Ścibisz Artur Firma Handlowo-Usługowa
Grunwaldzka 236, Jaworzno
"Fachowe usługi za uczciwą cenę, bardzo szybko, nie trzymają samochodu, ja zawsze wracam, polecam ",
Robert , volkswagen Passat
Józefa Wybickiego 41, Łubowiec, Jaworzno
"Polecam! kolejna wizyta i jak zawsze wszystko zrobione jak należy.
",
Dariusz, Opel insignia
Podwale 177, Gigant, Jaworzno
Firma AUTOBELVAN działa w branży motoryzacyjnej już od 2005 roku zajmując się mechaniką, serwisem samochodów osobowych w pełnym zakresie. •NAPRAWA UKŁADU: ZAWIESZENIA , KIEROWNICZEGO, HAMULCOWEGO •NAPRAWA I WYMIANA UKŁADU WYDECHOWEGO •WYMIANA...
AUTO SERWIS ADAM ŻAK, Serwis mechaniczny i LPG
Fryderyka Chopina 2, Jaworzno
"Szczerze polecam usługi w tym warsztacie. Szybko, tanio, fachowo, a byłem u wielu macherów chyba tylko z nazwy. Informacje na bieżąco, kontakt, usługa The Best. Dziękuję. Wymiana tulejek belki tylnej oraz tulejek wachacza przód wraz ze zbieżnością (geometria kół).",
Mario, Opel Zafira b
Warsztat Samochodowy Kubica Rafał
Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 43, Jaworzno
"Elo. Miałem problem z termostatem w mojej Astrze. Nietypowa sprawa, bo jak się okazało termostat się zawieszał, i pracował wtedy kiedy mu się podobało. Wiele warsztatów mówiło mi, że to uszczelka pod głowicą. Najlepiej tak powiedzieć, żeby ściągnąć od klienta kupę hajsu. Pojechałem w sumie w ostateczności do warsztatu na Podłężu bo nie chciało...",
Farciarz, Opel Astra
Ścibisz Artur Firma Handlowo-Usługowa
Grunwaldzka 236, Jaworzno
"Fachowe usługi za uczciwą cenę, bardzo szybko, nie trzymają samochodu, ja zawsze wracam, polecam ",
Robert , volkswagen Passat
Józefa Wybickiego 41, Łubowiec, Jaworzno
"Polecam! kolejna wizyta i jak zawsze wszystko zrobione jak należy.
",
Dariusz, Opel insignia
Podwale 177, Gigant, Jaworzno
Firma AUTOBELVAN działa w branży motoryzacyjnej już od 2005 roku zajmując się mechaniką, serwisem samochodów osobowych w pełnym zakresie. •NAPRAWA UKŁADU: ZAWIESZENIA , KIEROWNICZEGO, HAMULCOWEGO •NAPRAWA I WYMIANA UKŁADU WYDECHOWEGO •WYMIANA...
AUTO SERWIS ADAM ŻAK, Serwis mechaniczny i LPG
Fryderyka Chopina 2, Jaworzno
"Szczerze polecam usługi w tym warsztacie. Szybko, tanio, fachowo, a byłem u wielu macherów chyba tylko z nazwy. Informacje na bieżąco, kontakt, usługa The Best. Dziękuję. Wymiana tulejek belki tylnej oraz tulejek wachacza przód wraz ze zbieżnością (geometria kół).",
Mario, Opel Zafira b
Warsztat Samochodowy Kubica Rafał
Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 43, Jaworzno
"Elo. Miałem problem z termostatem w mojej Astrze. Nietypowa sprawa, bo jak się okazało termostat się zawieszał, i pracował wtedy kiedy mu się podobało. Wiele warsztatów mówiło mi, że to uszczelka pod głowicą. Najlepiej tak powiedzieć, żeby ściągnąć od klienta kupę hajsu. Pojechałem w sumie w ostateczności do warsztatu na Podłężu bo nie chciało...",
Farciarz, Opel Astra
Wyczuwalne braki mocy, szarpanie silnika i dławienie podczas dodawania gazu, zmieniony dźwięk silnika, trudności w rozruchu i losowe gaśnięcie, dymienie z rury wydechowej. To typowe objawy problemów z pompą wtryskową. Pompa wtryskowa to jeden z droższych elementów w samochodzie i zakup nowej z reguły nie wchodzi w grę. Cena regeneracji też nie należy do najniższych, jednak pozwala zaoszczędzić nadal sporą kwotę.
Cena naprawy pompy wtryskowej jest trudna do ustalenia, ponieważ wiele zależy od typu uszkodzenia, potrzebnych elementów do wymiany oraz rodzaju samej pompy. Pompy Common Rail są tańsze w naprawie, niż pompy rozdzielaczowe. Licząc samą pracę mechanika, regeneracja pompy wtryskowej wiąże się z jej rozebraniem na części pierwsze za ok. 100 - 200 zł, a następnie wykonaniem regeneracji za średnio 400 - 700 zł. Do tego należy doliczyć części, które mogą kosztować różnie. Poza uszkodzeniami mechanicznymi może dojść do awarii elektronicznego sterowania pompą, co dodatkowo zwiększa koszt naprawy. Można zatem uznać, że najprostsza regeneracja prostej pompy wtryskowej może kosztować 500 zł, a bardziej skomplikowana awaria trudniejszej w regeneracji pompy paliwa nawet 2000 zł.
Regenerację pompy wtryskowej można zlecić bezpośrednio w punkcie regeneracji podzespołów, które z reguły regenerują też wtryskiwacze i pompowtryskiwacze, lub do zwykłego serwisu samochodowego. Standardowy serwis nie zajmuje się regeneracją, także oni także wyślą uszkodzoną pompę do regeneracji w sprawdzone przez siebie miejsce. Zanim odda się pompę paliwa do naprawy, trzeba ją wymontować, a to lepiej zlecić polecanemu mechanikowi w swojej okolicy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Czy przy wymianie paska pompy wysokiego ciśnienia trzeba znaczyć położenie kół zębatych?
witam czy w silnikach 2,0 diesel 150 km ford wystepuje problem łuszczącej sie pompy c,r po 2011 roku?
Samochód Hyndai Matrix ciężko odpala.Pompa paliwa wymieniona,wtryski sprawdzone i sa ok. Jeśli wyciągne zawór sterujący(wysokiego ciśnienia) i włożę go z powrotem to normalnie odpali ale tylko jeden raz. Co jeszcze mogę zrobić? Proszę o pomoc.
problem silnik gaśnie po przejechaniu ok. 5m i później jest problem z jego ponownym odpaleniem. Dopiero po około 30 minutach silnik pali jest ok ale sytuacja się powtarza. Czy to awaria pompy....?
Seat Leon to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 1999 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, kombi i sedan. Głównymi...
Produkowany w latach 1999 - 2005 Leon I to model samochodu posiadający cechy sportowe. Umiejscowiony został w segmencie samochodów kompaktowych typu C. W ofercie znalazło się 12 silników...
Seat Toledo II to pojazd wyprodukowany pomiędzy 1999, a 2004 rokiem. W porównaniu do swojej wcześniejszej wersji samochód przybrał bardziej opływowy kształt, znacząco odróżniając się od...
Nierówna praca silnika na wolnych obrotach z pewnością jest frustrująca, ale poza tym może prowadzić do poważnych usterek. Za ciężką i nierówną pracę odpowiadać mogą niedrożne wtryskiwacze paliwa,...