Ford Focus 2004 1.8 TDDI
Coś wyje przy prędkości 1800 obr/min. Czy silnik zimny czy ciepły, nie ma różnicy. To raczej nie skrzynia, bo podczas jazdy na luzie i wcisnieciu gazu, wycie nadal jest. Bieg na którym jadę też bez znaczenia, tylko obroty zawsze te same.
ul. Kasztanowa 3, Kokoszkowy, Starogard Gdański
Wycie, wyciu nie równe.
Ale zacząłbym od sprawdzenia turbosprężarki.
Nic innego mi nie przychodzi na tą chwilę do głowy.
Najlepiej daj to sprawdzić "posłuchać" komuś kto ma większe doświadczenie choćby w dieslach lub Focusach TD. Na odległość nie do ustalania - za mało informacji.
F. Philipsa 8, Piła
witam - jak rozumiem wycie jest słyszalne podczas jazdy ? czy na postoju po wkręceniu silnika na obroty też? - bo jeśli tylko podczas jazdy to może wyją łożyska w kołach ? - w drugim przypadku jeśli jest to związane z silnikiem to prawdopodobną przyczyną będzie turbina
Wydawnicza 5, Łódź
Trzeba sprawdzić łożyska kół i przeguby osi napędowych.
Ul. Nizinna 22A, / wjazd od ul. Nowodworska 26, Elblag
Witam
Jezeli wycie występuje na postoju to trzeba sprawdzic cały osprzęt na pasku klinowym i rozrządu. Moze to byc rownież turbina.
Jezeli wycie występuje w czasie jazdy to łożyska kół do sprawdzenia i skrzynia biegów.
Mimo to tego typu diagnoza wymaga wizyty w serwisie. Pozdrawiam
Czechosłowacka 38, Łódź
Nieszczelność w układzie turbosprężarki. Sprawdzić bałwanki intercolera, czy rośną przy wciskaniu gazu?. Sprawdź rury z kolektorów do turbo z turbo do intercolera z intercoler do kolektora. Może też za duży luz na wirniku turbosprężarki którą trzeba regenerować.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.