"Samochód gasł z uwagi na niskie ciśnienie paliwa, zdiagnozowano i zlikwidowano usterkę czujnika przy pompie i połączeń elektroniki.",
Piotr, Peugeot
"Bardzo szybko i sprawnie. Polecam!
- wymiana oleju + filtry.
- pasek rozrządu + pompa
- wymiana płynu chlodniczy G12
Плановое ТО (замена масла + фильтры и замена ремня ГРМ с помпой, замена антифриза) Сделали оперативно и качественно. В сервисе есть русскоязычный механик. Рекомендую!",
Dmitry, Opel Astra
"Szybko, sprawnie, fachowo, ceny przystępne,jestem bardzo zadowolony z obsługi",
Maciej, FORD GALAXY 2001 19TDI
"Witam.chcialbym dorzucic kamyczek do ogrodka.W pozytywnym znaczeniu. Z Mazda w czasie 3 lat bylem kilkakrotnie w warsztacie.Od wymiany oleju i filtrow po wymiany czesci zawieszenia czy hamulcow.Umowiony termin byl przestrzegany a doradztwo p.Stanislawa bezcenne.Familia kojarzy sie pozytywnie.Aby nie zawiodla...",
Adam, Mazda Premacy
Warsztat stworzony z pasji do motoryzacji. W naszym warsztacie stawiamy na kompleksową oraz fachową obsługę mechaniczną, jak i profesjonalne podejście do klienta. Chcemy, abyś czuł się u nas jak w serwisie premium. Na każdego klienta czeka...
serwis mobilny, Gdańsk
"Auto przyjęte praktycznie od ręki, bardzo dobry kontakt w trakcie naprawy. Trudny do zlokalizowania wyciek naprawiony, a w sprawie problemów ze skrzynią skierowany zostałem do odpowiednich specjalistów. Pełna profeska, polecam",
szmuk, Mercedes E-klasa Coupe
Juliusza Słowackiego 83, Gdańsk
"Szczerze polecam obsługa i fachowość na wysokim poziomie. Byłam wykonać przegląd na 60 tys. ",
Ewa, Ford Kuga
"Samochód po naprawie blacharsko-lakierniczej. Widać profesjonalizm i wysokiej jakości materiały używane do napraw... Samochód wygląda idealnie, a przy tym na nowych elementach jest taka sama grubość powłoki jak na pozostałych elementach! Nie mam zielonego pojęcia jak Ci Panowie to zrobili... Polecam na 100% wszystkim, którzy zastanawiają się...",
Jerzy, Bmw f30
Wincentego Pola 10, Gdańsk
"bardzo lubię tam jeździć",
slaw546
Trakt Św. Wojciecha 37, Orunia, Gdańsk
"wczoraj myłem silnik pełny profesjonalizm silnik czysty osłony umyte i zamontowane panowie mili i znający swoją robotę zakład godny polecenia",
TOMAL, mercedes
Wielkopolska 5A, Łostowice, Gdańsk
Warsztat z 20 letnią tradycją Diagnostyka komputerowa Naprawa układów hamulcowych Naprawa układów wydechowych Naprawa silników Naprawa zawieszeń Wymiana rozrządów, sprzęgieł Wymiana filtrów, klocków itp. Serwis opon Gdańsk Łostowice ul....
Łanowa 87, Olszynka, Gdańsk
"Polecam, szybko i fachowo zrobiony przegląd autka, i wymieniono tuleje wahacza , klocki i olej z filtrami, i odpolerowane reflektory. ",
Andrii, Golf 4
Czarny Dwór 12, Przymorze, Gdańsk
Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny. Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.
Delfina 10, Osowa, Gdańsk
Mechanika, elektronika, diagnostyka, kodowanie, indywidualizacja ustawień, programowanie, aktualizacje oprogramowania sterowników, przeglądy klimatyzacji, mapy nawigacji. Godziny pracy: pon - pt: 9 - 17 sob: po umówieniu. Zapraszamy.
Wyzwolenia 41, Nowy Port, Gdańsk
"Bardzo dobrzy i uczciwi fachowcy.Wszystko zrobione porządnie i z klasą.Polecam",
Damian, Renault Kangoo
Do mycia silnika zmuszają kierowcę głównie względy estetyczne. Silnik sam w sobie jest tak szczelnym urządzeniem, że zanieczyszczenia zewnętrzne nie mają na niego wpływu. Można też umyć silnik w trosce o miłą pracę mechanika, któremu zdecydowanie lepiej będzie się pracowało przy czystej jednostce napędowej. Przy niektórych naprawach mycie silnika jest wręcz konieczne, ponieważ brud mógłby dostać się do wnętrza jednostki i poważnie ją uszkodzić. Umyty silnik także lepiej prezentuje się podczas sprzedaży auta.
Rozróżnić można mycie silnika od góry (pod maską) oraz od dołu (na podnośniku). Patrząc z perspektywy budowy silnika, zanieczyszczenia na dole mogą być dużo silniejsze z racji wycieków spod uszczelek znajdujących się w połowie silnika. Z drugiej strony na dole nie ma zaawansowanej elektroniki, a głównie metalowa miska i obudowy, które łatwiej potraktować szczotką i silnymi środkami czyszczącymi. Mycie silnika od góry oznacza demontaż plastikowych osłon i uważne mycie lekkim ciśnieniem, bez zalewania elektroniki. Oddając auto na usługę mycia silnika trzeba nastawić się na wydatek rzędu 100-200 zł.
Opcji mycia silnika jest kilka. Pierwsza i niepolecana to myjnie bezdotykowe i lanca z wysokim ciśnieniem. To prosty przepis na połamanie plastików, zalanie elektroniki i urwanie delikatnych elementów silnym strumieniem wody. Druga możliwość, to zakup zestawu kosmetyków i żmudna samodzielna praca, polegająca na wprowadzaniu preparatu we wszystkie zakamarki i czyszczeniu pędzelkiem. Wykonanie tych czynności można zlecić serwisowi świadczącemu usługi mycia silnika, płacąc niewiele więcej niż za same preparaty w przypadku mycia samodzielnego. Przy okazji zyskujemy czas i gwarancję braku problemów np. poprzez nieumiejętne zalanie elektroniki. Mycie komory silnika można zrealizować na myjniach typu Karcher, lub w typowych warsztatach samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Mąż umył mi silnik w ten upał, otwarta była maska w dzień przez kolejne trzy dni ( akumulator był odłączony podczas mycia ) niestety nie odpala. co się mogło stać?
Mam chłodnicę mocno zalepioną rozbitymi robakami. Pytanie mam takie, jak mogę ją umyć na zewnątrz? Karcherem? Czy ciśnienie jej nie uszkodzi? Jest delikatna? Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam
Dzień dobry. Chciałbym umyć silnik, tylko nie bardzo wiem jak. Czy myjka ciśnieniowa nie spowoduje jakiejś awarii elektryki? Jak najlepiej umyć silnik? Proszę o rady
Podczas dynamicznego przyspieszania (wysokie obroty) podczas wbijania 3 biegu słyszę zgrzyt. Gdy zmieniam przy niskiej prędkości obrotowej nie ma tego problemu. Pedał na pewno wciskam do końca i dźwignia chodzi lekko.
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM....