Norauto Kraków

Al. gen. Bora-Komorowskiego 37a, Prądnik Czerwony, 31-876 Kraków

****** 2.1 (31 opinii)

Norauto Kraków

O warsztacie

Al. gen. Bora-Komorowskiego 37a, Prądnik Czerwony, 31-876, Kraków

Poniedziałek od 08:00 do 21:00
Wtorek od 08:00 do 21:00
Środa od 08:00 do 21:00
Czwartek od 08:00 do 21:00
Piątek od 08:00 do 21:00
Sobota od 08:00 do 21:00

Gotówka

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Centrum Norauto to sklep oferujący szeroką gamę produktów motoryzacyjnych z kategorii: opony, elektronika, transport, wyposażenie samochodowe, części zamienne. W Norauto Polska znajdą Państwo produkty znanych marek w niskich cenach. Norauto to także sieć stacji serwisowych oferujących usługi z zakresu wymiany opon, wymiany oleju i wielu innych. Centra Norauto mieszczą się w pobliżu dużych galerii handlowych, co daje klientom możliwość wybrania się na zakupy w czasie pozostawienia auta w warsztacie. Norauto Kraków znajduje się przy CH Krokus.

 

 

Więcej

Opinie (31)

Dodaj opinię
2.1 ******
Ocena wystawiona na podstawie 31 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Dwa tygodnie temu byłem w Aso na przeglądzie. Zgłaszałem stuki w kole ale nie znaleziono żadnej przyczyny, stwierdzono że wszystko jest okej i życzono "szerokiej drogi". Stuki nie dawały mi spokoju. Postanowiłem wymienić łączniki stabilizatora bo kiedyś miałem już taki przypadek że wyglądały ok a stukały a koszt niewielki. Zadzwoniłem do Norauto i chciałem sie umówić od razu na wymianę, jednak pan z serwisu poprosił bym przyjechał i sprawdzają czy na pewno jest sens je wymienić. (zaznaczę że był to początek listopada i bum na wymianę opon a jednak znaleźli czas). Mechanik stwierdził że łączniki są dobre ale wachacz do wymiany. Dziwne że tego nie zauważyli w ASO.?! Tydzień później wymieniłem wachacz i zrobiłem zbieżność. Usługa wykonana perfekcyjnie. Zbieżność i pozycja kierownicy ustawiona idealnie, na milimetry:). Stuki ustały. Podsumowując. Perfekcyjna diagnoza. Bardzo miła obsługa i mechanicy. Dobrze wykonana naprawa. Ceny bardzo do zaakceptowania. POLECAM


    Mitsubishi lancer

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie wiedzą jakie opony sprzedają i nie potrafią podać daty produkcji ( ciężko odczytać z opony ?) . Opony kupiłem u konkurencji.


  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Rok temu wymieniałam filtr oleju i sam olej. Nie dość, że klapa silnika została urwana, zniknął z niej również znaczek audi, filtr był dokręcony na [wymoderowano] nie wiem czym. Mocowało się z nim 3 mężczyzn i ustąpił dopiero po jakichś 15 minutach za pomocą klucza żaby... Drodzy mechanicy z Norauto, takie rzeczy dokręca się RĘKĄ! Żeby było zabawniej w osłonie silnika panowie dla ułatwienia wycięli sobie dziurę w miejscu spuszczania oleju, żeby zaoszczędzić czasu i nie zdejmować całej osłony. Jeżeli dokładnie wiedzieli, w którym miejscu wyciąć dziurę, to widocznie musieli mieć wprawę i praktykowali to nie raz. Szkoda, że takie rzeczy wychodzą dopiero przy wymianie filtra na nowy po dłuższym czasie... Omijajcie szerokim łukiem.


    Audi A4 B7

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Serwisuje auto w Norauto od 2012 i dzisiaj byla moja ostatnia wizyta w tym serwisie. Do tej pory bylem raczej zadowolony i poza malymi wpadkami (przechowali mi opony przez zime a potem powiedzili ze nie zaloza bo sa zuzyte wiec zamiast je utylizowac to jeszcze je przechowali i skasowali za ta przyjemnosc) bylo raczej OK.

    W poprzednim tygodniu robilem tam przeglad i dostalem cala liste tematow do zrobienia ktorych sie czesciowo spodziewalem (klocki, akumulator, tleje, etc)
    - laczniki stabilizatora - w czasie przegladu nie zostaly zidentyfikowane jako usterka a wydawalo mi sie w czasie jazdy ze stuka. Oczywiscie jak przyszlo do naprawy dzisiaj to okazalo sie ze do wymiany. Pan mi wyjasnil ze to nie dlatego ze byly zuzyte ale przy zdjemowaniu wahacza trzeba bylo je ucinac
    - ceny przy dostarczeniu wlasnych czesci - po przegladzie dostalem elegancki kosztorys z osobno wyszczegolnionymi cenami za serwis oraz czesci. Jako ze bylem umowiony na kolejny tydzien to kupilem sobie sam olej i klcki. Jak sie potem okazalo cena za aymiane oleju + filtr z 40 PLN zmienila sie na 60 PLN bo przynioslem swoj olej. Pan nie potrafil mi wytlumaczyc jaki wplyw na cene uslogi ma fakty skad pochodzi olej. Powtarzal tylko ze taka polityka firmy - analogicznie z wymiana klockow.
    - Zbieżność - w czasie przegladu podano ze do ustawieni ajest przod za 100 PLN. Finalnie zostal ustawiony przod i tyl za 160 PLN.

    Czyli z kosztorysu na 1200 PLN zrobilo sie 1500 w ramach niespodzianki.

    Osobny temat to ze w czasie przegladu wymieniony zostal tez filtr powietrza jako cos do wymiany - cena za wymiane filtra to 40 PLN - zrobilem to sam w 2 minuty. To mnie utwierdzilo w przekonaniu ze ceny w tym miejscu sa z kosmosu.


    Nissan

  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam! Wymieniają to co jest dobre, wmawiają coś innego. Robią z ludzi [wymoderowano]. Mechanicy niekompetentni, muszą mieć z 15 lat, żaden mądry i doświadczony mechanik tak się nie zachowuje. Dobrze, ze nie powierzylam w wasze ręce innych usterek mojego auta, tak jak znajoma, która od momentu wyjścia z ich serwisu, co chwila ma nowe rzeczy do wymiany.


    Peugeot

  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Należy omijać ten zakład szerokim łukiem. Ostatnio oddałem do naprawy - brak ładowania. Ponoć wymieniono alternator, który jednak nie działa. Pracownik obsługi zaproponował mi przywiezienie ( zepsutego ) samochodu i wtedy porozmawiamy. Przykład lekceważenie klienta.


    Saab

  • l
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zdecydowanie nie polecam, zwłaszcza w sezonie wymiany opon, jeśli zależy wam na terminowości.
    Zakupiłem (05.11.) w sklepie internetowym Norauto opony i umówiłem się na ich montaż w warsztacie po 8 dniach (13.11.) Samochód został zabrany, zlecenie przyjęte. Po kilkudziesięciu minutach dostałem telefon, że opon jednak nie mają, więc powinienem przyjść i zabrać samochód. Zostałem zapewniony, że opony dotrą do piątku (16.11) lub pracownik zadzwoni z alternatywnym rozwiązaniem. Telefonu nie otrzymałem, a w sklepie/serwisie nikt nie odbiera. Niepoważna firma, zdecydowanie nie polecam!


    Renault

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zleciłem w tym warsztacie wymianę żarówki. Przy odbiorze okazało się ze koszt naprawy jest dwukrotnie wyższy niż umowny ze względu na trudniejszy dostęp do usterki i rzekomo wadliwa żarówkę, która przyniosłem+ dodatkowo spalony bezpiecznik. Po krotkim czasie wróciłem z ta sama usterka, tym razem koszt ok po wcześniejszym pisemnym potwierdzeniu. Jakość obsługi słaba, pracownicy niechętni do pomocy. Czas oczekiwania w miarę ok.


    Honda

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Niestety nie moge polecictego warsztatu.Pracoenicy z porozumieniem z kierownikiem warsztatu tworza "sztuczny"kosztorys naprawy z czego naprawiaja tylko polowe a ostateczna kwota naprawy jest jeszcze wyzsza niz na pierwotnej wycenie.BARDZO NIE POLECAM!!!


    Nieistotne

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Ustawiana jest tam zbieżność systemem 3D. Ceny są przyzwoite i dość szybko auto jest naprawione, jeśli dochodzą dodatkowe koszta podczas prac rozwojowych to jest kontakt w celu akceptacji dodatkowych kosztów, a i sklep mają całkiem przyzwoity.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za przesłanie opinii. Pozdrawiamy, Zespół Norauto Kraków

    Skoda Octavia II

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Profesjonalny warsztat. Szybka diagnostyka, przedstawiają pełną listę części do wymiany plus koszty usługi. Aby wszystkie warsztaty działały w ten sam sposób. Polecam!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za przesłanie opinii. Pozdrawiamy, Zespół Norauto Kraków

  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wreszcie miejsce w którym jak oddaje auto z listą rzeczy do zrobienia to nie śmieją się głupio że pszyszłam z listą. Dotrzymują słowa. Jestem zadowolona.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za przesłanie opinii. Pozdrawiamy, Zespół Norauto Kraków

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Skorzystałem niedawno z usług tego warszatatu i niestety zawiodłem się. Pojechałem tam na prostą czynność jaka jest wymiana oleju. umówiłem się wcześniej na godzinę wszystko elegancko punktualnie się zaczęło i wtedy zaczął się koszmar. Podczas odkręcania korka spustowego mechanik obrobił go, następnie coś próbowali do niego dospawać i dalej się nie udało (dodam że korek był odkręcany 4 miesiące wcześniej). Przyszedł pan kierownik i powiedział mi że to typowe w tych samochodach że korek się zapieka..... brak słów potem powiedział że jedynie mogą odessać ten olej, zgodziłem się. Na koniec powiedzieli że trochę oleju zostało i będę miał na dolewki dodam że bańka miała 4 litry. Zapłaciłem wysoką kwotę i wróciłem do domu. Później się okazało że w bańce zostało 2 litry oleju....... Silnik 1.9 a u nich wymiana oleju to spuszczenie 2 l i dolanie 2 litrów oleju. Przykro mi że są warszaty na których nawet oleju nie potrafią wymienić. Dodam że podjechałem ostatnio do kolegi na kanał wymienić to co oni zrobili z oczywiście nowym korkiem i okazało się że zwykłą żabką odkręciliśmy ten obrobiony korek. Żenada jeszcze bym silnik przez nich zatarł. LUDZIE UNIKAJCIE TEGO WARSZTATU


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dzień dobry.
    Zgadzam się z Panem że był problem aby odkręcić korek spustu oleju.
    Zaproponowałem Panu wizytę w innym terminie lub zostawienie nam samochodu na trochę dłużej w celu odkręcenia korka spustu oleju jak i również zaproponowałem wymianę oleju metodą aspiracyjną gdzie dostał Pan informację że przy tej metodzie wymiany oleju jest możliwość nieodessania oleju w całości i może go zostać około 1-1.5L więc wszystkie decyzje które Pan podjął były świadome i znane ich następstwa jak i również mógł Pan zrezygnować z wymiany oleju w naszym serwisie i udać się do kolegi na jego wymianę.

    OPEL

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Citroen c3 wycena na 1500zl za zawieszenie -pan powiedzial do wymiany cale zawieszenie do tego oderwali mi lacznik stabilizatora i linke do od dzwigni do otwierania maski.Zaraz zawrocilam do warsztatu zeby poinformowac ze samochod jest w gorszym stanie niz przyjechal.Pan po nieprzyjemnej rozmowie wypnchnal samochod z warsztatu mowiac ze jego stan techniczny jest w strasznym stanie.Samochodem przejachalam 400 km a zawieszenie kosztowalo mnie 200zl(czesc ktora sami urwali)


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowna Pani.
    Tuleje wahaczy przednich oraz łączniki stabilizatora były w takim stanie że się rozwulkanizowały i odpadły więc należało je wymienić w trybie pilnym ,a kwoty o których Pani pisze to nawet nie będę komentować jak i również sprawy urwania linki do otwierania maski.
    To jest skrajnie nie odpowiedzialne aby kierowca podróżujący na co dzień z małym dzieckiem doprowadził do takiego stanu technicznego samochód który zagraża jemu samemu jak i również innym użytkownikom drogi.

    Citroen c3

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    To chyba najgorszy serwis w jakim byłem. W samochodzie świeciła się kontrolka emisji spalin. "Elektryk" stwierdził, że trzeba wymienić sonde lambda i "być może zadziała ale pewności nie ma. Koszt ok 300zł". Oczywiście nie wymieniłem skoro "Elektryk" nie wiedział nawet czy to pomoże a koszt nie był mały... W innym serwisie naprawa zajęła 5 min. Okazało się, że kabelek był wyjęty z wtyczki :-) Norauto narażało mnie więc na wymianę sprawnych części tylko dlatego, że "Elektryk" diagnozował urządzenie odpięte od zasilania :-)


  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Z usług Norauto przy Bora-Komorowskiego korzystałem kilkakrotnie i w zasadzie do jakości pracy mechaników zastrzeżeń nie mam. Mam natomiast zastrzeżenia do jakości obsługi pracowników przyjmujących i wydających samochody. Panowie ci nie znają oferty usług, które sami sprzedają. Na przestrzeni kilku dni byłem dwukrotnie z dwoma różnymi samochodami na uzupełnienie czynnika w klimatyzacji. Za pierwszym razem rezerwowałem termin telefonicznie i pracownik przyjmujący zlecenie upierał się, że cena za tę usługę wynosi 200 zł, podczas gdy na oficjalnej stronie Norauto jest reklamowana w cenie 150 zł, jeżeli ilość uzupełnionego czynnika nie przekracza 400g. Po konsultacji z kolegą przyznał mi rację. Niestety, odbierając auto okazało się, że na fakturze jest jednak 200 zł, pomimo, że czynnika zużyto tylko 180 g. Ponownie musiałem przypominać jaki cennik obowiązuje i fakturę skorygowano. Na drugą wizytę umówiłem się przez internet, więc cena 150 zł była wpisana w zamówienie. Tym razem czynnika użyto jeszcze mniej, ale fakturę wystawiono na ponad 258 zł (?). Na zwróconą uwagę usłyszałem, że muszę zapłacić za nadwyżkę ponad 100g. Kolejny raz musiałem tłumaczyć co to znaczy "150 zł do 400g". Znowu była korekta do kwoty 150zł z komentarzem, że jest rabat! Nie chodzi tutaj o głupie kilka złotych, ale zwykłą handlową rzetelność, której tutaj ewidentnie zabrakło. Ponadto panowie nie telefonują po zakończeniu pracy nad samochodem, nawet jeżeli do tego się zobowiążą.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Pozostaje mi Pana jeszcze raz przeprosić, co uczyniłem już parokrotnie. Jest mi niezmiernie przykro, dlatego też chciałem to Panu zrekompensować i szkoda, że nie dał mi Pan szansy. No cóż, nie myli się tylko ten kto nie pracuje, a że mamy nowy oraz młody zespół pracowników na sklepie to niestety ale mogą się nam zdarzać takie rzeczy pomimo tego że nie powinny
    Z wyrazami szacunku Zespół Norauto Kraków

    nieistotna

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam,
    Chciałbym się podzielić niestety negatywna ocena tego "serwisu". Po zakupie auta pojechałem na przeglad zawieszenia. Pomijam ze czekalem godzine(specjalnie po pracy nocnej nie szedlem spac) Wiedziałem ze tuleje,amortyzatory,sprezyny są do wymiany ale niestety nie było mi dane tego sprawdzić poniewaz szanowny mechanik powiedział mi ze "PANIE REMONT GENERALNY BLACHARKI TRZEBA ZROBIĆ" mówię okej,może coś tam wie więcej ale ludzie... progi takie ze nie można ich przebić śrubokrętem,podłoga zdrowiutka. Przynajmniej nic nie zapłaciłem,dostałem usługę w prezencie. Kolejna sprawa to zamawianie części. Tłumacze człowiekowi ze mamy 2 rodzaje silnika w danym aucie,zamawia nie to co trzeba. Świece, paski klinowe,pasek rozrządu. Mimo podania specyfikacji,modelu,niestety panowie nie dali rady z tsk trudnymi zadaniami. Wole podjechać bezpośrednio do intercars i tam zamówić,będę mieć pewność że będzie pasować do mojego auta. A mechanika z pseudo irokezem,zarostem i tatuażami nie pozdrawiam bo zamiast stać z koleżkami i palić papieroski wzialby się do roboty i przyzwyczaił ze do ich serwisu nie przyjeżdżają tylko golfy i passaty tylko auta rzadkie oraz oryginalne.


    Mitsubishi eclipse 2g

  • e
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pan Kierownik redukuje czas naprawy zawieszenia na 1,5 godz. co uniemożliwia jego wykonanie i przesuwa termin naprawy o dwa dni. Taką wersję przedstawił recepcjonista w dniu 9.04.2016 popołudniu. Jeśli Kierownik nie wie ile czasu potrzeba na wykonanie remontu zawieszenia, to niech się zajmie czym innym. Jakość usług na bardzo niskim poziomie. Trzy miesiące po pobycie auta w warsztacie kolejna poważna i kosztowna awaria. Zastanawiające.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Czy jest Pan pewny, że ta naprawa dotyczy naszego warsztatu, ponieważ kompletnie nie kojarzymy sytuacji ?

    ford fiesta

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    W dniu dzisiejszym chciałem wymienić opony ale okazało się że ten serwis to jedno wielkie nieporozumienie. Miałem zniszczone pierścienie mocujące do felg ale w magazynie ich nie posiadają i trzeba je kupować na własną rękę gdzie indziej. Pracownik, który przyjmował mój samochód przez godzinę nie znalazł chwili aby mnie o tym powiadomić i gdybym po godzinie sam się nie upomniał to samochód pewnie stałby tam nadal. Drugi fachowiec wmawiał mi że na pierścienie do kół letnich były założone koła zimowe i to spowodowało ich zniszczenie.....a to ja sam przyniosłem uszkodzone pierścienie do pracownika przyjmującego zgłoszenie bo chciałem wiedzieć czy można ich w ogóle jeszcze używać. Jedyny plus to brak żądania zapłaty. Koniec końców...okazało się że pracownicy są nierzetelni i oszukują klientów.


  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Bywając w różnych warsztatach w Krakowie, z czymś takim jak w NORAUTO jeszcze się nie spotkałam. Tydzień przed upływem terminu ważności przeglądu, pojechałam do NORAUTO na "przegląd przed przeglądem technicznym". Panowie zrobili przegląd, pokazali listę usterek i wyliczyli, że koszt naprawy wyniesie ok. 660 zł. Zdecydowałam się pozostawić samochód do naprawy, choć zapaliła mi się czerwona lampka gdy zobaczyłam, że po przeglądzie przed przeglądem nie było tak podstawowej rzeczy, jak brak światła 'stop', o którym wiedziałam. Ale zwróciłam Panu na to uwagę i zapewnił mnie, że zostanie to sprawdzone. Po upływie kilku godzin poszłam odebrać samochód. Koszt naprawy wzrósł o 300 zł, a w protokole napraw dalej nie było 'stopu'. Zapytałam, czy żarówka została wymieniona, choć w protokole po przeglądzie przed przeglądem pisało: 'oświetlenie ok'. Okazało się, że żarówka nie została wymieniona, po czym zrobiono to na szybko, co kosztowało mnie dodatkowe 25 zł! Za dwa dni udałam się w podróż do Rzeszowa. Na autostradzie auto nie było w stanie osiągnąć prędkości 100 km/h. Okazało się że przy wymianie filtra paliwa została uszkodzona uszczelka przy turbinie, i tak to zostawiono. Oczywiści później Panowie zaprzeczyli i stwierdzili, że uszczelka mogła być uszkodzona wcześniej. Ale najlepszy fragment mojej przygody z NORAUTO dopiero opiszę teraz. Tydzień po przeglądzie przed przeglądem, pojechałam na prawdziwe badanie techniczne, którego Uwaga! moje auto nie przeszło! Jaki był powód? Zbyt duża ilość spalin i źle ustawiona zbieżność, którą tydzień wcześniej mechanicy Norauto ustawiali po wymianie wahacza i końcówek drążków i która kosztowała mnie 100 zł. Dodatkowo, światło 'stop' co prawda było, ale okazało się, że mimo 'wnikliwej' ocenie stanu technicznego mojego auta w Norauto, brakowało świateł postojowych. Oczywiście po zgłoszeniu reklamacji, Pan w Norauto stwierdził, że żarówki (dwie!) mogły się w czasie tego tygodnia spalić. Odnośnie spalin, mimo iż w protokole pisało, że stan układu wydechowego jest ok, Pan stwierdził, że w Norauto nie posiadają miernika spalin. Dużo tu jeszcze mogę pisać, ale podsumuję moją pierwszą i ostatnią wizytę w Norauto tak: kompletna amatorszczyzna , ceny kosmiczne i brak cienia rzetelności. Skoro dwóch mechaników nie było w stanie wykryć w czasie przeglądu przed przeglądem spalonych żarówek, to boję się pomyśleć jak zostały sprawdzone i naprawione poważniejsze sprawy, które kosztowały dość sporo. Przestrzegam przed Norauto!


    Citroe C4

  • U
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zdecydowanie NIE polecam. Umówiłam się na wymianę klocków hamulcowych na konkretną godzinę (Kraków) po ustaleniu co chcę zrobić. Przyjechałam punktualnie: warsztat a obok duuuuuży sklep. Auto wjechało na warsztat, ale po chwili okazuje się, że tarcz w sklepie nie ma, a stare są za cienkie. Są tylko TYPOWE. Typowe, czyli jakie? Jeżdżę oplem astrą - absolutnie typowe auto! Ale takich tarcz w sklepie nie ma. Czy diagnosta nie jest w stanie przewidzieć, że jak klocki są do wymiany to i tarcze czasami też? Pomyślałam, że jak nie klocki, to może przykleją mi lusterko (sama część szklana odpadła przy myciu). Otóż nie, bo pasty klejącej nie ma (duuuuuuuuży sklep!). No i wcześniej nie zgłaszałam (klocki zgłaszałam, a i tak nie zostały wymienione). No dobra, myślę - to może naprawicie mi pilota? Baterię wymieniłam, nadal nie działa. Nie. Pilotów w ogóle nie naprawiamy. O-ho-ho! Fiu! Fiu! Co za serwis! Równolegle z załatwianiem moich "spraw" załatwiano w analogiczny sposób trzy inne: mężczyzny, który został poinformowany, że "mechanik przejrzał wszystkie żarówki, są dobre, ale nie świecą, więc musi być problem elektryczny, ale nie wiemy jaki i nic nie możemy poradzić"; kobiety, która zostawiła auto do diagnostyki (jeżdżące!), odebrała i po przejechaniu 100 metrów wróciła, bo auto ledwo dyszało - mechanicy upierali się, że nic przecież nie zrobili, ale odpowiedzi na pytanie dlaczego auto niemal nie jedzie nie znaleźli; i mężczyzny, którego stan emocjonalny wskazywał, że został obsłużony podobnie. Trochę mnie to wszystko zdziwiło i przekonało ostatecznie do małych warsztatów samochodowych. Już jestem umówiona w klimacie "proszę przyjechać, chętnie, nie ma problemu, damy radę".


    opel astra

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie miałem czasu samemu wymienić oleju w samochodzie i przedzwoniłem , umówiłem się i pyk- godzina i wymienione. Niestety ! Zostałem oszukany a samochód od zawsze im zostawiałem jak miałem jakieś pierdoły. Wyobraźcie sobie olej ok wylany , nowy wlany , ale filtr oleju nie wymieniony, policzone komputerowe kasowanie błędów/inspekcji . Szczegół że po 2 tygodniach od wymiany walił mi OIL SERVICE, powiedziałem sobie DOŚĆ z tym "serwisem" nawet paprochom nie chciało się z kompa serwisu usunąć , żebym się nie skapował . Prawdopodobnie ostatnia moja "wizyta" kojarzona z pewnością.


    SKODA Fabia

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Z uwagi na wcześniejsze korzystanie z usług Norauto Białystok, gdzie spotkałem młodych i kompetentnych pracowników, będąc w Krakowie z powodu awarii klimatyzacji, zgłosiłem usterkę w Norauto Kraków, ul. Bora-Komorowskiego 37a. Do serwisu pojechałem po wcześniejszym zgłoszeniu usterki telefonicznie. Kompetentny pracownik bardzo rzeczowo przyjął zgłoszenie najpierw telefonicznie a następnie samochód do naprawy. Po wykonaniu diagnozy otrzymałem telefonicznie informację co do dalszego toku naprawy. Usługa w serwisie została wykonana nieodpłatnie z uwagi na to, że jestem klientem serwisu w innym mieście. Osoba obsługująca wykazała się rzeczowością i kompetencją.


    Renault Scenic

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam serdecznie. W dniu 12.07.2017 zawiozłem auto do naprawy hamulców tylnych do Centrum Kraków Aleja Bora Komorowskiego 37A, w związku z uwagą podaną przy przeglądzie. Samochód prowadził się bez odczuwalnych objawów. Uzgodniłem, że stan techniczny hamulców zostanie sprawdzony, a następnie zostanę poinformowany o ewentualnych kosztach naprawy. Auto zostało przyjęte a wieczorem otrzymałem wstępną wycenę, której nie mogłem zaakceptować. Zgodnie z ustaleniami zrezygnowałem z naprawy i zapłaciłem za wycenę 69.99zł. Następnego dnia odebrałem auto, które w trakcie powrotu do domu zupełnie nie nadawało się do jazdy. Na szczęście, że nie zabiliśmy nikogo na drodze. Usługę zareklamowałem u kierownika zmiany ( auto powinno być w takim samym stanie technicznym, w jakim go oddałem ). Otrzymałem informację, że mechanik to młoda osoba, i w chwili obecnej nie ma z nim kontaktu telefonicznego, a przy wycenie stan techniczny hamulców mógł ulec pogorszeniu. Ludzie -to jest masakra!, bardzo się zawiodłem, byłem klientem tego serwisu kilka razy ale to co mnie ostatnio spotkało ( nie godzisz się na taką wycenę to masz za swoje! ) to wręcz przestępstwo . Uważam, że tym przypadkiem powinien zająć się ktoś odpowiedzialny z firmy, aby w przyszłości nie doszło do tragedii. Bardzo żałuję, że skorzystałem z usługi serwisu CENTRUM KRAKÓW BORA KOMOROWSKIEGO 37A. BARDZO NIE POLECAM!!!!!!!!!!


    Toyota Corolla 1,4

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pojechałem do "Mechaników" z Norauto wymienić mocowanie tylniego amortyzatora, moje już było przerdzewiało i bałem się że zaraz puści. Wszystko na początku wyglądało ok, po ok 1,5 Pan z warsztatu do mnie dzwoni że zrobione, myśle ok. Cena zabolała, 260 zł - wymiana + zbieżność. Po przejechaniu paru kilometrów okazuje że coś stuka, jade z reklamacją. Okazuje się że panowie nie wiedzą czemu stuka i nie są w stanie tego poprawić, oferują zamontowanie starego mocowania, lol. Po przyjechaniu do domu postanowiłem sam się temu przyjrzeć. Okazało się że samo mocowanie ok, tylko "prowadnica" tylniego pasa dokrecona na odwal się. Jak się okazała nie tylko to jest na odwal się, plastki który trzeba było poodpinać popękany, gąbka do wyciszania plastików leży sobie razem z lewarkiem, a uchwyt do zapinania tylnich pasów jest wrzucony pod siedzenie. Ogólnie MASAKRA, NIE POLECAM. Jedynie na czym "Panowie Mechanicy" się znają to odkręcanie kół!


    mazda 3

  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Ustawiałem tu zbieżność, zapłaciłem niemało, dostałem wydruk (plus) ale auto znosiło jak diabli więc musiałem wrócić do poprawki. Ze trzy lata temu chciałem też zmienić wycieraczki i spytałem ile kosztują. Dowiedziałem się, że 300 zł i nie ma zamienników. Przebolałem i kupiłem po czym okazało się, że bardzo hałasują, kiedy mniej pada (bez względu na szybkość wycierania). Podejrzewam, że były stare i guma już była sztywna...Niestety wyjechałem z Krakowa i nie mogłem reklamować. Zdecydowanie nie polecam - ceny wysokie a jakość usług bardzo średnia


    Focus II

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przyjechałem autem do Norauto ponieważ miałem wyciek płynu chłodzenia, kałuża pod autem. Wcześniej samodzielnie zdjąłem osłonę silnika by sprawdzić czy nie spadła jakas opaska i zlokalizowalem wyciek z tyłu silnika informując SzP o tym . Po 1.5h dzwonią że auto do odbioru i nie podejmują się naprawy. Rachunek wystawiają na 50zł. Informując mnie że mam wyciek. Pytam skąd ten wyciek to nie wiedzą bo nie dostali się do usterki. Osłony nie przykrecili. Gdy zapytałem za co rachunek odpowiedzieli że za diagnozę. Taką diagnozę powiedziałem im przed zostawieniem auta. NIE POLECAM!.


    Bmw 7

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Ceny z kosmosu. Fachowość pracowników na poziomie pierwszej klasy szkoły mechanicznej.


    audi

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wymiana tarcz i klocków hamulcowych. Wymiana oleju i filtrów. Miałem czas więc wszystko soie obserwowałem. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do jakości usługi, wszystko wykonane tak jak powinno. Koszty umiarkowane (był rabat na olej). Czas naprawy OK, zakończona trochę przed wyznaczonym czasem. Na sam koniec auto trochę stało i nic się nie działo, dopiero po jakomś czasie przyszedł mechanik i wyjechał autem.


    Hyundai i30 1.4 Hatchback

  • e
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Ogólnie wszystko ok. Naprawa szybko i slrawnie, gdy wymagane przy prawnie jest do zrobienia coś nadprogramowo pracownicy dzwonia i pytaja. Czas wykonania usługi też szybki. Tylko czas oczrkiwania na termin mógł by być szybszy. Czekałem dwa dni na wymiane oleju, sam czas wymiany to 30 wiec dość sprawnie. Obsługa też na +.


    Ford Mondeo mk3

Pokaż więcej

Nasze porady (6)

Seat, Leon, 2002
Dzień dobry, Po uruchomieniu silnika, po kilku sekundach jest potrójny sygnał dźwiękowy (pisk), a następnie miga kontrolka oleju. Filtr i olej był wymieniany w czerwcu, sam poziom też jest odpowiedni. Seat Leon 1.4l 75km, rocznik 2002. Pozdrawiam
Vw Polo 1.2 TDI 2005
Witam! W moim Vw Polo 1.2 TDI z 2005 roku doszło do dziwnego zdarzenia. W momencie spuszczenia hamulca ręcznego auto nie chciało ruszyć. Po użyciu więcej gazu coś strzeliło pod autem i samochód ruszył. Po dojeździe do miejsca docelowego okazało się,że zderzak z przodu na samym dole pękł w połowie i z obu stron opadł. Jak to jest możliwe? I czy można to jakoś zdiagnozować i temu zaradzić. Z góry dziękuje za odpowiedź.
Skoda octavia 1.8 20v 1998
Witam.Posiadam Octavię 1.8 20v 1998rok. Chciałbym zapytać o długość pracy silnika na ssanie.Parkuje auto po dłuższej jeździe temperatura 90 stopni.Wracam po 1 godzinie odpalam auto i znowu chodzi na ssanie.Temperatura na zewnątrz ok.30 stopni.Czy to jest prawidłowa reakcja.
W moim samochodzie dwa boczne nawiewy praktycznie nie dmuchają. Z resztą nie ma problemu, lecz właśnie z dwoma bocznymi jest problem. Jaka może być tego przyczyna i czy jest możliwość zrobienia tego samemu? Dziękuje

Podobne warsztaty

  • Kierowcy Polecają.
    M&M Car-Trucks

    Warsztat Godny Zaufania

    Centralna 71,  Czyżyny,  Kraków

    ******   5.7  (30+ opinii)

    Firma M&M Car-Trucks zajmuje się naprawami mechanicznymi aut wszystkich marek. Nasi mechanicy mają duże doświadczenie, a dzięki wsparciu w postaci urządzeń do diagnozowania i usuwania usterek elektroniki i elektryki każdą naprawę możemy...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    TOP-AutoSerwis - Mechanika klimatyzacja geometria opony

    Warsztat Godny Zaufania

    Na Zakolu Wisły 14,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.7  (30+ opinii)

    Klimatyzacja Geometria Wymiana opon najtaniej w Krakowie WYMIANA KOMPLETU 4 OPON 12"-17" TYLKO 29 zł !! Kompleksowe naprawy mechaniczne Wymiana oleju, klocków, tarcz, amortyzatorów Hamulce Zawieszenie ...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    Auto Serwis Wywiał s.c. Jarosław i Paweł Wywiał

    Warsztat Godny Zaufania

    Wielicka 44b,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.4  (30+ opinii)

    Firma Auto Serwis Wywiał jest na rynku od 1997 roku. Zajmujemy się naprawami z zakresu mechaniki, elektroniki oraz elektryki. Nasi wykwalifikowani mechanicy obsługują stanowiska naprawcze wyposażone w profesjonalny sprzęt i stanowią gwarancję...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    CubeCar

    Warsztat Godny Zaufania

    ul.Centralna 71,  Czyżyny,  Kraków

    ******   5.8  (30+ opinii)

    Zapraszamy na profesjonalne usługi  mechaniki samochodowej w naszym warsztacie ! - DOŚWIADCZENIE, PROFESJONALIZM, MIŁA I PRZYJAZNA OBSŁUGA -  ! Oferujemy darmowe ozonowanie/dezynfekcję samochodu po każdej naprawie...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    Auto-Gum mechanika, klimatyzacja

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Dekerta 16,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.8  (23 opinie)

    Wykonujemy przeglądy i obsługę okresową samochodów oraz podejmujemy się napraw układów takich...

    Zarezerwuj wizytę
  • Gładysek sp. j. (Bosch Service)

    Warsztat Godny Zaufania

    al. Bora-Komorowskiego 11,  Prądnik Czerwony,  Kraków

    ******   5.4  (15 opinii)

    Serwis pojazdów osobowych i dostawczych. Posiadamy własną autoryzowaną pracownię regeneracji wtryskiwaczy, pompowtryskiwaczy, pomp oraz turbosprężąrek. Fitry DPF czyscimy na szwajcarskiej maszynie FFsolution. Kazdy filtr prześwietlamy przy...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    CARTECH SERWIS & PERFORMANCE

    Warsztat Godny Zaufania

    Nazaretańska 71,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.8  (30+ opinii)

     Cartech serwis & performance- firma powstała z pasji do samochodów osobowych i zamiłowania do szeroko pojętego motorsportu. Przez wiele lat na rynku Polskim, oraz krajach europejskich zdobywaliśmy doświadczenie w branży motoryzacyjnej,...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    AUTO|STREFA14

    Warsztat Godny Zaufania

    Albańska 14/2,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.9  (30+ opinii)

    Gdy zakładaliśmy AUTO|STREFA14, naszym celem było stworzenie nowoczesnego warsztatu samochodowego w miejscowości Kraków. Jesteśmy na bieżąco z najnowszymi technologiami, jednocześnie pamiętając o sztuce serwisowania klasycznych modeli. Nie ma...

    Zarezerwuj wizytę
  • MARTEX Auto Serwis, Wulkanizacja 24h

    Warsztat Godny Zaufania

    al. 29 Listopada 153,  Prądnik Czerwony,  Kraków

    ******   5.5  (20 opinii)

    Martex to Autoserwis i Wulkanizacja z obsługą 24h na dobę. Nowoczesne wyposażenie autoserwisu i doświadczenie mechaników pozwoli na szybką i precyzyjną diagnozę problemów usterki samochodu. Warsztat zajmuje się m.in. mechaniką pojazdową,...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    Best Car Auto Serwis Skrzynie Automatyczne

    Warsztat Godny Zaufania

    Wąwozowa 30 BA,  Nowa Huta,  Kraków

    ******   5.3  (30+ opinii)

    Best Car Auto Serwis powstał w 2001 roku w Krakowie. Specjalizujemy się w serwisie automatycznych skrzyń biegów w zakresie: naprawy automatycznych skrzyń biegów diagnostyki komputerowej  przeglądów bieżących wymiany...

    Zarezerwuj wizytę

Usługi wykonywane przez warsztat