Garage Masters

Kłobucka 13, Ursynów, 02-699 Warszawa

****** 5.6 (12 opinii)

Mapa

Wyznacz trasę

Umów wizytę przez internet

Warsztat nie pracuje na częściach klienta

O warsztacie

Kłobucka 13, Ursynów, 02-699, Warszawa

Poniedziałek od 08:00 do 18:00
Wtorek od 08:00 do 18:00
Środa od 08:00 do 18:00
Czwartek od 08:00 do 18:00
Piątek od 08:00 do 18:00
Sobota od 09:00 do 13:00

Gotówka

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

GARAGE MASTERS - zajmujemy się kompleksową obsługą samochodów osobowych.

Nasz zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i doświadczeniem, cieszący się zaufaniem klientów na warszawskim rynku. Dysponujemy specjalistycznym i nowoczesnym sprzętem diagnostycznym, a zatrudnienie znajdują sami wykwalifikowani pracownicy. Dzięki temu możliwa jest kompleksowa obsługa każdego klienta.

W zakres działalności wchodzi szeroko pojęta mechanika samochodowa m.in.:

  • automatyczne skrzynie biegów
  • elektromechanika
  • diagnostyka komuterowa silnika
  • przegląd i obsługa okresowa
  • naprawa silników
  • tłumiki, układy wydechowe

...oraz wele innych usług.

Zachęcamy Państwa do kontaktu - rzetelnie i fachowo zajmiemy się wykonaniem powierzonych zadań.

Więcej

Opinie (12)

Dodaj opinię
5.6 ******
Ocena wystawiona na podstawie 12 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Skuteczna diagnostyka komputerowa silnika, sprawne usunięcie błędów. Mają odpowiednie narzędzia do tego rodzaju prac. Ogólnie sam warsztat bezproblemowy i po naprawie nie ma potrzeby do nich wracać


  • Ł
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Nie trzeba się przepychać z mechanikami, bo nagle cena usługi podrożała o 20-30%. Nie trzeba też sprawdzać czy dają oryginalne zakupione części czy części używane, które leżały gdzieś w garażu. To wszystko sie przekłada na dobrą naprawę + 0 problemów potem w trakcie jazdy


    różne

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Również przychylam się do dobrych opinii na ich temat. Fachowy auto serwis, który nie zatrudnia ludzi z przypadku. Prowadzę firmę transportową, więc dla mnie dzień przestoju 1-2-3 samochodów to wymierna stata finansowa. Na szczęście Panowie mechanicy doskonale to rozumieją, więc kłopotów z serwisem nie ma. Mało jest firm z dobrym podejściem do klienta


  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wymiana klocków hamulcowych, kilka innych drobnych napraw, aby auto przed dłuższym wyjazdem poza PL (autem) było sprawne. Zależało mi na tym, aby został dotrzymany termin z racji wyjazdu i tu pozytywne zaskoczenie. Panowie oddali naprawione auto dzień wcześniej


    Mercedes

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Diagnostyka OK, mechanicy OK, wsparcie dla klienta kompleksowe i to najważniejsze. Oferta różnorodna, zgłaszając się z kilkoma usterkami można mieć pewność, że wszystko zostanie zdiagnozowane i naprawione


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Właśnie odebrałem auto. Przeprowadzono diagnostykę komputerową oraz wykonano kilka drobnych napraw, które utrudniały jazdę. Sprawnie wykasowali wszystkie błędy. Miła obsługa i nie zdzierają z klienta


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Warsztat dobry, ogarniają terminy i to, żeby klient był zadowolony i mógł jeździć bezpiecznie i komfortowo. Ceny OK wiadomo w Warszawie nie ma nigdzie niskich, ale są do przeżycia. Dobry kontakt z mechanikami


  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem generalnie zadowolony z poziomu usług. Usługi realizowane w terminie, po ustalonej cenie. Pod tym względem trudno dziś znaleść tak dobry auto serwis


  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Robię już tam 2 auto i z całego serca polecam. Wszystko u Panów jest na +
    Błyskawiczna naprawa
    Konkurencyjne ceny
    Znają się na fachu
    Dobry kontakt z mechanikami
    Nie planuje zmiany warsztatu.
    POLECAM


    Peugeot/renault

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Dobra i szybka naprawa moih smohodow, polecam profi mahanikow! Kultura profesjalizm!
    NAPRAWDE GOROCO POLECAM!!!!!


    Mazda 5

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam serdecznie,
    Jestem bardzo miło zaskoczony obsługą warsztatu szczerze polecam gdyż fachowo i nie drogo zajęli się moim autem. Bardzo szybka obsługa i naprawa usterki. Jest to rozwijający się warsztat ale ma idealne podejście do klienta. Znają się na rzeczy i nie naciągają klienta
    Polecam i bardzo dziękuje
    Michał


    Bmw e36

Nasze porady (11)

2003 Honda Jazz 1336
Honda Jazz 2003 - 1336 kapie olejem. Simering wymieniony dwukrotnie, uszczelka miski też - bez rezultatu. Gdzie jeszcze szukać nieszczelnosci?
Golf VI 1,6. variant 2013 . Mam zablokowany fotel kierowcy , ani go odsunąć ani przysunąć go nie mogę. Co się stało?
VOLVO XC90, 2.5T, automat, 2003 rok.
Volvo xc90, 2,5T Automat, 210KM, 2003rok Po dwudniowym postoju na parkingu zaświecił się check engine. Były blędy związane z fazami rozrządu, wałkiem rozrządu i turbo. Wymieniłem obydwa czujniki fazy rozrządu i czujnik położenia wałka rozrządu. Jak się okazało nie potrzebnie bo po każdym włączeniu zapłonu przepalał się bezpiecznik opisany jako "PCV, VALVES, FUEL LEAKAGE PUMP" Mechanik stwierdził, że jest jakaś obrywka w instalacji. Podobno naprawił. Ale pojawił się w między czasie inny problem. Auto na wolnych obrotach zaczeło szarpać - czuć było siedząc w środku. Po przyspieszeniu od 3000 obr zaczynało się dławić. Po dwóch dniach znowu pojawił się "check Engine" i znowu ten sam bezpiecznik. Auto dalej szarpie. Mechanik twierdzi, że jak odepnie wiązke od czujnika temperatury powietrza fazy nadkorbowej (co kolwiek by to znaczyło) i wymieni bezpiecznik to check engine już się nie świeci. Ale o co chodzi z tym szarpaniem i z tym bezpiecznikiem? Pomocy koledzy.
Ford fiesta mk7 1.6 tdci 2010
Witam, niedawno bylam zmuszona wymienic silnik w mojej fiescie mk7 1.6tdci, zauwazylam ze po wymianie na zimnym silniku samochod przeciąga gaz. Co moze byc tego przyczyną?
Umów wizytę przez internet

Warsztat nie pracuje na częściach klienta

Umów wizytę

Usługi wykonywane przez warsztat