Bmw 1.6 1 series 2005
Po sprawdzeniu rozrządu i błędów wszystko jest ok, a po uruchomieniu silnika nie chce wkręcić się na obroty i strzela do kolektora wylotowego. Efekt jest taki, że po wykręceniu świece są wilgotne, a katalizator po 3-4 przegazowaniach robi się czerwony od temperatury.
Zimowa 1, Kutno
Wydaję mi się że będzie to wina zamienionych kabli zapłonowych, i dlatego paliwo się przelewa i mieszanka spala się w katalizatorze
Dębińska 38, Wągrowiec
Jeżeli rozrząd jest ustawiony poprawnie, nie sa zamienione kable i świece są dobre i nie wyskakują błędy to obstawiam uszkodzone wtryskiwacze( ciekną), sonde lambda albo przepływomierz( choc te dwa ostatnie powinny wygenerować błąd diagnostyczny). Pozdrawiam
Strzelce Krajeńskie, Police
Panowie nie wiecie to sie kompromitujecie. W Bmw nie zamieniono przewodu do świec, bo bo są cewki bezpośrednio na świece.
Do sprawdzenia świece i cewki.
Paliwo nie spalone zostaje wyrzucone do kat. i tam dopiero sie dopala uzyskując wysoko temp.
Diagnoza- katalizator do spr ew. wymiany
cewki do kontroli ew. wymiany na nowe
świece do wymiany na nowe na platynowe (warto długi czas pracy i nie obciaża cewki) o prawidłowej wartości cieplnej. Pozdrawiam.
ul.Dembowskiego 22, Szczecin
Ten silnik to nie doróbka BMW . Jak nie przepustnice padaja ,to łancuch sie wyciąga itp...
Moim zdaniem :
sprawdzic czy gdzies wydech nie jest przytkany ( tłumik końcowy )
wykręcić świece i sprawdzić czy wszystkie sa OK Jeśli sa mokre to
byc moze katalizator jest do wymiany i silnik sie dusi i nie spala paliwa .
Łęgowa 11, Tychy
Polecam sprawdzić czy katalizator jest drożny jeśli tak do kontroli i ewentualnej wymiany świece i cewki. To co również polecam sprawdzić z własnego doświadczenia to ciśnienie w kolektorze ssącym. Jeśli samochód będzie ciągnął bardzo dużo "lewego" powietrza efekt też taki będzie.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.