Auto Serwis Warsztat należy do programu Kierowcy Polecają.

Elizówka k. Dożynkowej, Elizówka, 20-258 Lublin

****** 5.1 (34 opinie)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

Elizówka k. Dożynkowej, Elizówka, 20-258, Lublin

Poniedziałek od 09:00 do 17:00
Wtorek od 09:00 do 17:00
Środa od 09:00 do 17:00
Czwartek od 09:00 do 17:00
Piątek od 09:00 do 17:00

Gotówka, Karta płatnicza

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Witamy w naszym serwisie

Zapewniamy najwyższy poziom obsługi stosując się do restrykcyjnych wytycznych producenta (zgodnie z GVO). Oferujemy: Naprawy główne i bieżące samochodów większości marek Wymianę płynów eksploatacyjnych Wymianę rozrządu Diagnostykę komputerową Bosch KTS, Audi ODIS, BMW OSS oraz TEXA IDC Naprawy zawieszenia (w tym pneumatyczne) Kompleksowe naprawy układu hamulcowego Serwis opon (w tym Run Flat) Geometrię 3D Serwis klimatyzacji Wymianę oleju w skrzyniach automatycznych

Nie daj się zaskoczyć na drodze i podczas przeglądu rejestracyjnego, umów się na przegląd już dziś.  

Więcej

Cennik

Diagnostyka komputerowa silnika

od 80
Geometria kół

od 60
Przegląd i obsługa okresowa

Stan układu hamulcowego, zawieszenia, świateł oaz jednostki napędowej wraz ze światłami

od 99
Wymiana tarcz hamulcowych

od 80
Inne (roboczogodzina)

-
Regeneracja alternatora

od 275
Wymiana bębnów hamulcowych

-
Wymiana filtra kabinowego

od 20
Wymiana filtra paliwa

-
Wymiana filtra powietrza

od 20
Wymiana klocków hamulcowych

od 50
Wymiana przewodu hamulcowego

od 40
Wymiana rozrządu silnik benzynowy 16 zaworowy

-
Wymiana rozrządu silnik benzynowy 8 zaworowy

-
Wymiana rozrządu silnik diesel

-
Wymiana szczęk hamulcowych

-
Wymiana tulei wahacza przód /tył

-

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (34)

Dodaj opinię
5.1 ******
Ocena wystawiona na podstawie 34 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • s
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    korzystałem już drugi raz z usług warsztatu, w obu przypadkach usługa była wykonana sprawnie i w rozsądnej cenie


    Opel Corsa D 1,2 Enjoy Easytronic, 59 kW, rocznik

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wyborem tego warsztatu kierowałem się przeglądając pochlebne opinie w Internecie, z tego właśnie względu piszę tą negatywną opinie, aby przestrzec kolejnych ludzi w potrzebie. Uważam że naprawy w tym warsztacie są jak rosyjska ruletka, albo się uda, albo się nie uda. W moim przypadku się nie udało, zaś szereg dość kosztownych strzałów tych "specjalistów" nie doprowadził do rozwiązania problemów, a argumenty, że to też trzeba było zrobić, pozostawiam do osobistej oceny. Naprawy mojego auta ciągnęły się kilka tygodni, także o terminowości nie ma tutaj mowy. Koszty części moim zdaniem są bardzo wysokie, warto porównać. Teraz bardzo ważne, o paragonie radzę rozmawiać na początku, bo przy płaceniu okazuje się, że podane ceny są cenami netto i jeśli chcemy paragon należy dopłacić VAT... ja paragonu nie wziąłem co później okazało się jeszcze większym błędem w momencie gwarancji. Ostatnia sprawa to [wymoderowano] pani w recepcji, usłyszałem, że jeśli nie stać mnie na bmw to powinienem kupić pandę. Wydałem tam kilka tys zł, za wymiany rożnych części, okej, na pewno fajnie mieć nowe części w aucie, ale jak przyjeżdża się na wymianę opon a wyjeżdża z nowym zawieszeniem, a nie wymienionymi kołami to dla mnie to zwykłe naciągactwo. W moim przypadku chodziło o inne podzespoły, ale sens ten sam.


    BMW

  • e
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Warsztat godny polecenia obsługa bardzo uprzejma wprawdzie mechanik nie był w stanie naprawić mojej usterki lecz wrażenie o warsztacie pozytywne. Umówiliśmy się na odpowiedz na drugi dzień po przyjęciu auta i tak było szybko i konkretnie. Usterka wymaga wizyty u specjalisty w konkretnej dziedzinie i dlatego Pan Piotr nie mógł podjąć się naprawy. Kosztów nie ponieśliśmy żadnych. Bardzo miło że są takie warsztaty.


    peugeot 406 disel rok 1997 model 2088,00cm

  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    dobra diagnoza, po regeneracji wtrysku auto odpala normalnie. pozdrawiam.


    opel signum 1.9 d , 120 km, 2008r

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Zachęcony opiniami również postanowiłem pojechać do warsztatu pana Piotra z usterką skrzyni biegów. Jeszcze tego samego dnia otrzymałem telefon z informacją co jest do zrobienia i na drugi dzień mogłem już odebrać auto. Pojeździłem kilka dni i wszystko w najlepszym porządku! Koszt usługi oceniam na niski, bo budżetu mi nie zrujnował:) także wyjechałem zadowolony i jestem zadowolony z wykonanej naprawy. Ja polecam!


    Golf 2

  • O
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    ,,Wszystkie naprawy wykonuję zgodnie z etyką zawodu i w zgodzie z wytycznymi oraz instrukcjami serwisowymi do których jako nieliczny w Lublinie mam pełny dostęp" HAHA-HAHA
    przyjechałem do warsztatu bez świateł i klaksonu. Zostawiłem go na godzinę, wróciłem światła były, klakson nie został zrobiony. Wyciągnęli bezpiecznik nr.13 i powiedzieli, że robi zwarcie, lepiej jest wymienić całą skrzynkę elektryczną bo elektryka u mnie szwankuje. Jeździłem tak bez klaksonu i ze światłami 3 miesiące, aż coś mi się zaczęło dymić spod deski. Aha, zapłaciłem za tamtą usługę 130 zł. o 100 zł za dużo (naciąganie). Sam zacząłem już szukać przyczyny, bo bałem się kolejnej wizyty u jakiegokolwiek elektromechanika, że stracę kolejną stówkę. A więc: dymił się przekaźnik, który ktoś kiedyś wmontował do świateł, aby te zapalały się po włączeniu silnika, ci z dożynkowej tylko poruszali kabelkami, zalutowali kabelki, posmarowali czymś tłustym, wzięli 130 zł (sam sprawdzałem i sam widziałem co żeście tam zrobili) i powiedzieli, że robił to jakiś amator i oni nie wiedzą co to jest, wymień całą skrzynkę elektryczną, tzn. mówili do mnie na pan, zwrócono mi uwagę gdy do kolegi z warsztatu powiedziałem na ty (moim zdaniem czasy pańszczyzny już dawno się skończyły, a człowiek powinien sam pomyśleć i traktować siebie na równo z innymi, a nie stawiać psychiczne mury i mówić do siebie na pan, gdy rozmawia się z rówieśnikiem 25 lat, no nic sytuacja była żenująca jak dla mnie). No nic, za nic tak naprawdę wzięli 130 zł :(. pojechałem do innego elektromechanika na Świcie, poleconego przez kolegę. Elektromechanik lat ok.50 od razu wiedział co robić wywalił ten przekaźnik co się palił (ci z dożynkowej wzięli za izolację samych kabli 130 zł) podpiął normalnie jak było wcześniej, czyli w oryginale. potem spojrzał na bezpiecznik nr. 13, od razu po kablach doszedł, że to zwarcie przy klaksonie pod maską i w 3 minuty zwarcie zostało usunięte. koszt usługi 30 zł.
    Więc temu Panu koledze mgr.inż zalecam pójść jeszcze na praktyki, do np. Pana ze Świtu (jeżeli on w ogóle będzie chciał go przyjąć na praktyki) i potem pomyśl Panie o otwieraniu elektromechaniki, bo mi w najgorszym wypadku mógłby się spalić samochód. Ja też mgr.inż jestem i praktykę mam i studencką i zawodową, ale nie bujam w obłokach i za robienie kiełbasy i szynek się nie biorę, bo wiem, że muszę się jeszcze sporo nauczyć, by dojść perfekcji. To moja pierwsza krytyka, przy której straciłem cenny czas, by to opisać. Nie lubię krytykować, ale jak takie absolwenty bujają w obłokach i ściągają od biednych ludzi 130 zł, za nic tak naprawdę to mi się coś gotuje w środku. Dodatkowo na warsztat wejść nie można, bo BHP, pierwszy raz się z taki czymś spotkałem. Czyli mogą tak naprawdę nic nie robić kabelkiem poruszać i ściągnąć kasę.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Klient zgłosił się do mnie z listą usterek, na wykonanie których dał mi czas 1,5h, ponieważ bardzo śpieszył się do pracy na budowę. Były to m.in. niedziałające światła mijania, pozycyjne, podświetlenie licznika, niedziałający klakson. Podano informacje, ze spala bezpiecznik. Twierdził, że te usterki powstały od czasu wizyty w innym warsztacie. Życzył sobie ekspresowej naprawy, uzgodniłem z nim koszty podczas rozmowy telefonicznej (kwota 120zł) za naprawę instalacji niedziałających świateł. Na usunięcie pozostałych usterek nie miałem już czasu.
    Nie praktykuję jako metody naprawiania instalacji elektrycznej wymiany bezpieczników, tym bardziej nie liczę sobie 10zł za minutę pracy. Gdybym "nic nie zrobił i skasował 130zł" wyjechałby bez działających świateł. O możliwości zwarcia w instalacji elektrycznej, która wg mnie była do wymiany informowałem dwukrotnie przez odbiorem pojazdu. Na własne ryzyko nie podjął pan naprawy więc pretensje o to, że auto zaczęło się dymić może mieć pan tylko do siebie.
    „Elektryk”zatrzymał się na czasach Wartburga skoro specjalistyczny preparat izolujący kable, który stosuje się w starszych samochodach nazywa dziwną mazią.
    Trudno jest mi poważnie traktować klienta, która wyśmiewa moja wieloletnią naukę, skończone studia podczas gdy sam nie potrafi poprawnie posługiwać się językiem ojczystym, nie zna zasad ortografii oraz nie posiada elementarnej kultury. Z liczeniem także jest problem, 25 lat miałem kilka lat temu. Trudno się czyta ten komentarz, bo ten klient posługuje się określeniami, których sam nie rozumie, nie rozumiał konieczności wymiany instalacji elektrycznej, która była robiona przez jakiego amatora (może też za 30zł) Gdybyś był mgr inż. wiedziałbyś, że po r nie stawiamy kropki, zamiast o moją lepiej zatroszczyłbyś się o własną edukację.

    Passat B3

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam !- z czystym sumieniem mogę polecić ten warsztat, Pan Piotr jest fachowcem w swojej dziedzinie. Mając swoje auto Renault Lagunę byłem bardzo zadowolony z podejścia Pana Piotra do tego wymagającego auta. Zawsze bezbłędnie miałem usuwane wszystkie usterki, czego nie mogę powiedzieć o innych warsztatach. Teraz serwisuję w tym warsztacie Opla Vectrę C, i jedno co mogę powiedzieć na temat tej firmy, to że nie zamierzam już szukać innych warsztatów i fachowców -pełen profesjonalizm. Nie rozumiem ludzi którzy wystawili negatywne opinie o tym warsztacie, bo po moich wcześniejszych wizytach w innych warsztatach samochodowych, jeżeli chodzi o Lublin uważam że szkoda mego czasu szukać lepszego fachowca , oczywiście nie obrażając nikogo, bo na pewno są również tacy dobrzy jak Pan Piotr.


    Renault Laguna, Opel Vectra C

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Rzeczowo i solidnie. Warsztat godny polecenia! Robilem u Pana Piotra kompleksowe uslugi silnika, zawieszenia, skrzyni biegow, wymiany olejów z ktorych jestem bardzo zadowolony. Na pewno bede polecal warsztat.


    Audi A6 C4

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witajcie :)
    Z czystą przyjemnością polecam serwis Pana Piotra. Byłem u Niego wiele razy z Audi A6 C4, a kto zna to auto, wie że może przysporzyć wiele "nerwowych kłopotów". Wcześniej nie mieszkałem w Lublinie i auto trafiało do różnych "mechaników", którzy albo nie widzieli problemu, albo nie potrafili znaleźć przyczyny wszystkich widocznych problemów (widocznych, bo w tym aucie z racji wieku co chwilę potrafią pojawić się kolejne). Pan Piotr poradził sobie świetnie ze wszystkim co było widoczne i nie tylko, sam zauważył kilka rzeczy i diagnoza była wzorowa, ponieważ było widać różnicę po naprawie. Trwało to kilka razy, bo i pracy było wiele, a nie mogłem aby auto stało dłużej. Teraz minęło kilka miesięcy od ostatniej naprawy i w końcu wszystko działa jak należy. Bardzo duży plus za to, że wszystko było na czas, tak jak się umawialiśmy. Zawsze przed naprawą dostawałem telefon z kosztem, proponowanymi częściami oraz ogólnie z kompletnym opisem sytuacji. Kolejna wizyta przy okresowym przeglądzie i wymianie płynów. Polecam i pozdrawiam :)
    P.S. Robione naprawy: regeneracja alternatora, uszczelnienie pompy wspomagania, likwidacja uciekającego oleju silnikowego, likwidacja uciekającego płynu chłodniczego, diagnostyka układu doładowania oraz naprawa/czyszczenie, diagnostyka układu wtryskowego. Powyższe to główne, bo do tego były również wymiany eksploatacyjne, jak klocki, tarcze, płyny, czy czujniki.


    Audi A6 C4

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Negatyw do kwadratu
    Nie polecam i radzę omijać,wprowadzanie w błąd klienta, długi czas na realizację usługi pomimo ustalenia daty wstawienia na wiele dni wcześniej, wycena nie podana w trakcie prac a na koniec wygórowana i w żaden sposób nie zasadna do zakresu usług. Każdy element wyceniany jest jak osobna usługa pojedynczo w innym warsztacie, pomimo że auto jest już rozebrane , zdemontowane zawieszanie, przewody etc . Potrafią wycenić wymianę świec (OK) a dodatkowo robociznę za założenie przewodów na świece. Cena robocizny około 1000 zł , materiał 500 zł. W ew. negocjacje wysokich cen wtrąca się małżonka mechanika, która dla mnie jako klienta zainteresowanego wydatkami własnych pieniędzy jest strasznie nonszalancka, niemiła, zarozumiała ,cyniczna i zupełnie nie znającego tematu branży. Nie jestem małolatem, stać mnie na usługi, ale takie traktowanie klienta i naciąganie to pierwszy raz doświadczyłem ,mimo że serwisuję już różne auta w przeróżnych warsztatach od wielu, wielu lat. Radzę nie narażać nerwów na szwank. Auta nie odebrałem.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Sylwester M…….k vel. Sil pięknie czaruje anonimowo przez internet, nie ujawniając przy tym ani grama prawdy. Zdaję sobie sprawę że to portal przeznaczony dla potencjalnych klientów (dla właścicieli serwisów również dlatego przestrzegam przed tym klientem ja go już nie przyjmę!!!), więc pozwolę sobie opisać jak ta sytuacja wyglądała w rzeczywistości.
    Ten klient zgłosił się do mnie na dokładny przegląd, po którego wykonaniu telefonicznie przekazałem co jest do naprawy, uzyskałem telefoniczną zgodę naprawę wszystkich stwierdzonych przeze mnie usterek. Klient ani razu nie zapytał mnie o koszty napraw mimo codziennych wizyt w moim warsztacie i codziennych telefonów. W związku z tym, że 2-krotnie serwisował u mnie auto wiedział dokładnie jakie cenny rbh obowiązują w moim warsztacie. Oprócz czasochłonnych napraw jakich dokonałem w tym samochodzie czas oczekiwania na wykonanie usług był zależny od dostępności części, nie wszystkie części do volvo 940 z 95r. są dostępne od ręki. Cena za pracę wynosiła 850zł a za części 650zł z vat (bardzo dokładny przegląd, m.in. diagnostyka silnika- sprawdzanie i pomiar każdego czujnika, przepustnicy, przewodów, naprawa zawieszenia, geometria zawieszenia, naprawa instalacji elektrycznej, naprawa spryskiwaczy-łącznie 28 pozycji). Po poinformowaniu o kosztach naprawy usłyszałem, że auta nie odbiera, bo są wg niego za wysokie. Zaczął się awanturować przezywając wszystkich na około i żądając bezpłatnego wydania auta, grożąc że jeśli nie oddam auta bez zapłaty „obsmaruje mnie w internecie” i słowa dotrzymał. Takiego zachowania nie można nazwać „ewentualną negocjacją” a raczej próbą wyłudzenia, chamstwem i bezczelnością.
    Następnego dnia próbował zabrać swój samochód pod moją nieobecność używając zapasowych kluczy. Takie zachowanie wyjaśniałoby dlaczego serwisował auta w bardzo wielu serwisach- po próbie wyłudzenia i bezpodstawnym oczernianiu w każdym jest spalony. Co ciekawe w 2 dni po napisaniu tej opinii odebrał auto z serwisu i zapłacił z uśmiechem na twarzy.

    volvo

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo pozytywna opinia polecam ten warsztat. Miałem problem z Bmw mianowicie duzy wyciek paliwa, brak mocy,ciężkie odpalanie na zimnym i na ciepłym silniku, duże spalanie. I do tego ubywajacy olej silnikowy gdzie nie zaobserwowałem wycieków. Do warsztatu udałem sie z polecenia i byłem bardzo zaskoczony fachowa obsługa i diagnozą Pan Piotr bardzo dokładnie wyjaśnił co i dlaczego jest do naprawy oraz poinformował mnie o kosztach dlatego zostawiem auto. Zregenerowana została pompa wtryskowa oraz wtryski i do tego turbosprężarka dodatkowo został zdiagnozowany ubytek oleju (spowodowany był przez zatkaną odme silnika) po raz pierwszy w serwisie zaproponowano mi wymiane oleju z czyszczeniem lub wymiana odmy silnika fachowo rozwiązane usterki jestem bardzo zadowolony z usługi jeżdżę juz autem od paru miesięcy auto odzyskało "verve"


    BMW

  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Niestety zasłużony negatyw dla tego ,,warsztatu,, ! Po pierwsze po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu pozostawiłem mój pojazd tj.Peugeot 307sw z prośbą o DIAGNOZĘ usterki i wycenę naprawy oraz KONTAKT ze mną w tej sprawie !!!! Pokilkiu dniach milczenia owiec zatelefonowałem do warsztatu-ale w odpowiedzi usłyszałem,że jeszcze nic nie wiadomo!
    Po kolejnych kilku dniach osobiście wybrałem sie do tzw.warsztatu i zobaczyłem swoje auto w tym samym miejscu gdzie zostało zaparkowane 10 dni wcześniej !!!!!
    W dalszym ciągu nie dowiedziałem sie co mu dolega ani o kosztach ewentualnej naprawy !
    Za to w nagrodę po upływie DWÓCH tygodni otrzymałem informacje telefoniczną,że samochód jest gotowy do odbioru po czym wręczono mi fakturę na prawie 2000 złotych !!!! Na pytanie co złożyło sie na tak wysoki koszt naprawy otrzymałem bardzo lakoniczne i nie fachowe odpowiedzi !!! Dla przykładu diagnoza usterki ok.500 zl,naprawa instalacji elektrycznej ok.1000 zł a do dzisiaj nie otrzymałem zadnego cennika pomimo prób telefonicznych (nie odbierają) i drogi mailowej (nie odpowiadają).Owszem samochód odebrałem bo nim pracuję ale miałem pytania i zastrzeżenia ale do dzisiaj po upływie 14 dni nikt sie do tego nie odniósł !!! Wzorem innego negatywa na tej stronie-oznajmiam,że to nie jest warsztat dla osób ceniących sobie swój czas i pieniądze!!!!! Aha,jeszcze jedno-nie zamierzam więcej wchodzić na tą stronę więc wszelkie próby infantylnej odpowiedzi własciciela warsztatu po prostu mnie interesują a fakturę za tą usługę zawsze można oddać do rzeczoznawcy ! Gdybym Ja tak traktował klientów jak .....to poszedłbym chyba z torbami.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    „Klient” , który albo nie potrafi słuchać albo nie rozumie co się do niego mówi. Po telefonicznym uzgodnieniu przyprowadził do mnie auto na lawecie, wiedząc że nie zajmę się nim od razu. Po znalezieniu przyczyny awarii wyceniłem jej naprawę na ok. 2000zł, osobiście spytałem klienta o zgodę na naprawę w tej cenie i ją uzyskałem. Klient mógł się na naprawę nie zgodzić i zabrać auto na lawecie, na której do mnie przyjechało. Naprawiłem awarię usuwając zarówno przyczynę jak i jej skutki. Klient i jego żona urządzili awanturę o koszty naprawy, które znali wcześniej. Mój pracownik bardzo dokładnie wytłumaczył co zostało zrobione i dlaczego. Po 2 tygodniach klient dzwonił do firmy (tego dnia było nieczynne, o czym informowałem na stronie internetowej oraz była informacja na drzwiach wejściowych) maila nie otrzymałem), nie mógł się dowiedzieć dlaczego zapłacił w jego mniemaniu zbyt wiele. Nie mam w zwyczaju powtarzać tego samego kilka razy, szczególnie, że na fakturze wszystko jest napisane. Jest to kolejny negatywny komentarz od klienta, który sam próbował naprawić swój samochód, nie udało mu się, więc trafił do mnie. Gdyby klient zrezygnował z włożenia zbyt dużego bezpiecznika koszty naprawy byłby co mniej o ponad połowę mniejsze.Aby naprawić samochód potrzebne są:
    1. Duża wiedza i doświadczenie
    2. Sprzęt, który kosztuje
    3. Czas
    Nie jestem instytucją charytatywną, jak myślał ten odrealniony klient. To raczej ja poszedłbym z torbami słuchając „cennych rad” tego klienta jakobym za 10 dni pracy miał przyjąć wynagrodzenie w kwocie 300zł brutto i jeszcze odprowadzić od tego podatki. Od pisania negatywnych komentarzy nikt na życie nie zarobił, ale jak widać niektórzy tylko tyle potrafią. Przelewanie złości na mnie za to, że odpłatnie naprawiłem instalację, w której klient sam spowodował jej spalenie jest bardziej infantylne niż moje wypowiedzi.
    Internet to potężne narzędzie, ale kilka lat funkcjonowania firmy nie opiera się na opiniach w internecie, a na wiedzy zdobywanej latami i ciągłym dokształcaniu, a wszystko to po to by spotkać takiego klienta.

    Peugeot 307sw

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam warsztat, wybrałem się tam bo mi go polecono. Miałem do naprawienia drzwi przesuwne tak na szybko, drzwi zepsuły się tuż przed planowanym wakacyjnym wyjazdem. Kilka warsztatów odmówiło mi zrobienia tego bo tego nie robią albo kazali mi zgłosić się w terminie kilku dni od zapytania. Pan Piotr naprawił drzwi przesuwne w ciągu zaledwie kilku godzin - tego samego dnia popołudniu odebrałem samochód. Byłem bardzo pozytywnie zaskoczony takim obrotem sprawy, jak również ceną za usługę. Polecam wszystkim, ja również w razie kolejnej usterki w pierwszej kolejności zgłoszę się tam.


    Citroen Berlingo

  • Ł
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Pan Piotr jest rzetelnym fachowcem, który zna się na rzeczy. Ostatnio wymieniałem filtry, oleje i poprosiłem o sprawdzenie gruntowne mojego Peugota 308, przed długim wyjazdem wakacyjnym. Ku mojemu zdziwieniu otrzymałem inf. że jest do wymiany Pompa wody, zimering wału korbowego i prowadnice zacisków ham. na pierwszy rzut oka nic nie widać, lecz usterki są. Dostałem profesjonalną wycenę i czas umówić się na naprawę:)


    Peugeot 308

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Opel Corsa D - naprawa pompy ABS. Pan Piotr sam wyszukał części, naprawił usterkę i znalazł przyczynę jej powstawania. Bardzo solidny fachowiec, polecam gorąco.


    Opel Corsa D

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam Państwa
    Na wstępie powiem krótko, nigdy ale to nigdy nie miałem przyjemności poznać takiego człowieka jak Piotr Marynowski który żyje pasją, wie co robi, wie co mówi i wie o co mu chodzi. Dodam od siebie: człowiek mądry, bezinteresowny, nie chcący wymusić denara, mający wiedzę, słuchający i z dużą dozą pokory.
    Miałem przyjemność diagnozować swój wóz w styczniu, lutym. Pan Piotr wypisał mi wszystkie wady auta co do joty. Faktycznie auto miało dużo wad, Pan Piotr zabrał się do pracy, na początku usunął kwestie mechaniczne(przepraszam ze mówię amatorsko, jestem amatorem) wahacz, inne kwestie które były powiem, zabiegały [wymoderowano] się non stop maglownicy. Każdy mechanik mawiał mi, że powodem zepsutego przegubu, maglownicy jest to. że jest za ciężki silnik opla . [wymoderowano] prawda, Pan Piotr mi w końcu naświetlił, ze powodem jest zakrzwiony wahacz po wczesniejszym wypadku non stop kropka i tak było. Do dnia dzisiejszego u Pana Potra wymieniłem wszystkie płyny przede wszystkim, też rozrzaąd, kłopoty alternatora samochodu i inne poboczne rzeczy. Powiem tak, mieszkam niedaleko firmy tego Pana, ale jeżeli miałbym kopotot w Poznaniu czy w Szczecinie nie, zastanawiałbym się gdzie depnąć na gaz i wolałbym mieć wszystko zrobione na full niż gdzie kolwiek.
    P.S kto ma gdzieś tego Pana w okolicy to ma szczęście...
    Uważam, że większość mechaników przepieprza na swoją korzyść, ale ten Pan jest w mniejszości...
    Gorąco polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Opel Corsa C

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Rewelacyjne podejście do klienta. Rzetelna diagnostyka. Dobry kontakt. Solidna naprawa. Nowoczesne podejście do aspektów naprawy samochodów. Na pewno wrócę tam jeszcze z moją leciwą astrunią.


    opel astra

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Przyjechałem z dość trudną do zdiagnozowania usterką biorąc pod uwagę, że uszkodzona cewka była niedawno zmieniona. Widać, że P. Piotr jest w swoim żywiole, auto odebrałem na drugi dzień. Porządne części z hurtowni w rozsąnej cenie, za montaż też bardzo przystępnie.

    Polecam jak najbardziej.


    Opel Tigra 86r.

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem Bardzo Zadowolony! profesjonalnie i rzetelnie. Pan Piotr to jedyna osoba godna poleceia.


    Audi A6 C5 2.7

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam ten warsztat.Pan Piotr profesjonalnie podchodzi do swojej pracy.Przestała działać sprężarka klimatyzacji w moim oplu.Wielu mechaników wymieniło by najchętniej całą sprężarkę a pan Piotr szybko znalazł przyczynę usterki i ją naprawił.Korzystałem z usług wielu warsztatów ale teraz będę serwisował auto w tym zakładzie.


    opel astra

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Trafiliśmy do Pana Piotra wybierając warsztat w portalu " Dobry mechanik". Bardzo profesjonalnie sprawdził samochód, co nalezało wymienić lub naprawic,zostało szybko zrobione. To sympatyczny młody człowiek, ktory zna swój fach jest sumienny i dotrzymuje ustalonych terminów. Będziemy polecać ten warsztat znajomym. Ceny umiarkowane.
    P.S.Czekając na samochód miło się pogawędziło z kolegą Pana Piotra o naszych pieskach które wszyscy kochamy.


    Volkswagen Polo

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam ten serwis samochodowy, szybka diagnoza i naprawa. Jestem pod wrażeniem wiedzy właściciela warsztatu, bardzo kompetentny i przy tym kulturalny człowiek. Nie zbywał mnie, rzeczowo wytłumaczył naprawę którą przeprowadził. Trafiłam do tego warsztatu z polecenia i bede polecać innym,w szczególności właścicielom Opli.


    Opel

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo polecam ten warsztat!
    W moim samochodzie przestały działać światła mijania i drogowe, po odwiedzeniu kilku warsztatów, w których dowiedziałem się, że "nie zrobimy od ręki", a nawet parsknięciu śmiechem przez jednego z właścicieli warsztatów na informację, że to "amerykaniec", nie byłem w dobrym humorze. Pojechałem więc do p. Marynowskiego, który usterkę usunął bezbroblemowo, od ręki, poprzykręcał elementy- które przez innych mechaników były, po prostu wciśnięte gdzieś gdzie było miejsce- i na końcu opisał, wszystko co zrobił krok po kroku. Naprawde fachowa robota. Już teraz wiem do kogo udać się, jak coś się popsuje. Koszt naprawy był niski, biorąc pod uwagę, że zrobiono to od ręki, na moich oczach. Jeszcze raz gorąco polecam!


    Chrysler Sebring

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Mechanik godny polecenia, szybko zdiagnozował usterkę i równie sprawnie ją naprawił.

    ZALETY:

    - bardzo duża wiedza i doświadczenie

    - sprawna naprawa (po wcześniejszym umówieniu

    - ceny
    - podejście do klienta


    golf

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawa, wprawdzie drobna ale wykonana "od ręki", za rozsądną cenę. Wyraźnie daje się zauważyć, że Pan Piotr wykonuje swoją pracę z pasją i wielką znajomością rzeczy. Będę polecać warsztat znajomym.


    Opel Corsa D

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem bardzo zadowolony, że trafiłem na tego Pana. Miałem problem z moim Peugeotem. Byłem wcześniej u 3 lub 4 mechaników natomiast Pan Piotr nie wsiadając nawet do auta wiedział co mu dolega. Pokazał mi gdzie tkwi problem i wycenił mi naprawę. Umówiliśmy termin i auto zostało zrobione w ustalonym czasie. Dawno nie widziałem tak przykładającego się do rzeczy mechanika. Widać, że to lubi.


    Peugeot 407

  • r
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Fachowe podejście do naprawy, ceny niewygórowane, poniedziałbym, że niskie w stosunku do jakości usług. Sprawna naprawa, auto w 100% sprawdzone. Sugerują najpilniejsze naprawy- te niezbędne dla bezpieczeństwa jazdy. Serwisuję tam moje auto i tak zostanie.
    Jeśli kogoś interesuje konkretny efekt, warto przejchać się tam i samemu spróbować.


    Alfa 159 2.0 JTDM

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Dobre wrażenioe zrobił na mnie ten warsztat, właściciel kulturalny i kumaty w mechanice i elektronice. Przyjechałem na pełen przegląd auta wraz ze sprawdzeniem geometrii kół. Zauważono wyciek, który został przeoczony w innym warsztacie. Usługa wykonana jak należy, nie jest drogo, mam pewność, że wszystko zrobione jest jak należy.
    Uważam, że warsztat powinien być lepiej oznaczony, miałem mały ktłopot z trafieniem tam. Poza tym nie mam uwag.


    Seat Leon II

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam jeździłem po warsztatach i dopiero w tym warsztacie mi pomogli. Przyjechałem tu z ciekawości, młoda firma, młody właściciel a jednak studia skończył nie bez przyczyny- moja Vectra na ciepłym silniku nie chciała się wkręcać na obroty do 4 tys. Byłem nawet w serwisie opla i nic. Do tego warsztatu trafiłem przypadkiem jadąc ul. Dożynkową i co... wymiana czujnika wałka rozrządu który tyle razy był wymieniany na nowy przez serwis i inne warsztaty na taki, który w tym warsztacie mi zaproponowano i po problemie. Auto kręci się pod czerwoną kreskę. Ja już pół silnika wymieniłem a okazało się, że tylko czujnik jednego producenta zgrywa się z komputerem sterującym tego silnika. Super.


    Vectra B

  • r
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    To pierwszy warsztat w Lublinie, który nie wystraszył się mojego samochodu a przede wszystkim silnika 2.0 Twin Spark. Wymieniony rozrząd, paski fachowo, rzeczowo i silniczek jakby odzyskał moc. Może pan Piotr to młody człowiek ale jak na swój wiek wiedzę i doświadczenie ma ogromne. Szczerze polecam wszystkim, zwłaszcza posiadaczom samochodów Alfa Romeo.


    Alfa Romeo 147 2.0

Pokaż więcej

Usługi wykonywane przez warsztat