Norauto Łódź Puszkina

ul.Puszkina 8, Widzew, 92-516 Łódź

****** 2 (22 opinie)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

ul.Puszkina 8, Widzew, 92-516, Łódź

Poniedziałek od 08:00 do 20:00
Wtorek od 08:00 do 20:00
Środa od 08:00 do 20:00
Czwartek od 08:00 do 20:00
Piątek od 08:00 do 20:00
Sobota od 08:00 do 16:00

Gotówka, Karta płatnicza

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 

Więcej

Opinie (22)

Dodaj opinię
2 ******
Ocena wystawiona na podstawie 22 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    z zalem informuje, ze warsztat stacza sie ku przepasci, ostrzegam, ze prawdopodonie bedie sia zamykal i wogole nie sa zainteresowani jakoscia napraw..
    chca dobrze ale zepsuli mi auto i rozlozyli rece, przynajmniej przyznaja ze moje auto to nie peugeot ( cyt. doslowny) i nie maja pojecia co za awaria, spradzili bezpieczniki i na tym sie skonczylo.Serwis klimatyzacji zakonczyl sie awaria sprzetu HIFI za 10 tys zl. Zlozylem reklamacje czekam na zwrot pieniedzy za usluge pochodna ( serwis klimy bo tez nie dziala) .
    Sadze, ze wezme ich do sadu.dla zasady bo mi zycie uprzykrzyli zamiast ulatwic.


    RAM

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo szybko i sprawnie działają niemam żadnych zastrzeżeń. Miła i kompetentna obsługa pomaga z wyborem części jakie mają być montowane dziękuję panie Dominiku za fachowe doradztwo


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pojechałam ustawić zbieżność kół kiedy odbieram samochód powiedzieli że jest już dobrze więc wsiadam i odjechałam po drodze poczułam że jest coś nie tak. Za chwilę urwało mi się częściowo prawe koło zadzwoniłam do nich ale oni powiedział że to nie jest ich wina spytałam jak mogli ustawić zbieżność kół skoro coś było nie tak po rozmowie spytałam czy mogę zaprowadzić samochód i powiedzieli że tak. Wezwałam lawetę i samochód trafił tam z powrotem. Pan powiedział że rano do mnie zadzwoni i powie co się stało a był to poniedziałek. We wtorek po południu zadzwoniłam pan stwierdził że jeszcze nic nie wiadomo jak będzie coś wiedział zadzwoni. W środę nikt nie dzwonił w czwartek po południu zadzwoniłam i pan stwierdził że nie może znaleźć zwrotnicy czeka do 17tej na ostatni telefon w tej sprawie. Ja wykonałam 2telefony i zwrotnice znalazłam po czym zadzwoniłam i powiedziałam że będę miała tą część wtedy pan powiedział mi żebym jak będę mogła przyjechała to on da mi kartkę co muszę kupić sobie.W piątek pojechał mąż i dostał długą listę:zwrotnica,prawa półośka z przegubem, piasta, łożysko, olej do skrzyni biegów, uszczelniacze i gumy. Pojechaliśmy po części zajeło nam to 2godziny i kupiliśmy wszystko oprócz półośki i z powrotem do warsztatu i przyszedł pan mechanik popatrzył i powiedział że to nie ten przegub moj mąż spytał się dlaczego to my kupujemy części na to mechanik pod nosem burknął że jak by oni kupowali części to by przekroczyły wartość samochodu na to mąż spytał czy traktują tak wszystkich klientów i powiedział że się nie dogadamy i wypchaliśmy samochód .Inny mechanik zrobił połowa części kupionych była nie potrzebna natomiast trzeba było kupić jeszcze wachacz. Budowa matiza jest prosta jeżeli pan mechanik nie umie poradzić sobie z tym samochodem to powinien iść się dokształcić.


    Daewoo matiz

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Oddałem ze względu na czas (musiałem to zrobić w jeden dzień) Hyundaia 2007 r. do wymiany klocków. Zdawałem sobie sprawę że do wymiany będą także tarcze gdyż zerwało okładzinę i metal tarł o metal. Wycena 730 zł.
    Na miejscu przy kasie okazało się że 1000 zł. Doszedł koszt płynu ( o którym była mowa już przy wycenie 730 zł) koszt preparatu do czyszczenia. Same tarcze na dokumencie kosztowały 530 zł. 1000 zł to dramatycznie dużo za wymianę klocków z tarczami w aucie którego podwozie jest stosowane w 3 innych i części są na prawdę Tanie. (komplet tarcze klocki przód 330 zł )
    Dlatego właśnie zawsze jak tylko mogę naprawiam auto sam gdyż mechanik zawsze Cię okaleczy. auto wartę 10000 zł i 1/10 to wymiana tarcz z klockami z PRZODU. Masakra.
    Nie polecam. Kto się spieszy.. wiadomo.


    HYUNDAI I30

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo miła i fachowa obsługa,Pan Paweł doradca,człowiek o ogromnej wiedzy na wszelakie tematy,odpowiedział nam fachowo,grzecznie i zrozumiale na każde pytanie,nawet mój ąż doswiadczony mechanik był pod wrażeniem-profesjonalny doradca,fachowo wykonana usługa diagnostyki klimatyzacji,ceny przystepne-za wiedzę i fachowość trzeba płacic,ale nie jest to nawet 3/4 tego co ASO,właściciel równiez miły i konkretny.Pozdrawiamy i z każdym problemem wiem gdzie sie udać.


    Opel Insignia

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przyjechaliśmy wymienić tylko żarówki w przedniej lampkę. Ktoś kto to robił zatrzasnął nam maskę. Po odkreceniu maski powiedzieliscie nam że zepsuty jest zamek i pęknięty linka i że to zbieg okoliczności. No naprawdę zbieg okoliczności wart 580zl które kazaliscie sobie zapłacić za naprawę szkód wyrzadzonych przez Waszego pracownika. [wymoderowano]. Naciagacie ludzi, nawet nie potraficie przyznać się do błędu i zaproponować cokolwiek co naprawi tą sytuację. Macie klientów zwyczajnie za nic. NIE POLECAM.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowna Klientko,
    już wyjaśnialiśmy tę sprawę.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    Renault Trafic

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam. Od 2 lat serwisuję tam auta firmowe. Wcześniej jeździłem do A.S.O. ( gwarancja ) Uważam, że warsztat na wysokim poziomie - jakością nie odbiegają od gwaranta. Pełen zakres usług, części dobre jakościowo. Ceny usług dużo tańsze niż w ASO. Trzeba wybrać pomiędzy jakością a ceną. Auto to prawie mój drugi dom ( 7-8 godzin dziennie) chcę bezpiecznie i pewnie wracać do rodziny. Może są tańsze warsztaty, ale czy dają rachunki i gwarancję ?


    Opel Insignia

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Dotyczy warsztatu na Jana Pawła.
    Robiłam u nich układ hamulcowy, duży plus za kontaktowanie się ze mną i ustalanie co robimy, czy robimy i po jakich kosztach. Naprawili auto porządnie, na wszystko gwarancja. Fakt, że drogo, ale przynajmniej fachowo i solidnie.


    mazda

  • e
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo uczynni, elastyczni czasowo i niedrodzy. Serwisuję 2 samochody przy Puszkina 8 i nie mam z tym żadnych problemów ! Jeden samochód z 2002r a drugi z 2012. W obydwu przypadkach usługi bez żadnych zastrzeżeń. Warsztat polecam wszystkim znajomym.


    Ford Fiesta i Opel Corsa

  • w
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Ten warsztat to jakiś żart i absurd w jednym. Zdzierstwo niesamowite, po za tym oszukują jak tylko mogą. Pół roku temu po wymianie oleju koszt wyszedł 180 zł, a teraz 260! Czy 2 razy tyle w pół roku. Poza tym, wlewają jakiś lewy olej po którym może się zatrzeć silnik! Sami o tym na boku gadają. PSYCHOZA! Nie polecam!


  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Po wymianie opon z zimowych na letnie prawa strona zaczęła strasznie hałasować. Mechanik podobno wszystko dokładnie sprawdził i nie widział przyczyny. Mi zajęło to około 10 minut żeby zlokalizować przyczynę podniosłem auto na parkingu obróciłem koło i zobaczyłem kawałek metalu wbity w oponę. Proponuje wysłać mechaników na badania okresowe a nie załatwiacie lewe zaświadczenia od okulisty. A dodatkowo Pan za ladą ( taki nowy młody madruś bo kiedyś byli bardzo mili i konkretni za lada ) zgubił moje zlecenie ( zgubił na 2 m kwadratowych ) i do tego brakło mu formularzy z kontroli auta i nie mógł mi dać żadnego dokumentu potwierdzającego przeglądu. Z wielka łaską założył mi książeczkę serwisowa ale stwierdził ze nr vin to juz sam musze sobie wpisać .
    Kpiny po prostu kpiny. za dużo klientów a fachowcy zatrudnieni maja uprawnienia na naprawę aut z lat 80 jak masz auto młodsze to szukaj ratunku gdzie indziej.


    pasat

  • l
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Nie wiem czy ludzie nie umieją czytać iż tutaj opinie tyczą się zakładu na Puszkina a nie innych oddziałów.

    Nie mniej jednak serwisuje u nich dwa auta i jestem usatysfakcjonowana. Niby zakład zajmujący się każdą marką... czyli dla wielu żadną... a potrafili zrobić dobrze każda rzecz o jaką poprosiłam.
    Mało tego diagnozowali również bolączki które nie zostały wyłapane przez szeroko polecanych na internecie specjalistów danej marki.


    Wszystko zawsze w dogodnym terminie i w przystępnej cenie.. może czasem ciut wyższej niż u "Pana Zdzisia" Ale na wszystko mam glejt i gwarancję. A to dla mnie jest bardzo ważne.

    Nie spotkałam się póki co z marudzeniem, trzeba zrobić to się robi.


    Peugeot 807

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wymieniłem u nich płyn hamulcowy. Po miesiacu zaczał mi cieknąć cylinderek, cóż bywa. Wjechałem na kanał i okazałe się, że cylinderek ma urwany odpowietrznik a przewód nie był ruszany od lat. Ciekawe jak wymienili mi płym w tym kole, gdzyż przy odbiorze nie powiedzieli ani słowa. Zastanawiam sie czy wogóle coś robili czy tylko postał sobie na podnośniku. Dwa razy u nich byłem pierwszy i ostatni.


    Opel

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Serwis na Jana Pawła Podjechałem naprawić koło z wystającą śrubą, otworzyli maskę i zaczęli od otwarcia maski. Zajęło im to 2 godziny gdzie u wulkanizatora zajęło by to 15min. Zapłaciłem 50 PLN. Gdzie w normalnym zakładzie zapłaciłbym 10zł w tej cenie powinni jeszcze polizać po ...... NIE POLECAM. Unikać jak ognia.


    Toyota

  • o
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Komentarz dotyczy Feuvert na Jana Pawła.
    Umówiłem się na zmianę opon. Na godzinę 14 w niedziele. Spóźniłem się i byłem w warsztacie 10 minut później i juz inne auto było na warsztacie. Przy umawianiu się podałem numer telefonu do kontaktu, ale nikt nie zadzwonił z pytaniem czy dojadę. To nie było profesjonalne. Spóźniełem się, ale 10 minut a można było zadzwonić czy będę. Nie polecam


  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pojechałem zdiagnozować auto pod kątem układu wtryskowego,przez godzinę próbowali bezskutecznie połączyć się z komputerem auta,zaproponowali czyszczenie całego układu specjalną substancją,po uruchomieniu w aucie zaczęły skakać obroty a samo czyszczenie nic nie dało oczywiście skasowali mnie.po pisemnej reklamacji zaprowadziłem auto jeszcze raz ale i tym razem nic nie potrafili zrobić(stwierdzili że to sonda padła a oni nie wymieniają sond bo nie mają palnika!!śmiech!!!)Powiem jeszcze że sonda była dobra tylko jeden wtryskiwacz siadł,nie potrafili tego zdiagnozować no i rozregulowali mi kompa tym środkiem do czyszczenia układu wtryskowego.Obsługa też była nie miła straciłem czas,pieniądze i nerwy!!Omijajcie ten zakład!!nie polecam!!!


  • r
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Po ogolnym przegladzie i wymianie zwiazanych z tym czesci i plynow,
    samochod odebralam z niedzialajacymi swiatlami cofania i czujnikiem parkowania.
    Serwis stwierdzil ze uszkodzenie nie powstalo z jego winy (mimo ze przed oddaniem do serwisu wszystko dzialalo) i kazal zaplacic za kolejna naprawe. Na koniec uslyszalam ze ten element i tak sie zaraz popsuje. Jak dla mnie naciaganie na kolejne naprawy.


  • g
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    NIe potrafią ustawić geometrii kół.po wymianie amortyzatorów mimo dwukrotnych prób geometria kół gorsza niż przed naprawą.Po wymianie płynu hamulcowego mechanik pozostawił odkręcony odpowietrznik hamulca i w takim stanie oddali samochód.Przy wymianie oleju silnikowego ,mechanik dokręcając korek zlewowy uszkodził miskę olejową.Nigdy więcej napraw w tym warsztacie.


    Zalety:
    brak


    Wady:
    .Bałagan w warsztacie.nie dotrzymują uzgodnionych terminów


  • l
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Żenada. Sam wymieniałem elementy przedniego zawieszenia i pojechałem do nich na zbieżność. Wiem na pewno, że nie mogli poradzić sobie z odkręceniem śrub końcówek drążków, analizując wydruki wyszło na to że nic przy aucie nie zrobili, a kasę za "usługę" zainkasowali. Po tym wszystkim pojechałem do nich z reklamacją, bo po ich fachowcach kierownica jest lekko skręcona. Straciłem 2 h tylko po to, żeby usłyszeć że niewiele dało się zrobić i kierownica nadal jest lekko skręcona.
    Na pewno więcej tam nie przyjadę.


    Zalety:
    chyba brak


  • g
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    absolutnie nie polecam usług FEu Vert na Retkinii.
    Zaprowadziłem tam auto, bo nie mogłem go zapalić.
    Pierwsza diagnoza "mechaników": do wymiany pompa paliwa.
    Przejechałem 5 km i nadal to samo, auto gasło.
    Kolejna diagnoza: zalałem złej jakości paliwo.
    Panowie spuścili paliwo, zalali nowe i ponoć było ok.
    Ale po przejechaniu 5 km dalej to samo.
    Stwierdzili, że pewnie to filtr paliwa. Oczywiście też wymienili mi go i dalej nic.
    Po tej akcji, panowie stwierdzili, że za bardzo już nie mają pomysłu, ale jak zostawię auto to dalej będą szukać przyczyny...
    Oczywiście auto zabrałem do poleconego mi innego zakładu i tam w ciągu godziny stwierdzono przyczynę awarii: uszkodzony przekaźnik pompy paliwa.
    Koszt przekaźnika: 70zł.
    Przez FeuVert wydałem ok 1200 zł i nadal miałem problem z autem.
    Absolutnie nie polecam napraw w tym serwisie!


  • q
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    w zasadzie za 40 zł odkręcili osłonę silnika i stwierdzili że nie są w stanie mi pomóc i żebym udał się do ASO :(


    Zalety:
    akurat mam blisko do nich w razie gdybym miał zatargać auto :)


    Wady:
    nie specjalizują się w Audi więc mogą robić ogólną mechanikę, opony itp


  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    specjalizacja-wymiana wycieraczek


    Zalety:
    lokalizacja


    Wady:
    brak


Podobne warsztaty