Fastcar Service Paweł Polański

Grzegórzecka 32, Śródmieście , 31-531 Kraków

****** 3.3 (20 opinii)

Fastcar Service Paweł Polański

O warsztacie

Grzegórzecka 32, Śródmieście, 31-531, Kraków

Gotówka

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Dla nowych klientów super rabaty.

Więcej

Opinie (20)

Dodaj opinię
3.3 ******
Ocena wystawiona na podstawie 20 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    witam. warsztat we Wrocławiu ul. wyścigowa super. rok temu oddałem do regeneracji turbinę szybka i fachowa naprawa. Po około 11 miesiącach niewielki wyciek, tel. do warsztatu przyjechać, szybka diagnoza naprawa i teraz uwaga nic pan nie płaci to w ramach gwarancji za dwa dni proszę przyjechać do kontroli. SZOK. Polecam


    passat B6

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do: berti83,
    Szanowny Panie,
    jako szef serwisu mogę tylko przeprosić za brak komunikacji podczas regeneracji w roku 2011. Jeżeli faktycznie poprzedni kierownik serwisu nie poinformował Pana o braku możliwości regeneracji przekładni z uwagi na zbyt głęboką korozję i rysy na listwie przekładni to w imieniu firmy przepraszam, na pocieszenie mogę tylko potwierdzić że ów kierownik już nie pracuje.
    Co do opinii i oceny "najniżej jak się da" chciałbym wnieść sprzeciw, gdyż podczas demontażu przekładni 9.07.2013 był Pan na bieżąco informowany o uszkodzeniach i ich przyczynach czekając w poczekalni. Obecny kierownik wyraźnie Panu zakomunikował dlaczego przekładnia się rozciekła zaraz po jej zdemontowaniu z samochodu, a nie jak Pan twierdzi "po zamontowaniu magla".
    Odnośnie rozpatrzenia reklamacji z kwietnia 2011 roku, przykro mi ale na karcie gwarancyjnej ma Pan wyraźnie napisane, że gwarancja obejmuje okres 12 miesięcy, a nie ilość kilometrów. Fakt czy zrobił Pan pół miliona km w przeciągu 2 lat czy 200 km nie uprawnia Pana do roszczeń związanych z naprawą gwarancyjną. Tym bardziej, że winę za rozszczelnienie przekładni ponosi pompa wspomagania. Z uwagi na Pana sceptyczne podejście do regeneracji przekładni kierownik zaproponował Panu nową przekładnię kompletną z drążkami i końcówkami oraz nową pompę wspomagania z usługą montażu i płukania układu wspomagania w celu usunięcia brudnego i zużytego oleju. Wyraził Pan na to zgodę, co więcej, udzieliliśmy Panu rabatu w ramach gestu handlowego z uwagi na fakt, że zdecydował się Pan na kolejną naprawę w naszym serwisie.
    c.d.n.


    VW GOLF IV

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do jstoinski,
    dotyczy samochodu marki Mitsubishi Outlander 2.0 D silnik VW 2.0 TDI 140 KM na pompowtryskach, wyjaśniam jako szef serwisu że auto przyjechało na lawecie z uszkodzoną turbiną, urwanym wałkiem głównym, przez co turbo zassało olej do intercoolera i przepaliło w cylindrach, tzw. samozapłon. Turbosprężarka została zakwalifikowana do pełnej regeneracji, wymieniono filtry i olej, przepłukano olejem silnik, wyczyszczono przewody i intercooler i oczywiście naprawiono turbo (wałek, koło, zestaw) auto po naprawie jeździło prawidłowo.
    Parę dni później zgłosił Pan ubytek oleju z silnika i przetransportował Pan auto na lawecie na naprawę reklamacyjną. Po oględzinach okazało się że olej wycieka razem z ON spod uszczelki pompy zasilającej i został Pan o tym poinformowany. Uszczelka została wymieniona. Po kilku dniach zgłosił Pan zwiększanie się stanu oleju i kolejny raz przetransportował Pan auto na naprawę gwarancyjną mimo iż kolejny raz uszkodzenie nie było związane z naprawą turbosprężarki. Stwierdzono nieszczelność pompowtryskiwaczy, a z uwagi na brak czasu i wolnego podnośnika nie byliśmy w stanie naprawić Pana samochodu w satysfakcjonującym Pana czasie, dlatego auto Pan zabrał spowrotem. Komentarz negatywny wydaję mi się, zbyt pochopny. Turbosprężarka, czyli część w której naprawie się specjalizujemy działa po naprawie prawidłowo, a to że miał Pan i ma jeszcze inne uszkodzenia w aucie to inna sprawa.
    Pozdrawiam,
    Dynamica RD. Szymczyńscy


    mitsubishi outlander

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do „Niezadowolony”
    Drogi Panie, kwota z faktury została wcześniej omówiona telefonicznie i nie wnosił Pan zażaleń.
    Naprawa przekładni 900,00 zł i 800,00 zł nowa pompa (minus 100,00 zł rabatu) Naprawa trwała wprawdzie dłużej niż ustalono, ale tylko dlatego, że umawialiśmy się na regenerację TYLKO pompy wspomagania. Okazało się, że pompa wspomagania złuszczyła się i opiłki z pompy wspomagania trafiły do całego układu. Rozumiem Pana, że chciałby Pan zapłacić jak najmniej i mieć gwarancję na cały układ wspomagania, ale czasami tak się nie da.
    Bardzo mi przykro, że złapał Pan gumę. Koła dokręcamy kluczem pneumatycznym marki METABO.
    Prawdopodobnie przy odkręcaniu obrobił Pan szpilkę na samym początku przez co problemy z odkręceniem. Codziennie tymi samymi kluczami z tym samym momentem obrotowym dokręcamy kilkadziesiąt kół w 4 różnych miastach. Z Pana wypowiedzi wynika, że połamał Pan 3 klucze na 1 szpilce – chciałbym to zobaczyć bo brzmi jak science-fiction. Albo może klucze z BIEDRO....

    - Czas oczekiwania był dłuższy niż umawiany - PRZEPRASZAM
    - Auto w chwili odbioru brudne? – PRZEPRASZAM

    - Pani z biura jest od tego, żeby wydać Panu samochód po naprawie. Szef zakładu od tego, żeby udzielić informacji o naprawie.
    W bagażniku szukaliśmy zabezpieczenia do kół bo podobno miało tam być, prawda?
    Mamy przyrządy do regeneracji i regenerujemy na miejscu. Pańskiej pompy wspomagania nie dało się naprawić więc zakupiliśmy dla Pana nową w Zgierzu. Jeżeli także jest to dla Pana wadą, to bardzo przepraszam, że trafił Pan do naszego zakładu i zapraszam następnym razem do ASO.
    O procesach naprawy może Pan poczytać na naszej stronie: http://www.maglownica.eu
    Serdecznie zapraszam do naszych punktów w Łodzi, Sosnowcu, Warszawie i Opolu.


    Zalety:
    -


    Wady:
    -


  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawa mojego auta trwała wprawdzie cały dzień, ale zostałem poinformowany o czasie naprawy przed demontażem.Przyznali, że taką przekładnie będą wykręcać pierwszy raz i możliwe ,że potrwa to dłużej niż normalnie,ale się spisali i wyjechałem tego samego dnia. Jedynie poczekalnia- jest mała i jak jest więcej oczekujących to ciężko tam wysiedzieć, ale jak w każdym zakładzie są wady i zalety. Pozdrawiam.


    Zalety:
    Naprawa w jeden dzień,można porozmawiać z mechanikami podczas naprawy


    Wady:
    Poczekalnia, obsługa biura


  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam, jeżeli już mówimy o cenie naprawy to jest ona standardowa, dla wszystkich turbin i wynosi 550 zł netto w przypadku gdy elementy wirujące nadają się do ponownej regeneracji: 1100 zł netto w przypadku wymiany wirnika i koła kompresji.
    Na naprawę turbosprężarki wystawiamy FVAT lub paragon i jest to podstawa udzielonej gwarancji. Dobrych turbin nie naprawiamy, bo jak sam Pan napisał był Pan w kilku zakładach w których stwierdzili, że turbina jest do wymiany. Oczywiście, jeżeli stwierdzi Pan, że turbina jest dobra, lub też nie potrzeba wymieniać elementów wirujących to nic nie stoi na przeszkodzie by inny zakład napraw turbosprężarek, wydał panu takową opinię czy też wystawił kosztorys regeneracji. Przecież, nikt na siłę nie zregeneruje Panu turbosprężarki, a my nie jesteśmy jedynym zakładem w Łodzi. Warto jeszcze dodać, że gdy cena wzrośnie ponad kwotę podstawową, wówczas dzwonimy do klienta i pytamy, czy życzy Pan sobie dalszych napraw. O tym też chyba zapomniał Pan napisać w opinii. Części które SAM Pan zakupił były odzwierciedleniem tego co zalecili Panu w innych warsztatach. Chciał Pan by je wymienić to je wymieniono. Brak efektów i ogólna frustracja z braku oczekiwanych efektów? Być może warto zdać sobie wreszcie sprawę, iż za odczuwalny spadek mocy samochodu nie zawsze musi odpowiadać tylko turbosprężarka. Co do jazdy odstawionymi samochodami i tymi mniej odstawionymi, to chyba Pan rozumie, że aby coś zdiagnozować, to czasami trzeba poświęcić pół godziny czy godzinę, aby się nim przejechać. Nie rozumiem co ma Pan na myśli pisząc, że jeździmy terenowo...
    Dziękuje również za zepsucie opinii i mam nadzieję, że chociaż trochę poprawił Pan sobie humor.

    Pozdrawiam


  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam, proponuje aby założył Pan sobie w celach doświadczalnych nową turbosprężarkę. Jeżeli z braku smarowania zatrze Pan także nową, może to da Panu do zrozumienia, że przed naprawą turbosprężarki należy koniecznie usunąć usterkę, która doprowadziła do uszkodzenia... "Ciśnienie oleju na turbinie??? Kto to sprawdza takie rzeczy - chyba tylko laicy...skoro olej leci to chyba jest ciśnienie, prawda?". Proponuje zmienić warsztat, albo dać instrukcje montażu mechanikowi...

    Pozdrawiam
    Rozgoryczony


    Zalety:
    Regeneracja + montaż + gwarancja, że po montażu w zakładzie turbosprężarka z WYELIMINOWANĄ usterką będzie działać!


  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawiałem w tym warsztacie swoją Toyotę. Warsztat zaczynał pracę od godziny 7:00 i na tą godzinę miałem przyjechać. Mechanik uporał się z moim autem bardzo sprawnie, kierownicą można kręcić jednym palcem, samochód był gotowy na godzinę 12:00 i mogłem wrócić z powrotem do Piły. Tylko szef jakiś wczorajszy.


    Zalety:
    - szybka, fachowa obsługa


    Wady:
    - brak wygodnego miejsca oczekiwania dla klienta


  • V
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem zadowolony z naprawy maglownicy w oplu vectra .
    Naprawa przebiegła szybko i sprawnie z umiarkowanymi kosztami ,poza tym zostałem zaskoczony miłą obsługą i wyrozumiałym szefem.

    Serdecznie polecam .


    Zalety:
    Miła obsługa,sprawna naprawa...
    Zero ściemy :-)


    Wady:
    brak


  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Regenerowałem moją turbinkę od octavi 1.9 w tym zakładzie 29.06 i muszę powiedzieć, że jestem mile zaskoczony. Że tak powiem znów mam moc pod maską. Nie jestem zadowolony z ceny bo miało być 650 zł a wyszło 1350 za naprawę + 300 za montaż. Jednak nie mam pretensji bo dostałem swoje dwa kompletnie wytarte wirniki.
    Montaż i regeneracja trwała caaaaaaały dzień.


    Zalety:
    -znają się na rzeczy
    -miła obsługa - dostałem kawke


    Wady:
    -cena częsci


Podobne warsztaty

  • CARTECH SERWIS & PERFORMANCE

    Nazaretańska 71,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.5  (133 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Cartech serwis & performance- firma powstała z pasji do samochodów osobowych i zamiłowania do szeroko pojętego motorsportu. Przez wiele lat na rynku Polskim, oraz krajach europejskich zdobywaliśmy doświadczenie w branży motoryzacyjnej,...

    Diagnostyka komputerowa silnika
    od 150 do 200 zł
    Diagnoza i wycena naprawy
    Zarezerwuj wizytę
  • Dobry mechanik-serwis samochodowy

    UL. ZBROJARZY 25,  BOREK FAŁĘCKI,  Kraków

    ******   5.4  (41 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    DOBRY MECHANIK wykonuje naprawy samochodów osobowych i dostawczych (do 3.5 tony) na terenie Krakowa. Mamy wieloletnie doświadczenie w naprawie i usuwaniu różnych usterek, także tych nietypowych i trudnych do zdiagnozowania. Naszym atutem jest...

    Diagnostyka komputerowa silnika
    od 100 zł
    Diagnoza i wycena naprawy
    od 100 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 120 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • AUTOBOOSTT AUTO SERWIS

    Ojcowska 178,  Bronowice,  Kraków

    ******   5.4  (29 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Wymieniamy opony do rozmiaru 21" Oferujemy szeroku waharz usług: wymianę opon, serwis klimatyzacji oraz hamulców, przeglądy okresowe w tym wymiane oleju i filtrów, szczegółową diagnostykę komputerową. Zapewniamy profesjonalne usługi i pełne...

    Serwis klimatyzacji R1234yf (od 2017 roku)
    Wymiana klocków hamulcowych tył
    Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód
    Zarezerwuj wizytę
  • Rally Craft

    Półłanki 31 L,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.8  (33 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Rally Craft to profesjonalny serwis samochodów sportowych. Obsługujemy załogi startując w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski (RSMP), Górskich Samochodowych Mistrzostwach Polski (RSMP) oraz na wszelkich innych imprezach...

    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 100 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • AUTO-SERWIS E&A

    Śląska 228,  Zabierzów,  Kraków

    ******   5.6  (4 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     AUTO-SERWIS E&A - Twoje Centrum Motoryzacyjne w Zabierzowie - obrzeżu Krakowa Zlokalizowany przy ul. Śląska 228, nasz warsztat to miejsce, gdzie troszczymy się o sprawność i bezpieczeństwo Twojego pojazdu. Specjalizujemy się w...

    Wymiana klocków hamulcowych
    od 100 zł
    Wymiana oleju silnikowego
    od 150 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Bosch Car Service RM FILIPOWICZ

    Dekerta 44,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.9  (17 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Jesteśmy serwisem z wieloletnim doświadczeniem, nieustannie zdobywanym od 1990 r.  Bosch Car Service RM FILIPOWICZ to nowoczesny warsztat samochodowy, oferujący kompleksowe usługi mechaniczne dla  wszystkich marek...

    Przegląd i obsługa okresowa
    Wymiana klocków hamulcowych
    Wymiana oleju silnikowego
    Zarezerwuj wizytę
  • MaxiSerwis

    Prądnicka 38,  Krowodrza,  Kraków

    ******   5.6  (41 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Zapraszamy do umawiania wizyt związanych z wymianą opon, serwisem klimatyzacji (stary i nowy czynnik!) oraz hamulców, przeglądami oraz diagnostyką. Każdy nasz klient może liczyć na fachową naprawę w rozsądnej cenie. 

    Zarezerwuj wizytę
  • Serwis samochodowy maXserwis TNH

    ul. Ujastek 11,  Wzgórza Krzesławickie,  Kraków

    ******   4.5  (5 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Zapraszamy do naszego warsztatu na wymianę kół i opon, diagnostykę, obsługę okresową, geometrię, usługi związane z klimatyzacja i hamulcami

    Diagnostyka komputerowa
    od 170 zł
    Serwis klimatyzacji R134a (do 2017 roku)
    od 99 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 100 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • M-TRAK Marcin Król - Mechanika, Konserwacja podwozi

    Na Załęczu 1 ,  Czyżyny,  Kraków

    ******   5.6  (56 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Warsztat mechaniczny M-TRAK specjalizuje się w naprawach bieżących i remontach generalnych w zakresie mechaniki pojazdowej – samochody osobowe i dostawcze.  Diagnostyka komputerowa Przeglądy okresowe ( wymiana oleju, filtrów) ...

    Konserwacja podwozia
    od 750 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat samochodowy Artek car

    Józefa i Floriana Sawiczewskich 33,  Swoszowice,  Kraków

    ******   6  (4 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Warsztat Samochodowy Artek Car w Krakowie Serdecznie zapraszamy do Warsztatu Samochodowego Artek Car w Krakowie, gdzie dbamy o kondycję i sprawność Twojego pojazdu. Z naszym doświadczonym zespołem mechaników oraz nowoczesnym wyposażeniem...

    Diagnostyka komputerowa silnika
    Wymiana klocków hamulcowych
    Wymiana oleju silnikowego
    Zarezerwuj wizytę