POWRÓT

RENAULT CLIO II 98r 1.4 benzyna 75KM

Wysokie obroty i falowanie

Witam. Mam problem z obrotami na nagrzanym silniku, 1200 obrotów falują i spadają do 800-900 obrotów,co może być przyczyną tego falowania i tych skoków na 1200?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
PAPAKUL SERVICE
UMÓW WIZYTĘ
Artur | PAPAKUL SERVICE

Topolowa 2B, Gdańsk

Silnik krokowy to najbardziej prawdopodobna przyczyna

Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik
UMÓW WIZYTĘ
Zbigniew | Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik

ul. Bokserska 9, Warszawa

Przyczyn może być kilka, aby odpowiedzieć na to pytanie precyzyjnie, należy wykonać diagnostykę komputerową.

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''
UMÓW WIZYTĘ
Rafał | Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam - prawdopodobne przyczyny to silnik krokowy przepustnicy i potencjometr przepustnicy.


INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.