"Wszystko zgodnie z ustaleniem, fajny kontakt, profesjonalne doradztwo, polecam :)",
Magda , Nissan Micra
"Jestem bardzo zadowolony z usługi. Czas i jakość wykonania na wielki plus, a do tego miła atmosfera i dbałość o detale, które przy przyjmowaniu klientów maja duże znaczenie. Z pewnośvia dołaczam do grona stałych klientów, bedac w Polsce juz dluzszy czas nigdy nie spotkalem się z tak dobrym serwisem. Serdecznie polecam!",
Leo, Bmw x1
"Super warsztat, meta sprawnie i profesjonalnie. Niecodzienne dzis.",
Tbt, Mercedes-Benz Vaneo
"Warsztat Autotronik to świetny wybór jeśli chodzi o jakość usług i ich wykonanie, jeśli ktoś chce mieć jakość jak w "ASO" ale za niższą cenę to nie powinien się zastanawiać nad wyborem serwisu. ",
Hubert, Skoda Fabia
Nowoczesne Centrum Serwisowe świadczące pełny zakres usług - mechanika, likwidacja szkód, detailing, myjnia. Komfortowa poczekalnia z wifi, dobra kawa, kilkudziesięcioosobowy zespół. Krótkie terminy realizacji. Oferujemy poniższy zakres...
"Polecam całym sercem. Panowie znają się na robocie. Usługa wykonana szybko, nie drogo. W razie potrzeb, będę odwiedzał warsztat za każdym razem.",
Maciej, Peugeot 206
Auto Łbiska Paweł Rosłon Bolesława Chrobrego 34 05-500 Łbiska. Mechanika Wulkanizacja Lakiernictwo Blacharstwo Zabezpieczenia Antykorozyjne podwozia i profili zamknietych sprzedaź części
Do mycia silnika zmuszają kierowcę głównie względy estetyczne. Silnik sam w sobie jest tak szczelnym urządzeniem, że zanieczyszczenia zewnętrzne nie mają na niego wpływu. Można też umyć silnik w trosce o miłą pracę mechanika, któremu zdecydowanie lepiej będzie się pracowało przy czystej jednostce napędowej. Przy niektórych naprawach mycie silnika jest wręcz konieczne, ponieważ brud mógłby dostać się do wnętrza jednostki i poważnie ją uszkodzić. Umyty silnik także lepiej prezentuje się podczas sprzedaży auta.
Rozróżnić można mycie silnika od góry (pod maską) oraz od dołu (na podnośniku). Patrząc z perspektywy budowy silnika, zanieczyszczenia na dole mogą być dużo silniejsze z racji wycieków spod uszczelek znajdujących się w połowie silnika. Z drugiej strony na dole nie ma zaawansowanej elektroniki, a głównie metalowa miska i obudowy, które łatwiej potraktować szczotką i silnymi środkami czyszczącymi. Mycie silnika od góry oznacza demontaż plastikowych osłon i uważne mycie lekkim ciśnieniem, bez zalewania elektroniki. Oddając auto na usługę mycia silnika trzeba nastawić się na wydatek rzędu 100-200 zł.
Opcji mycia silnika jest kilka. Pierwsza i niepolecana to myjnie bezdotykowe i lanca z wysokim ciśnieniem. To prosty przepis na połamanie plastików, zalanie elektroniki i urwanie delikatnych elementów silnym strumieniem wody. Druga możliwość, to zakup zestawu kosmetyków i żmudna samodzielna praca, polegająca na wprowadzaniu preparatu we wszystkie zakamarki i czyszczeniu pędzelkiem. Wykonanie tych czynności można zlecić serwisowi świadczącemu usługi mycia silnika, płacąc niewiele więcej niż za same preparaty w przypadku mycia samodzielnego. Przy okazji zyskujemy czas i gwarancję braku problemów np. poprzez nieumiejętne zalanie elektroniki. Mycie komory silnika można zrealizować na myjniach typu Karcher, lub w typowych warsztatach samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Mąż umył mi silnik w ten upał, otwarta była maska w dzień przez kolejne trzy dni ( akumulator był odłączony podczas mycia ) niestety nie odpala. co się mogło stać?
Mam chłodnicę mocno zalepioną rozbitymi robakami. Pytanie mam takie, jak mogę ją umyć na zewnątrz? Karcherem? Czy ciśnienie jej nie uszkodzi? Jest delikatna? Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam
Dzień dobry. Chciałbym umyć silnik, tylko nie bardzo wiem jak. Czy myjka ciśnieniowa nie spowoduje jakiejś awarii elektryki? Jak najlepiej umyć silnik? Proszę o rady
Sytuacja wygląda następująco po odpaleniu i zagrzaniu silnik pracuje równo i nie puszcza dymka jednak po przygazowaniu powyżej 3 tysięcy obrotów z rury wydechowej wydostaje się niebieski dym taki "bąk" i potem jak zejdzie z obrotów nadal się pojawia ale w bardzo małej ilości. Przy lekkim...
Generacja B7 to ponowne odmłodzenie sprawdzonego modelu Audi A4. Produkcja rozpoczęła się w 2004 roku i trwała 4 lata. Samochód wyposażano w silniki benzynowe o pojemnościach od 1.6 102KM...
Produkcję Audi A3 8L zapoczątkowano w 1996 roku. Trwała ona przez kolejne 7 lat czyniąc auto najlepiej sprzedającym się modelem Audi. To kompaktowy model klasy niższej średniej, jednak należący do...
Generacja B6 produkowana była w latach 2000 - 2006. Stylistyka nie zmieniła się znacząco, ale samochód upodobnił się do większego i bardziej prestiżowego modelu A6. Do dyspozycji było 12 silników...
Produkcję Audi A4 B5 rozpoczęto w 1994, a zakończono 7 lat później, w 2001 roku. W międzyczasie w 1998 roku auto poddano faceliftingowi, gdzie zmieniono wygląd nadwozia. Audi A4 B5 dostępne było w...