielcza nie każdemu...