peugeot 3008 2012 r 1,6ehdi
Witam. Jestem po wymianie napinaczy i paska. Problem polega na tym, że nowy napinacz popada w drgania i boję się że znowu padnie. Słyszałem o wymianie sprzegła alternatora ale jak, jak wszystkie są przyspawane ? Nawet w nowych jest spaw, więc jak te sprzegiełko wymienić ? Bardzo prosze o poradę . Pozdrawiam.
Aktualizacja 1
Czy ktoś zna odpowiedź na to zagadnienie ?
ul. Rolna 8, Kielce
Samemu bez odpowiedniego przygotowania nie da rady w warunkach polowych. Proszę najlepiej podjechać do kogoś kto na miejscu regeneruje alternatory. Morze mają zestaw do demontażu bez wyjmowania całego alternatora z auta i będzie taniej.
F. Philipsa 8, Piła
witam, dziwne, ale jak żyję nie spotkałem się z sytuacją aby koło pasowe na alternatorze - jakimkolwiek - czy to w przypadku kiedy w tym kole jest sprzęgło kierunkowe , czy kiedy koło jest lite - bez sprzęgła- było przyspawane ! ,
te koła są montowane na wirniku i są mocowane za pomocą nakrętki - rolę śruby pełni wirnik , w Pańskim wypadku na kole jest zaślepka pod którą jest śruba, i tę zaślepkę należy wyjąć., jednak nie sądzę aby ta wymiana cokolwiek dała, napinacz zawsze ma prawo drgać podczas pracy silnika - bo amortyzuje drgania paska PK, jednak drgania te powinny być delikatne, jeśli są mocne- należy sprawdzić stan wszystkich rolek prowadzących oraz stan łożysk w urządzeniach napędzanych paskiem - czyli alternator, sprężarka klimy, pompa wspomagania - diagnoza tego jest prosta , wymaga tylko zdjęcia paska
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.