POLOAR SERWIS to nowoczesny warsztat samochodowy specjalizujący się w kompleksowej obsłudze mechanicznej oraz elektrycznej pojazdów. Nasza oferta obejmuje pełen zakres usług dla samochodów z silnikami diesla, aut hybrydowych, a także zaawansowane...
"Szybka realizacja usługi, konkurencyjne ceny, a najważniejsze fachowa obsługa!! Autko śmiga jak nowe. Co najważniejsze - darmowa pyszna kawa dla klienta :)",
Janek, Volkswagen Golf 4
"Fajny serwis, właściciel bardzo chętny do pomocy. Super szybka naprawa za dobra cenę. Pomoc na każdym etapie prac. Polecam bez wyjątku - SPRAWDŹ SAM JEŚLI JIE WIERZYSZ ",
Miki, BMW F11
"Umówiłem się na dynamiczną wymianę oleju w automatycznej skrzyni biegów - BMW 520d, F10. Panowie wiedzieli co i jak należy zrobić, usługa wykonana fachowo na sprzęcie wysokiej jakości. Dodatkowo przeprowadziłem wymianę oleju w silniku, filtra paliwa i wgrane zostały najnowsze mapy do nawigacji. Cena za usługi uczciwa i wyjechałem zadowolony.",
pablonetti79, BMW 520d, F10
Nasz warsztat świadczy wszelkiego rodzaju usługi związane z naprawa samochodów osobowych oraz dostawczych, specjalizujemy się w elektronice. elektryce samochodowej, obsługą oraz usuwaniem filtrów DPF, programowanie sterowników silnika,...
Serwisy Grupy KIM należą do najlepiej ocenianych i najczęściej polecanych w regionie. Oddając pod naszą opiekę swój samochód, macie Państwo pewność najwyższego standardu wykonania usługi oraz niezwykle fachowej i pomocnej obsługi. Nasi...
Zbliżasz się do kolejnego terminu wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów, bądź będzie to Twoja pierwsza wymiana? Mimo, że wielu producentów mówi o dożywotniej trwałości oleju w ASB, to zaleca się jednak jego wymianę. Pierwsza powinna nastąpić po 60-120 tys. km, a każda kolejna po ok. 40-100 tys. km. Dokładna ilość kilometrów zależy od konkretnej skrzyni biegów. Warto zapytać o opinię obeznanego w tej dziedzinie mechanika.
Statyczna wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów polega na grawitacyjnym spuszczeniu starego oleju korkiem spustowym. Z układu spływa zaledwie ok. 40% oleju, a jego resztki znajdują się w przewodach, konwerterze i sterowniku. Oznacza to uzupełnienie nowym olejem w ilości zalednie 2-5 litrów (zależnie od skrzyni). W przypadku dynamicznej wymiany oleju, cały układ zostaje przepłukany i uzupełniony świeżym olejem. Wiąże się to z wyższym kosztem z racji zużycia dodatkowej ilości oleju i użycia specjalnej maszyny. Dynamiczna wymiana może kosztować nawet 2000 zł, podczas gdy statyczna ograniczyć się do kilkuset złotych.
Niepoprawnie przeprowadzona dynamiczna wymiana oleju z racji wysokich ciśnień może doprowadzić nawet do uszkodzenia skrzyni biegów. Dlatego niezalecana jest też ona w przypadku skrzyń z większym przebiegiem. Najbezpieczniej jest umówić się na wizytę do rekomendowanego serwisu zajmującego się skrzyniami automatycznymi.
Cena usługi dynamiczna wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów: od 250,00 PLN do 250,00 PLN
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Skoda Octavia 2012, 2.0 TDI, chip 200km z vRS, skrzynia DSG 6 biegowa. Przebieg 360k km. Olej w skrzyni nigdy nie wymieniany, dwumasa wymieniana przy 180k km. skrzynia działa ok. Nic nie szarpie i płynnie zmienia biegi. Kupiłem w tym stanie. I nie wiem czy dynamicznie wymieniać olej w tym...
Kiedy należy wymienić olej w skrzyni automatycznej Dsg. Volkswagen Passat b6. Jaki jest koszt wymiany tego płynu?
Nie posiadam informacji czy kiedykolwiek wymieniany był olej w skrzyni biegow. Na chwilę obecną nic złego się nie dzieje. Czy zalecana jest wymiana oleju metoda statyczną czy dynamiczną?
Mercedes w211 E320 automat 2004 r skrzynia biegów rwie, czy trzeba wymienić olej czy jest to też potrzeba naprawy?
Skoda Superb to auto klasy średniej segmentu D, które jest produkowane od 2001 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu liftback i kombi. Głównymi...
W 2001 roku rozpoczęto produkcję pierwszej generacji Peugeota 307, auta należącego do segmentu C (niska klasa średnia). Pojazd szybko zdobył dobrą opinie i w ten sposób otrzymał nagrodę...
Drugą generację Peugeota 307 produkowano w latach 2005 – 2012. Samochód należy do segmentu C, czyli niskiej klasy średniej. Auto uzyskało tytuł Samochodu Roku 2002. Wygląd nadwozia 307 II...
Peugeot 407 to samochód osobowy klasy średniej. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2004 roku. Auto zdobyło w błyskawicznym tempie bardzo silną pozycję na rynku. W porównaniu do wcześniejszej...