Auto Centrum

ul.Elektronowa 8a, Polesie, 94-103 Łódź

****** 4.6 (26 opinii)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

ul.Elektronowa 8a, Polesie, 94-103, Łódź

Poniedziałek od 07:00 do 18:00
Wtorek od 07:00 do 18:00
Środa od 07:00 do 18:00
Czwartek od 07:00 do 18:00
Piątek od 07:00 do 18:00
Sobota od 08:00 do 14:00

Gotówka, Karta płatnicza

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Mechanika, Elektryka, Elektronika, Blacharstwo Lakiernictwo, Okręgowa Stacja Kontroli, Demontaż. Pracujemy w godzinach od 7 00 do 18 00. Serwis znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie sklepu Lidl. Wjazd od Nowych Sadów lub od Elektronowej. Kompleksowa obsługa twojego samochodu. Standardy ASO przy znacznie niższych cenach. Sprawnie i z gwarancją.

Więcej

Cennik

Diagnostyka komputerowa silnika

-
Klimatyzacja - napełnianie

-
Klimatyzacja - odgrzybianie

-
Klimatyzacja - odgrzybianie ozonem

-
Lakierowanie błotnika

-
Lakierowanie drzwi

-
Lakierowanie klapy bagażnika

-
Lakierowanie maski

-
Prostowanie alufelgi

-
Przegląd samochodu przed zakupem

-
Wyciąganie zapieczonych wtryskiwaczy

-
Wymiana amortyzatora

-
Wymiana bębnów hamulcowych

-
Wymiana filtra kabinowego

-
Wymiana filtra paliwa

-
Wymiana filtra powietrza

-
Wymiana klocków hamulcowych

-
Wymiana oleju skrzynia biegów automatyczna

-
Wymiana oleju skrzynia biegów manualna

-
Wymiana oleju w silniku

-
Wymiana opon - alufelgi

-
Wymiana opon - felgi stalowe

-
Wymiana przewodu hamulcowego

-
Wymiana rozrządu silnik benzynowy 16 zaworowy

-
Wymiana rozrządu silnik benzynowy 8 zaworowy

-
Wymiana rozrządu silnik diesel

-
Wymiana sprzęgła

-
Wymiana szczęk hamulcowych

-
Wymiana tarcz hamulcowych

-
Wymiana tłumika

-
Wymiana tulei wahacza przód /tył

-
Wymiana uszczelki pod głowicą silnik benzynowy

-
Wymiana uszczelki pod głowicą silnik diesel

-

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (26)

Dodaj opinię
4.6 ******
Ocena wystawiona na podstawie 26 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Auto miało problem ze wspomaganiem hamulca oraz falującymi obrotami. Skrócono mi wężyk od hamulca. Naprawa została wykonana szybko i sprawnie. Bardzo miła obsługa, chętnie udziela informacji i jest bardzo pomocna.


    Volkswagen Lupo 1.4

  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Wymiana opon zimowe/letnie.
    Drobne problemy, rozwiązane po mojej myśli.
    Polecam


    Suzuki SX4Scross

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Umówiłem się na wymianę klocków hamulcowych i tylnych tarcz
    Uzyskałem wycenę na piśmie - tarcze 168 zł + klocki 66 zł+ robocizna 140 zł =374 zł
    (bez określenia czy to kwota netto czy brutto)
    jak przyszło do zapłaty wyliczono :
    tarcze 240 zł +klocki 145 zł + robocizna 136 zł = 521 zł (wszystko jako kwota netto)
    Jeśli przyjąć wyliczenia jako ceny netto --- różnica wynosi 147 zł.
    Przy stawce 23% VAT - różnica pomiędzy kosztorysem a faktyczną zapłatą wynosi
    640 zł -460 zł = 180 zł
    Kierownik tłumaczył różnicę użyciem innych części - tyle tylko , że nie poinformował mnie
    o zaistniałej sytuacji.
    Czy to nie jest przypadkiem [wymoderowano] klienta ? Pozostawiam bez komentarza.
    Więcej nie skorzystam z usług tej firmy.


    hyundai

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Po rozładowaniu się 6-cio letniego akumulatora zwariował komputer wyświetlając różne niepokojące komunikaty : "Włączone ESP" na postoju, "Awaria układu hamulcowego" , "Konieczna kontrola układu wydechowego". Po wymianie akumulatora pozostał komunikat dotyczący Awarii wydechowego. Umówiłem się telefonicznie na godzinie11.00. Przyjechałem o 10.15 i natychmiast zostałem przyjęty. Po godzinie zwrócono mi samochód sprawny. Komputer wymagał usunięcia błędów i resetu. Serwis w pełni profesjonalny, personel uprzejmy i kompetentny. Polecam wszystkim.


    Renualt Fluence

  • I
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W tym warsztacie z samochodem byłem dwa razy. W serwisie mechanicznym przy naprawie wielu usterek mimo pewnych problemów koszty nie przerosły tych wskazanych w kosztorysie. Kontakt podczas naprawy bardzo dobry, uprzejma obsługa. W serwisie lakierniczym wymiana szyby czołowej bez problemów. Ceny bardzo przystępne. Za każdym razem auto oddane dobrze umyte zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz.


    Ford Monedo Mk3

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Świetny serwis. Szybko, a na czas naprawy blacharsko lakierniczej dostałam samochód zastępczy , nową Toyotę z przebiegiem 5 km. Mechanika też sprawnie i do tego od razu zrobili mi przegląd do dowodu rejestracyjnego, bo mają Stacje Kontroli. Ceny normalne, a obsługa super. Polecam.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię, pozdrawiamy serdecznie Załoga Auto Centrum.

    Volkswagen Polo

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Żenada nie polecam żadnego profesjonalizmu auto stało 5 tygodni po kolizji otrzymałem informację o braku części gdzie wszystko dostępne w serwisie forda w ciągu 7 dni kombinują na zamiennika byle nie było szkody całkowitej a na dodatek chcieli bym sam szukał części może być używana ręce opadają omijać ogromnym łukiem a co do kontaktu też blazenada


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dbając o Pana dobro, nie chcieliśmy aby wartość naprawy, przewyższyła wartość samochodu. Z uwagi na rocznik auta, występowało takie zagrożenie. I ten przypadek nie był dla Pana korzystny, co Pan zrozumiał i zaakceptował. Naszą stratą byłoby jedynie to, że nie wykonalibyśmy naprawy. Co oczywiście jest stratą finansową, jednak dla nas taką, która nie spowoduje załamania finansowego firmy. Codziennie orzekamy szkody całkowite, taka jest specyfika rynku ubezpieczeń.
    Uszkodzony pojazd stał długo z uwagi na brak dostępności wzmocnienia czołowego ( zarówno części oryginalnej jak i alternatywnej ). Nie chcieliśmy zgodzić się z Pana sugestią na klejenie tego elementu, gdyż jest to element odpowiadający za bezpieczeństwo. To niestety wydłużało czas naprawy. Szukaliśmy tej części na serwisach aukcyjnych i powiedzieliśmy Panu, że też może Pan spróbować, może w ten sposób uda nam się szybciej dokonać tego zakupu. Zabrał Pan od nas samochód i skorzystał z części w salonie Forda, które były przeznaczone dla nas do tej naprawy. Ich dostępność była już po tygodniu, ponieważ to nasz serwis dokonał wcześniejszego zamówienia.
    Z poważaniem Załoga Auto Centrum

    Ford

  • z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zakładałem instalację gazową w Fordzie. Dobrze, że miałem gwarancję 2 lata. Przez ten czas byłem w serwisie jakieś 6-7 razy i straciłem mnóstwo czasu na regulację, poprawki ustawień, wymiany, naprawy itp. W końcu pojechali z autem do serwisu zewnętrznego i ktoś im pomógł naprawić usterkę. Do gazu się nie nadają niestety.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witamy Pana,
    Jest nam bardzo przykro, że przydarzyła się Panu taka sytuacja i miała ona miejsce w naszym serwisie. Faktycznie były problemy z instalacją gazową założoną w Pana samochodzie. Przez dwie wizyty próbowaliśmy znaleźć przyczynę niewłaściwego funkcjonowania tej instalacji. Na trzeciej, stwierdziliśmy wadę w listwie wtryskowej. Wymontowaliśmy ją i odesłaliśmy do producenta. Producent niestety ma prawo rozpatrzeć reklamację do 1 miesiąca i to przedłuża rozwiązania problemu. Na czwartej Pana wizycie, oddaliśmy sprawny samochód. Możemy jedynie bardzo przeprosić za to, że producent nie przeprosił Pana osobiście, a my niestety ubolewamy, że opinia celuje bezpośrednio w nasz serwis.
    Z pozdrowieniami załoga Auto Centrum.

    Ford Fusion

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem właścicielem Mercedesa klasy S i naprawiałem zderzak po drobnej stłuczce. Zawsze korzystałem z autoryzowanego serwisu, ale kolega polecił mi Auto Centrum na Elektronowej, bo zrobili mu dobrze i znacznie taniej niż w ASO. Jestem bardzo zadowolony. Jeszcze nigdy nie dobrano mi tak dobrze lakieru jak tam. Do tego nawet przy tak małej naprawie dostałem nieodpłatnie samochód zastępczy. Nie było super tanio, ale i tak zaoszczędziłem. Szybko, bezproblemowo i profesjonalnie. Teraz naprawiam też mechanicznie. Polecam.


    Mercedes

  • s
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Pierwszy raz spotykam sie z sytacja kiedy to negatywne komentarze sa odpierane przez warsztat ktory wykonuje usluge
    Godne pochwalenia!
    Dzieki takiemu dzialaniu pracujecie na zaufanie


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo dziękujemy za docenienie naszych działań. Klient jest dla nas bardzo ważny i robimy wszystko, aby nasza usługa była nienaganna technicznie, a obsługa miała jak najwyższy poziom. Jeszcze raz dziękujemy.
    Zespół Auto Centrum.

    swiezak

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Moja opinia pod kątem naprawy lakierniczej jest NEGATYWNA. Wykonywana była usługa malowania maski i dachu po odpryskach od kamieni. Niby prosta naprawa a jednak przysporzyła dużo problemów. Po pierwszym malowaniu i upływie dwóch miesięcy od naprawy maska i dach wyglądały jeszcze gorzej. Lakiernik stwierdził, że to normalne i wystarczy przepolerować. Po 2 tygodniach znowu pojawiły się na masce charakterystyczne plamy. Kolejna wizyta w warsztacie. Drugie malowanie wykonane w ramach reklamacji poprawiło efekt jednak nie jestem do końca zadowolony. Powód ... na masce są dwa miejsca, które wyglądają tak jakby ktoś lekko wgiął blachę i na pierwszy rzut oka jest to niewidoczne. Poza tym lakier na całej powierzchni auta ma grubość 90μm a na masce jest ich 300μm. Mam już dosyć ciągłego jeżdżenia i proszenia się o wykonanie poprawnej naprawy. Stąd moja ocena NEGATYWNA!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    W odpowiedzi na Pana opinię dotyczącą usługi blacharsko lakierniczej wyjaśniamy, że nasze działania polegały na usunięciu w całości lakieru, punktowo zaś usunięciu powłoki kataforetycznej w miejscach występowania rdzy. Jest to działanie standardowe. Niestety wskutek wady fabrycznej, wadliwego procesu technologicznego i bardzo słabej jakości zabezpieczeń antykorozyjnych występującej w samochodach marki Mazda, doszło do zmian jakie Pan obserwował w Swoim samochodzie. Okazało się, że tradycyjna technologia nie zdała egzaminu. Jednak nie był to nasz błąd w procesie naprawczym. W chwili, kiedy zgłosił Pan wystąpienie opisywanych przez Pana objawów, przystąpiliśmy do naprawy radykalnymi działaniami. Dokonaliśmy całkowitego usunięcia wszystkich warstw naniesionych przez fabrykę. Gruntownie wyczyściliśmy blachę i nałożyliśmy warstwę podkładu epoksydowego, następnie podkład wypełniający i lakier. Takie działanie nie jest działaniem standardowym przy tego typu naprawach. Po pierwsze, dlatego że nie jest konieczne, jeżeli fabryka właściwie naniesie powłokę lakierniczą, a po drugie, dlatego że znacznie podnosi koszty naprawy, które zostały pokryte przez serwis. Wynikiem takiego działania jest zwiększenie grubości powłoki.
    W takich przypadkach w tej marce samochodów, producent sugeruje wymianę całego elementu na nowy, jako jedyną skuteczną formę pozbycia się korozji. Nasz warsztat dołożył wszelkich starań, aby Pana usatysfakcjonować. Przyjęliśmy powtórnie samochód do naprawy, daliśmy nieodpłatnie samochód zastępczy, ponownie udzieliliśmy gwarancji na wykonaną usługę. Odbierając samochód nie miał Pan żadnych uwag co do jakości i nie zgłosił Pan widocznych wgnieceń.
    Zapraszamy do serwisu celem weryfikacji wskazanych wad.

    Zespół Auto Centrum

    Mazda 6

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Co prawda nie skorzystałem z usług tej firmy ale opinia powinna być negatywna a nie neutralna. Zadzwoniłem się spytać ile będzie kosztować wymiana kolumny kierownicy w Toyocie Auris, dodam tylko że mają promocję: części zakupione w japancar 20% zniżki za robociznę. Cena jaką usłyszałem to 310 zł!!!!!! z rabatem :) W ASO Toyota za tą usługę życzą sobie 180 zł. Tak jest nie pomyliłem się 180 polskich złotych. Nie wiem czy ktoś mnie chciał zrobić w balona czy mają cenniki dla celebrytów. Ponieważ nie mogę ocenić jakości usługi i czas naprawy za te opcje daję po 4 gwiazdki ale jeżeli jest jak z kosztami naprawy to po 0 gwiazdek :)


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witamy Pana,
    Wymiana kolumny kierownicy w Toyocie Auris w ASO kosztuje 520 zł- 580 zł, ale z uwagi na to, że zorientowani są, że zwykle nie psuje się kolumna tylko wałek pośredni, to od razu podano Panu cenę 180 zł za naprawę tylko tego elementu. Dokładnie tyle kosztuje ta usługa w ASO. Nasz doradca serwisowy odpowiedział Panu na pytanie o wymianę kolumny kierownicy, bo takie pytanie Pan zadał. Czyli jesteśmy tańsi o 270 zł w kwestii wymiany kolumny. W chwili diagnozowania Pana samochodu uzyskalibyśmy informację co tak naprawdę jest zepsute i wówczas cena byłaby adekwatna do wykonanej usługi. Przykro nam, że wyraża Pan negatywną opinię, nie sprawdzając rzetelnie informacji.

    Zespół AutoCentrum

    Toyota Auris

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Świetny serwis. Nie mam wypasionego auta, więc w lepszych serwisach traktują mnie byle jak. A tu zaskoczenie, super obsługa, miło i profesjonalnie. Ceny nie są najniższe, ale dostałem fakturę i gwarancję. Gdybym chciał przyoszczędzić, to mam tani garaż, ale parę razy miałem problem i o reklamacji nie było mowy. Wolę robić trochę drożej i mieć pewność, że jest dobrze. Robią szybko i nie naciągają na roboczo godzinach-sprawdziłem. Polecam.


    Fiat

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Pełen profesjonalizm! Wykonujemy tam nawet kilkanaście napraw naszych aut w miesiącui zawsze odbywa się to szybko i bez problemów. Serwis godny polecenia!


    Chevrolet Spark

  • z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam!!! Szybko,sprawnie i fachowo. Jestem bardzo zodowolona z obsługi.


    skoda fabia

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybka i fachowa obsługa. Miałam problem z chłodnicą klimatyzacji, ale panowie sprawnie się z tym uporali. Klima działa jak nowa. Obawiałam się tylko kosztu naprawy, ale na szczęście był dość niski. Polecam.


    Fiat Bravo II

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam ponieważ konsultowałem naprawę z innymi mechanikami, 1. już przy rozmowie tel. stwierdził że trzeba wymienić silnik (fachowiec od aut francuskich:)), drugi pan choć ma piękną stronkę internetową i był bardzo miły(warsztat w garażu i bez sprzętu) chciał mi wymienić uszczelkę pod głowicą za około 1700zl. Tu po odpowiedniej diagnostyce nie wykazano żadnej usterki!!!! koszt 0zl auto ma się dobrze!!!! Zalecono tylko zmianę oleju!!!!! Najpierw trzeba auto dobrze "przebadać"(mieć też do tego odpowiedni sprzęt...Dostałem oprócz tego kartę rabatową na części i wykonane usługi, pomimo to że mieszkam w Holandii na pewno tu wrócę jeśli będzie taka potrzeba!!!!


    Renault Clio

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Podjechałem na przegląd auta, okazało się że do wymiany są klocki hamulcowe i pare innych rzeczy. Panowie z serwisu najpierw powiedzieli mi ile będzie kosztować naprawa i co jest najpilniejsze do zrobienia. Nie naciągali mnie na żadne dodatkowe koszty.
    Serwis sprawny, samochód oddany do użytku umyty.


    Fiat

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Mój samochód nie ma już gwarancji i szukałem serwisu, który wykona dobrze przegląd olejowy, wymieni klocki itd. Po co płacić duże pieniądze w autoryzowanych serwisach, jak ten serwis jest na poziomie i słyszałem, że robią porządnie. Cena też jest dobra, bo standardowo płaciłem 4000 zł, a u nich zapłaciłem 2000 zł, za to samo. Będę korzystać, bo po co płacić za coś bez potrzeby. Czekałem na auto na wygodnej kanapie, miałem do poczytania świeże czasopisma i ogólnie jestem zadowolony.


    Dodge

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem kierowcą z 20 letnim doświadczeniem i jako kobieta często w warsztatach samochodowych czułam się naciągana i traktowana jak typowa blondi. Tutaj jestem spokojna, że niczego mi nie wciskają i naprawiałam u nich już trzy razy. Zawsze na czas, może nie najtaniej, ale wcale nie drogo i do tego nigdy nie wracałam z reklamacją. Robią porządnie. A na auto czekam w super warunkach, a nie w brudnym, zimnym pomieszczeniu. Dla mnie w tej chwili najlepszy serwis w Łodzi.


    Volkswagen Tiguan

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Świetny serwis. To co robiłem w autoryzowanym serwisie za 4 tys.zł. u nich zrobiłem za 2 tys.zł. Szybko i profesjonalnie. Polecam z pełną odpowiedzialnością.


    Dodge Nitro

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawiałem zawieszenie w Peugeocie-standard we francuskich samochodach. Usługa wykonana bardzo szybko, cena konkurencyjna. Porównywałem w innych serwisach. Naprawdę są na poziomie autoryzowanego serwisu, a ceny spoko. Dla mnie ważna też jest gwarancja, której nie dostawałem u pana Zbysia w małym warsztaciku i ciągle miałem jakiś problem. Do tego dobra kawa i milo. Polecę swoim znajomym.


    Peugeot

  • c
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    **treść usunięta przez moderatora** uważajcie umawiają się na daną kwotę za wykonanie usługi a po godzinie dzwonią że ta usługa będzie dwa razy droższa kpina zero profesjonalizmu myśleli że jak już wstawiłem auto to się zgodzę na naprawie , sprawdzajcie ceny bo w autoryzowanej stacji obsługi ta usługa była o połowę tańsza i olewające podejście do klienta jak chciałem rozmawiać z szefem to nie mogli go znaleźć a jak podjechałem wieczorem to miał spotkanie KPINA NIE POLECAM !


    Wady:
    nie kompetentność , bardzo złe podejście do klienta**treść usunięta przez moderatora**


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witamy Pana,

    jesteśmy firmą, która bardzo dba o swojego Klienta, dlatego każdy komentarz jest dla nas cenny i pozwala nam na doskonalenie naszych usług.
    Odnosząc się do Pana uwag, chcielibyśmy wytłumaczyć, że przyjmując samochód do serwisu, jesteśmy w stanie jedynie wstępnie określić koszt naprawy. Dopiero w trakcie naprawy mogą wyjść na jaw dodatkowe usterki, wcześniej nie możliwe do zdiagnozowania. Wówczas nigdy nie podejmujemy żadnych działań bez zgody Klienta.
    W Pana przypadku to właśnie miało miejsce.Odnosząc się do porównania naszych cen z cenami w autoryzowanym serwisie, nie jest to możliwe aby ceny były wyższe, ponieważ z założenia serwisy takie jak nasz, dają gwarancję znacznie niższych kosztów za Rbh zachowując przy tym standardy ASO.
    Nasi doradcy wykazują wysoką kulturę osobistą i każdego z Klientów traktują w sposób indywidualny i szczególny. Noszą identyfikatory i w przypadku niezadowolenia Klienta ma on możliwość zgłosić swoje uwagi do odpowiedniej osoby.
    Osobą zajmującą się sprawami firmy jest Dyrektor, który z uwagą Pana wysłucha.

    Zapraszamy do nas.

    Zespól Auto Centrum

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam wszystkim tę firmę. Trafiłam tam z polecenia znajomego. Szybko i sprawnie naprawili mój samochód,a po naprawie został jeszcze super umyty. Miła i sympatyczna obsługa.


    Zalety:
    Wszystko dla samochodu w jednym miejscu.


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem kobieta która trafiła do Auto Centrum na Elektronowej. Pakiet dla kobiet jest dla mnie opcją idealną. Obsługa i opieka nad klientem na wysokim poziomie, Auto naprawiane szybko, a po kompleksowym czyszczeniu i umyciu wygląda jak nowe.
    Polecam!


  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jeżdżę samochodami od kilkudziesięciu lat. W tym czasie korzystałem z wielu warsztatów, serwisów, w tym autoryzowanych. W tym roku robiąc przegląd do dowodu rejestracyjnego w mojej skodzie skorzystałem również z usługi serwisowej Autocentrum Elektronowa 8A ponieważ w tym czasie powinienem był wymienić olej silnikowy, a okazało się /po dodatkowym, darmowym przeglądzie eksploatacyjnym/ że również klocki. Umówienie terminu było prostą formalnością a obsługa i warunki oczekiwania na samochód porównywalne z autoryzowanymi serwisami znanych marek. Przy odbiorze samochodu następna miła niespodzianka -150 zł oszczędności z tytułu zastosowanych rabatów i jak się okazało niskiej stawce za roboczogodzinę. Polecam wszystkim z przekonaniem że Autocentrum Elektronowa 8A to serwis godny polecenia. Paweł Pluska


    Zalety:
    Profesjonalizm.
    Bardzo dobre warunki w obsłudze klienta.,
    Kompleksowa usługa serwisu, stacji kontroli pojazdów, myjni,sklepu z częściami i akcesoriami, ubezpieczeń komunikacyjnych.
    W porównaniu z innymi serwisami niskie ceny usług.


Podobne warsztaty

  • Zamiennik

    Srebrzyńska 6,  Śródmieście,  Łódź

    ******   5.5  (30+ opinii)

    Warsztat znajduje się na granicy trzech dzielnic: Polesie Bałuty Śródmieście. Wjazd przez parking marketu NETTO na przeciwko cmentarza na ul.Ogrodowej PROMOCJA PRZECHOWALNIA OPON 30zl SEZON !!!!!!!!!   Szanuj swój czas nie czekaj w...

  • AUTOFABRIC

    UL. ALEKSANDROWSKA 177,  BAŁUTY,  ŁÓDŹ

    ******   5.4  (30+ opinii)

     Jesteśmy nowoczesnym serwisem samochodowym w Łodzi. Do każdego zlecenia podchodzimy profesjonalnie i indywidualnie, zapewniając najwyższą jakość.   Istnieje możliwość wypożyczenia auta zastępczego na miejscu na czas...

  • Warsztat V8

    Wólczańska 225,  Górna,  Łódź

    ******   4.4  (30+ opinii)

     

  • GAL-ZEKO Serwis Skoda VW Seat Audi - Łódź

    Polna 8,  Bałuty,  Łódź

    ******   5.2  (30+ opinii)

    Od ponad 20 lat specjalizujemy się w naprawie samochodów z grupy VAG: Skoda, VW, Seat, Audi. Dla Ciebie to gwarancja właściwie wykonanej usługi.

  • ACS Premium Auto Centrum Serwisowe

    ul. Przybyszewskiego 199/205,  Górna,  Łódź

    ******   5.2  (30+ opinii)

    W ACS Premium oferujmy Państwu szeroki zakres usług serwisowych. Składają się na nie m.in.: naprawa samochodów, okresowe badania techniczne, lakiernictwo, blacharstwo i wulkanizacja. Specjalizujemy się w laserowej geometrii kół, diagnostyce...

  • DAWO SERWIS SAMOCHODOWY PRZEMYSŁAW DZIEDZIC

    PRASKA 5/7,  GÓRNA,  ŁÓDŹ

    ******   5.3  (30+ opinii)

     

  • Auto Serwis „Mar-Zyg” Marcin Zygler

    Ekonomiczna 38,  Górna,  Łódź

    ******   5.3  (30+ opinii)

     Naprawiamy pojazdy osobowe i dostawcze . Wieloletnie doświadczenie i profesjonalny , przeszkolony oraz odpowiednio wyposażony w fachowy sprzęt personel zajmię sie Twoim autem . Oferyjemy wysokiej klasy usługi w przystępnej cenie kierując...

  • Bilex

    Milionowa 2k,  śródmieście,  Łódź

    ******   6  (1 opinia)

     Serwis blacharsko lakierniczy istnieje od 1997 roku. Tak długi okres pozwolił nam uzyskać olbrzymie doświadczenie, które przekłada się na jakość napraw. Firma kilkanaście lat działała jako autoryzowana stacja obsługi marki Fiat, Fiat...

  • AUTO MANUFAKTURA

    Siewna 15,  Polesie Bałuty,  Łódź

    ******   5.3  (30+ opinii)

    AUTO-MANUFAKTURA Specjalizuje się w obsłudze i naprawie aut w dwóch filiach w Łodzi.  Fillia I, 94-250 ul. Siewna 15 -  Grupa VW, Mercedes, BMW, Jaguar, Land Rover, Volvo Filia II, 94-029 ul. Wileńska 4/8 - Grupa aut japońskich min....

  • Auto Serwis WAGEN - naprawiamy jak dla siebie

    Wędkarska 6,  Górna,  Łódź

    ******   5.4  (30+ opinii)

    Mieścimy się w Łodzi, przy ul. Wędkarskiej 6, w okolicach Ikei i Portu Łódź, naprzeciwko zajezdni Chocianowice. Specjalizujemy się w serwisie samochodów Volkswagen, Audi, Skoda, Seat i Opel, jednak wśród naszych klientów są również...


Usługi wykonywane przez warsztat