POWRÓT

Wibracje kierownicy

Witam, posiadam Alfe Romeo 159 2.4 JTDm 2006 rok. Samochód w listopadzie 2019r miał wymieniane dolne wachacze+ drążki kierownicze. Tydzień temu wymienione zostały górne wachacze, laczniki stabilizatora, koncowki drążków oraz zalozone opony letnie 225/55/17, wywazone koła. Po wymianach została zrobiona cała geometria. Auto prowadzi się znacznie lepiej po wymianie wachaczy (nie ściąga na boki i fajnie wybiera nierówności). Problem jest w tym że na autostradzie na równej nawierzchni powyżej 100km/h zaczyna się trząść kierownica i wraz ze wzrostem prędkości wibracje nasilają się. Zauważyłem również że na rozgrzanych tarczach hamulcowych czuć bicie przy hamowaniu, czy wibracje kierownicy mogą być spowodowane aż tak krzywymi tarczami lub krzywą piastą? Dodam że przed wymiana zawieszenia i zrobieniem geometrii problem z trzęsącą się kierownica był minimalny i tylko przy hamowaniu.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
ReStart
UMÓW WIZYTĘ

Ludowa 25 , Szczecin

Zapraszamy na darmowe weryfikacje naprawy pojazdu w serwisie samochodowym. Wyważenie kol gratis.
Pozdrawiam.

Speed Car Service Maciej Karpiński

Zapadła 10, Szczecin

Przyczyn może być sporo więc trzeba sprawdzać wyważenie kół , bicie tarcz hamulcowych, przeguby wew, bicie piast kół


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat