BMW E65 3.0D 2006r 231km po lift
Za dużo oleju silnikowego na komputerze oraz na bagnecie. Dodam, ze dpf nie zatkany, bo zbiera się normalnie. Żadne błędy nie wyskakują. Auto zachowuje się dokładnie tak samo jak przez zdiagnozowaniem tego incydentu. Samochód rozgrzewa się normalnie do 90•C oraz nie traci temperatury. Nie kopci. Dodam, ze olej był wymieniany, wraz z filtrami paliwa i kabinowymi, 2,5 miesiąca temu. BMW E65 3.0D 2006r 231km po facefilcie
Tęczowa, 67, Wrocław
Olej zmieszało się z paliwem. Przyczyny trzeba szukać.
Paczkowska 26, Wrocław
Przyczyną jest zbyt częste próby regeneracji filtra cząstek stałych. Powodów może być kilka. Jazda w cyklu miejskim bez możliwości przeprowadzenia regeneracji. Ciągle nie rozgrzany silnik. Usterka wtryskiwaczy itd. Naprawa wymaga szczegółowej diagnostyki.
ul. Zatorska 34A, Wroclaw
jeżeli jest za dużo to wyjścia sa dwa albo za dużo było zalane lub przy upuszczaniu starego oleju korek i filtr byl zakręcony wtedy jest opcja ze nie wszystki olej wypłynął z silnika.
ul. Pełczyńska 155, Wrocław
Tylko dwa przypadki odpowiadają za ten stan :
Wtryski zużyły się i dają zbyt dużą dawkę paliwa ( nie ma błędu ale widać to po korektach dawki wtrysku ) lub problem z filtrem cząstek stałych.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.