Toyota Corolla E12 2005 1.4 vvt-i
Dzień dobry, od paru dni mam problem z moim autkiem. Jak mam już ok 40 km/h to zaczyna wyć/buczeć ciężko to określić pod maską. Tydzień temu było wymieniane łożysko ale wydaje mi się że "ten dziwny dźwięk" nie pochodzi z kół. Im szybciej jadę tym dźwięk staje się głośniejszy. Bardzo mnie to martwi bo do tej pory nie miałam żadnych problemów z tym autkiem.
Dodam także że samochód odkąd go kupiłam ma lekko falujące obroty i tarpie całą budą jak stoję np. na czerwonym świetle. Jak jadę 20-30 km/h i puszczam delikatnie gaz to samochód zachowuje się tak jakby stracił moc, rzuca nim do przodu i dusi się. Tak się dzieje za każdym razem jak jadę w korku.
Proszę Państwa o pomoc bo nie wiem co mam już zrobić. Z góry dziękuje za odpowiedź.
ul. Ostrobramska 81, Warszawa
Dzień dobry, proszę umówić się na diagnostykę w naszym serwisie. Jest wiele czynników które mogę mieć wpływ na takie obiawy.
Pozdrawiamy
Zespół Norauto
Przyce 21B, Warszawa
Dzień dobry.
Jeżeli chodzi o wycie to na pewno jest to łożysko, im szybciej Pan jedzie i dźwięk jest głośniejszy to są objawy łożyska. Udał bym się to warsztatu w którym łożysko było montowane i złożył reklamację, chyba że druga strona uległa awarii.
Jeżeli chodzi o falujące obroty trzeba przeprowadzić diagnostykę.
Pozdrawiam
Modlińska 272, Warszawa
Skoro problem pojawił się po jakiejś interwencji naprawczej to radziłbym na początku zweryfikować czy nie jest to związane z wykonanymi pracami. Oczywiście może się zdarzyć kolejna usterka w każdej chwili, ale rzadko to się zdarza. Choć nie jest to wykluczone.
Pozdrawiam Marek
Aleja Krakowska 267/285, Warszawa
Wygląda na wypadanie zaponu, zapraszamy na diagnostyke
Trakt Brzeski 88, Warszawa
Przede wszystkim zapraszam do nas do serwisu. najprawdopodobniej co się dzieje z zasilaniem od strony elektrycznej. mogą to być np przewody, jak również sterowanie(tu trzeba zrobić diagnostykę komputera). co do wycia, typowy objaw łozyska, ale tutaj trzeba tego posłuchać, gdyż na odległość ciężkp wnioskować z opisu. zapraszamy
Narodowa 28, Warszawa
Dzień dobry,
Prawdopodobnym powodem takiej sytuacji, jest wada kolektora ssącego, która występowała w silniku który ma Pana w aucie.
Jednakże precyzyjna diagnoza jest mozliwa tylko po przyjeżdzie.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.