Pralnia DPF

Radzymińska 272 , Targówek, 03-694 Warszawa

****** 5 (12 opinii)

Mapa

Wyznacz trasę

Umów wizytę przez internet
Pralnia DPF

O warsztacie

Radzymińska 272 , Targówek, 03-694, Warszawa

Poniedziałek od 09:00 do 17:00
Wtorek od 09:00 do 17:00
Środa od 09:00 do 17:00
Czwartek od 09:00 do 17:00
Piątek od 09:00 do 17:00
Sobota od 10:00 do 14:00

Gotówka

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Specjalizujemy się w regeneracji filtrów DPF i katalizatorów SCR każdego typu. Nasza technologia jest niezwykle skuteczna, a czas czyszczenia bardzo krótki. Metoda jest przyjazna dla środowiska, nie zużywamy wody, nie wypalamy sadzy, więc nie powodujemy dodatkowych zanieczyszczeń powietrza. Przed i po każdej regeneracji przeprowadzamy test przepustowości i ciśnienia zwrotnego filtra. 

Klientom indywidualnym proponujemy fachowy demontaż, montaż i adaptację komputerową wyczyszczonego filtra na miejscu. Czas realizacji kompletnej usługi zazwyczaj mieści się w ciągu jednego dnia.

 

 

 

Więcej

Cennik

Czyszczenie filtra DPF (osobowe)

Usługa dotyczy prania zdemontowanego filtra

od 400 do 550
Czyszczenie filtra DPF (ciężarowe)

Usługa dotyczy prania zdemontowanego filtra

od 800 do 1000
Czyszczenie katalizatora (osobowe)

Usługa dotyczy prania zdemontowanego katalizatora

od 300 do 400
Czyszczenie katalizatora SCR

Dla aut ciężarowych

od 1300 do 3000
Demontaż, montaż, kasowanie błędów, adaptacja komputerowa

Ostateczna cena zależy od stopnia skomplikowania auta (napęd na 4 koła, automatyczna skrzynia itp.)

od 350 do 750

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (12)

Dodaj opinię
5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 12 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******

Ta firma nie ma jeszcze żadnej recenzji. Napisz pierwszą opinię.

Nasze porady (5)

Nissan almera n16 1.5dci 2005
Witam serdecznie mam problem z nissanem n16 1.5dci z 2005 roku. Mianowicie problem polega na tym że auto ma bardzo specyficzny objaw do czasu przejechania ok 5-10 kilometrów szarpie przy zmianie biegów A objaw mogę opisać jako dlawienie oraz potrafi też miec objaw braku mocy mocy przy ruszaniu jakby coś go dlawilo lub dusilo po wciśnięciu gazu silnik nie gaśnie do końca ale autko nie przyspiesza problem znika po 5-10 kilometrach jak ręką odjąć ale nawraca po dłuższym postoju 12-15 godzinach czy ktoś może mi pomóc w diagnozie ale nadmiernie że został wyczyszczony cały układ spalinowy łącznie z zaworem erg. Bardzo proszę o pomoc za co z góry dziękuję. Pozdrawiam
Opel Astra H GTC, 2005, Z16XEP
Witam, Mam problem z moją Astrą H GTC, silnik Z16XEP. Mianowicie po nagrzaniu silnik gaśnie na wolnych obrotach,. Przy dojeżdżaniu do świateł, skrzyżowania i wrzuceniu na luz auto gaśnie, nie trzyma jałowych obrotów. W trakcie jazdy potrafi lekko szarpać przy puszczaniu pedału gazu. Wymienione świece, cewka zapłonowa, wyczyszczony kolektor ssący. Po zgaśnięciu silnik normalnie odpala i raz trzyma obroty a raz nie, nie ma reguły, raz tak raz tak. Check nie zawsze się zapala. Ale po wypedałowaniu błędów komputer pokazuje a to raz EGR, a to znowu sonde lambda. Pomóżcie
Volvo C30 2007 2.0D 136KM 100kW
Dzień dobry, Rozpiszę w punktach po kolei co się działo: 1. W sobotę tankuję do pełna ON na stacji na której dotychczas nie tankowałem, skuszony atrakcyjną ceną. 2. W niedzielę ewidentnie czuję, że coś jest nie tak. Turbina w ogóle się nie załącza. Powyżej 2k obrotów auto nie ma mocy, muli. Na światłach wyłączam silnik, uruchamiam. Turbina zaczyna działać. Tego dnia ze trzy razy dokładnie taka sama sytuacja. Jakby turbina zaczynała łapać po nagrzaniu silnika. 3. w środę na trasie w tylnym lusterku i oświetleniu auta jadącego za mną widzę kłęby dymu. Postój, sprawdzamy z kolegą i niestety czerń. Dotychczas średnie spalanie miałem na poziomie 6,5L/100 km ale jeździłem w trasy. Teraz wbiłem na 8,5L/100 km i ]jeżdżę tylko po mieście. Dodam, że przed zakupem auta była wykonana ekspertyza w serwisie Volvo na Magazynowej w Warszawie. Wówczas wyszło, że silnik nie równo pracuje na zimnym, a także zauważono zapocenia na zaworach przepustnicy oraz pompy vacum. Tydzień temu wymieniłem olej i wszystkie filtry.
mazda 3 1,6 D 110 km
Witam potrzebuje porady pomocy na początek byl problem dpf co jakis czas dławilo byl spadek mocy po krótkim czasie bylo ok dzis na trasie nagle usłyszałem dziwny dziwiek po czym czarny dym a po chwili biały gesty dym spadek mocy w momencie zjechałem na pobocze zatrzymałem sie teraz samochod nie odpala nic nawet nie kreci . Co poszło co sie mogło stac co sparwdzic
Umów wizytę
Umów wizytę przez internet
Umów wizytę