"Bardzo profesjonalne podejszcze, szybka naprawa. Wszystkie moi samochody obsługuje w tym serwisie. Jestem bardzo zadowolona. Spokojnie i dokładnie dają odpowiedzi na pytania, ceny są super. Polecam",
Ekaterina, Opel Astra
"Firma zmieniła właściciela i nazywa się obecnie ASK40. Zakres usług i obsada pozostała niezmieniona",
Paweł
POLECAMY NASZE USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAWY SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I DOSTAWCZYCH W PEŁNYM ZAKRESIE. ELEKTRONIKA ,KLIMATYZACJA ,,NAPRAWA SILNIKÓW ,,ZAWIESZENIA,,HAMULCE,,ITP.POSIADAMY AUTO LAWETĘ DO TRANSPORTU DLA STAŁYCH KLIJĘTÓW ...
"Bardzo polecam ten serwis szybko i profesjonalnie wykonywana praca ",
Fojteg15, Golf
WTS to warsztat mechaniki samochodowej Henryka Warzechy. Firma znajduje się w Tarnowie, w województwie małopolskim. Mechanicy zajmują się serwisowaniem samochodów wszystkich marek. Odpowiednie wyposażenie oraz doświadczenie pracowników pozwalają...
Kuro Tarnów - Studio kosmetyki samochodowej, myjnia, auto SPA, Car Detailing, ekskluzywna kosmetyka samochodowa. Współpracujemy z wieloma specjalistycznymi warsztatami samochodowymi: - usługi lakiernicze, - usuwanie rys, - naprawy SMART...
Do mycia silnika zmuszają kierowcę głównie względy estetyczne. Silnik sam w sobie jest tak szczelnym urządzeniem, że zanieczyszczenia zewnętrzne nie mają na niego wpływu. Można też umyć silnik w trosce o miłą pracę mechanika, któremu zdecydowanie lepiej będzie się pracowało przy czystej jednostce napędowej. Przy niektórych naprawach mycie silnika jest wręcz konieczne, ponieważ brud mógłby dostać się do wnętrza jednostki i poważnie ją uszkodzić. Umyty silnik także lepiej prezentuje się podczas sprzedaży auta.
Rozróżnić można mycie silnika od góry (pod maską) oraz od dołu (na podnośniku). Patrząc z perspektywy budowy silnika, zanieczyszczenia na dole mogą być dużo silniejsze z racji wycieków spod uszczelek znajdujących się w połowie silnika. Z drugiej strony na dole nie ma zaawansowanej elektroniki, a głównie metalowa miska i obudowy, które łatwiej potraktować szczotką i silnymi środkami czyszczącymi. Mycie silnika od góry oznacza demontaż plastikowych osłon i uważne mycie lekkim ciśnieniem, bez zalewania elektroniki. Oddając auto na usługę mycia silnika trzeba nastawić się na wydatek rzędu 100-200 zł.
Opcji mycia silnika jest kilka. Pierwsza i niepolecana to myjnie bezdotykowe i lanca z wysokim ciśnieniem. To prosty przepis na połamanie plastików, zalanie elektroniki i urwanie delikatnych elementów silnym strumieniem wody. Druga możliwość, to zakup zestawu kosmetyków i żmudna samodzielna praca, polegająca na wprowadzaniu preparatu we wszystkie zakamarki i czyszczeniu pędzelkiem. Wykonanie tych czynności można zlecić serwisowi świadczącemu usługi mycia silnika, płacąc niewiele więcej niż za same preparaty w przypadku mycia samodzielnego. Przy okazji zyskujemy czas i gwarancję braku problemów np. poprzez nieumiejętne zalanie elektroniki. Mycie komory silnika można zrealizować na myjniach typu Karcher, lub w typowych warsztatach samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Mąż umył mi silnik w ten upał, otwarta była maska w dzień przez kolejne trzy dni ( akumulator był odłączony podczas mycia ) niestety nie odpala. co się mogło stać?
Mam chłodnicę mocno zalepioną rozbitymi robakami. Pytanie mam takie, jak mogę ją umyć na zewnątrz? Karcherem? Czy ciśnienie jej nie uszkodzi? Jest delikatna? Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam
Dzień dobry. Chciałbym umyć silnik, tylko nie bardzo wiem jak. Czy myjka ciśnieniowa nie spowoduje jakiejś awarii elektryki? Jak najlepiej umyć silnik? Proszę o rady
Witam Chodzi o cesję szody na warsztat , czy muszę czekać na decyzję ubezpieczyciela z OC sprawcy czy mogę od razu podpisać pełnomocnictwo z warsztatem na odszkodowanie nie czekając na decyzję ubezpieczyciela co do kwoty i realizacji gotówkowo czy bezgotówkowo. Szkoda zgłoszona do...
Fiat Panda to auto klasy aut najmniejszych segmentu A, które jest produkowane od 1980 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback. Głównymi...
Fiat 500 II to auto klasy aut miejskich segmentu A, które jest produkowane od 2007 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 2 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback i kabriolet. Głównymi...
Produkowana w latach 2006 - 2012 Toyota Rav4 III znacznie odróżniła się od swojej wcześniejszej wersji. Przede wszystkim zwiększono rozmiar pojazdu, a sylwetkę unowocześniono. Konstrukcja...
Fiat Punto II to jeden z najbardziej rozpoznawalnych modelów samochodów klasy miejskiej. W drugiej wersji Punto znacznie podkreślono kształty nadwozia, lecz większość mechanizmów auto...