POWRÓT

zatarty silnik

Witam, mam problem z silnikiem zaczeło się wszystko od lejącego wtrysku na 6 cylindrze który stopił tłok i uszkodził zawory w głowicy , głowica poszła do zrobienia , tłok został zakupiony używany nominał (cylindrowi nic się nie stało brak rys), wtrysk co lał został zregenerowany, poszły nowe panewki, pierścienie, oleje i filtry mechanik poskładał do kupy silnik odpalił chodził jak zegarek na wolnych obrotach ok. 30min i mechanik pojechał się przejechać, jak przyjechał zaczeło klepać, odmą sadzić, zdjeli głowice i się okazało że to się zatarło blok porysowany, wina oczywiście mechanika bo popełnił błąd jakiś, mechanik chce to naprawić, kupił drugi blok dał do osiowości, honowania pod nominał, ma dać nowe pierścienie ale tłoki używane nominały pytanie czy to będzie jeżdzić mechanik ma dać 30dni gwarancji na tą robote ???
pacjent BMW e60 535d m57 306d4

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

Witam , jak wszystko będzie ok , i znowu nie popełni jakiegoś błędu - to będzie jeździć


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat