Napoleona 4, Kobyłka
Kompleksowo naprawiamy auta wszystkich marek, na gwarancji jak i po niej. Obsługujemy auta osobowe oraz dostawcze do 7,5 tony. Od 2020 roku należymy do sieci Bosch Car Service. Autoryzacja potwierdza, że świadczymy profesjonalne usługi i...
AM Serwis Marcin Antczak - Klimatyzacja, usuwanie DPF/FAP
Piłsudskiego 57/59, Marki
"Nikt sobie nie poradził, nikt nie wiedział, od czego zacząć, a pan Marcin znalazł przyczynę i sprawnie ją usunął :) Problem był bardzo poważny a usterka trudna do zlokalizowania. Na szczęście są porządni mechanicy na świecie, którzy nigdy się nie poddają. Mieszkam 130 km od warsztatu, ale będę stałym (chodź mam nadzieję nie częstym) klientem...",
Patryk, VW CADDY
Napoleona 4, Kobyłka
Kompleksowo naprawiamy auta wszystkich marek, na gwarancji jak i po niej. Obsługujemy auta osobowe oraz dostawcze do 7,5 tony. Od 2020 roku należymy do sieci Bosch Car Service. Autoryzacja potwierdza, że świadczymy profesjonalne usługi i...
AM Serwis Marcin Antczak - Klimatyzacja, usuwanie DPF/FAP
Piłsudskiego 57/59, Marki
"Nikt sobie nie poradził, nikt nie wiedział, od czego zacząć, a pan Marcin znalazł przyczynę i sprawnie ją usunął :) Problem był bardzo poważny a usterka trudna do zlokalizowania. Na szczęście są porządni mechanicy na świecie, którzy nigdy się nie poddają. Mieszkam 130 km od warsztatu, ale będę stałym (chodź mam nadzieję nie częstym) klientem...",
Patryk, VW CADDY
Do mycia silnika zmuszają kierowcę głównie względy estetyczne. Silnik sam w sobie jest tak szczelnym urządzeniem, że zanieczyszczenia zewnętrzne nie mają na niego wpływu. Można też umyć silnik w trosce o miłą pracę mechanika, któremu zdecydowanie lepiej będzie się pracowało przy czystej jednostce napędowej. Przy niektórych naprawach mycie silnika jest wręcz konieczne, ponieważ brud mógłby dostać się do wnętrza jednostki i poważnie ją uszkodzić. Umyty silnik także lepiej prezentuje się podczas sprzedaży auta.
Rozróżnić można mycie silnika od góry (pod maską) oraz od dołu (na podnośniku). Patrząc z perspektywy budowy silnika, zanieczyszczenia na dole mogą być dużo silniejsze z racji wycieków spod uszczelek znajdujących się w połowie silnika. Z drugiej strony na dole nie ma zaawansowanej elektroniki, a głównie metalowa miska i obudowy, które łatwiej potraktować szczotką i silnymi środkami czyszczącymi. Mycie silnika od góry oznacza demontaż plastikowych osłon i uważne mycie lekkim ciśnieniem, bez zalewania elektroniki. Oddając auto na usługę mycia silnika trzeba nastawić się na wydatek rzędu 100-200 zł.
Opcji mycia silnika jest kilka. Pierwsza i niepolecana to myjnie bezdotykowe i lanca z wysokim ciśnieniem. To prosty przepis na połamanie plastików, zalanie elektroniki i urwanie delikatnych elementów silnym strumieniem wody. Druga możliwość, to zakup zestawu kosmetyków i żmudna samodzielna praca, polegająca na wprowadzaniu preparatu we wszystkie zakamarki i czyszczeniu pędzelkiem. Wykonanie tych czynności można zlecić serwisowi świadczącemu usługi mycia silnika, płacąc niewiele więcej niż za same preparaty w przypadku mycia samodzielnego. Przy okazji zyskujemy czas i gwarancję braku problemów np. poprzez nieumiejętne zalanie elektroniki. Mycie komory silnika można zrealizować na myjniach typu Karcher, lub w typowych warsztatach samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Mąż umył mi silnik w ten upał, otwarta była maska w dzień przez kolejne trzy dni ( akumulator był odłączony podczas mycia ) niestety nie odpala. co się mogło stać?
Mam chłodnicę mocno zalepioną rozbitymi robakami. Pytanie mam takie, jak mogę ją umyć na zewnątrz? Karcherem? Czy ciśnienie jej nie uszkodzi? Jest delikatna? Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam
Dzień dobry. Chciałbym umyć silnik, tylko nie bardzo wiem jak. Czy myjka ciśnieniowa nie spowoduje jakiejś awarii elektryki? Jak najlepiej umyć silnik? Proszę o rady
Ford Mondeo mk4 1,6 benzyna. Dziwne dźwięki po odpaleniu. Po odpaleniu na zimno przez około 10 sek. słychać lekko zawory silnika (cykanie), a po tym czasie silnik pracuje cicho. Co może być tego przyczyną, na co zwrócić uwagę?
BMW Serii 5 E39 to kolejny pojazd w grupie premium należący do klasy wyższej średniej. Do sprzedaży trafił z dwóch wersjach nadwozia: sedan i kombi. Topowa wersja określana została...
Generacja F25 produkowana była w latach 2010-2017. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. Z racji zwiększenia rozmiarów samochodu, model upodobnił się do...
Największy z SUV-ów oferowanych przez BMW to model X5 E53. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2000 roku, a zakończono 6 lat później, w roku 2006. W ofercie było 5 silników benzynowych o mocach...
Generacja E83 produkowana była w latach 2003-2010 przechodząc facelifting w 2006 roku. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. W ofercie znalazło się 6...