Witam serdecznie, Jestesmy po wymianie Turbiny na nowa regenerowana. Niestety montowal wszytsko Mechanik ktory nie miala specjalistycznych maszyn. Po zamontowaniu okazalo sie ze samochod ponownie traci moc i Po sygnalizacji migajacej kontrolki swiecy zarowej przelacza sie na tryb awaryjny. Po odpaleniu silnika na nowo problem znika Ale wraca Po 2 dniach. Mechanik zrobil diagnostyke i wyszly dwa bledy: 013128 000565 Z tego Co czytalam przyczyna moze lezec w sterowniku odpowiadającymi za regulację doładowania powietrza. Ten byl razem z kupiona turbina. Ale moze jest zle wywarzona geometria. Zalacza sie rowniez sporadycznie kontrolka filtra dpf to juz sie dzialo przed wymiana turbiny i calymi problemami. Nie wiem czy To laczyc ze soba czy sa to dwie niezalezne rzeczy.
Witam, posiadam Peugeot 407 2.0hdi wyświetla się komunikat niski stan płynu do dpf. Ostatnio podczas jazdy auto straciło zupełnie moc ledwo co da się nim jechać, z wydechu wydobywa sie czarno-siwy dym. Czego jest to przyczyną?
Po paru kilometrach od odpalenia silnika włącza się komunikat "usterka silnika napraw pojazd" potem pali się kontrolka service. Auto ma moc do 120 km potem traci moc i nie można jechać więcej niż 130km/h na godzinę. Po zgaszeniu silnika kontrolka Sevice się nie zapala aż do czasu przejechania paru kilometrów wszystko się powtarza. Auto było podpięte pod komputer który nie wykazuje żadnych błędów. Proszę o poradę co może być przyczyną tej usterki.
Peugeot 308, 1.6thp, 110KW, 180 000 km Wyskakuje depollution system faulty, świeci check engine, spadek mocy, auto buczy. Autko było robione pół roku temu, wymieniona przepustnica, świece, wszystkie filtry, zregenerowana turbina, wycięty katalizator. Problem znikł aż do teraz. Aktualnie wyświetla mi takie błędy: P2270 : błąd sygnału tylniej sondy lambda Charakterystyka : Odpowiedniość Status : Usterka przemijająca Umiejscowienie : miejscowy Zmienne przypisane do usterki Prędkość obrotowa silnika : 3276 obr/min temperatura płynu chłodzącego silnika : 80 ° C predkosc pojazdu : 131 km/h ciśnienie w kolektorze dolotowym : 830 mBar stan regulacji wzbogacenia : pętla otwarta (szczególne warunki jazdy) Obliczona wartosc ladunku (napelnianie) : 42 % Korekcja wzbogacenia szybka (rzad 1) : 3 % Korekcja wzbogacenia wolna (rzad 1) : -6 % P1385 : wykrycie znacznego spalania stukowego Charakterystyka : Nie charakteryzowane Status : Usterka przemijająca Umiejscowienie : miejscowy Zmienne przypisane do usterki Prędkość obrotowa silnika : 2255 obr/min temperatura płynu chłodzącego silnika : 79 ° C predkosc pojazdu : 69 km/h ciśnienie w kolektorze dolotowym : 1720 mBar stan regulacji wzbogacenia : pętla zamknięta Obliczona wartosc ladunku (napelnianie) : 100 % Korekcja wzbogacenia szybka (rzad 1) : -5 % Korekcja wzbogacenia wolna (rzad 1) : -5 % P2263 : usterka regulacji ciśnienia doładowania Charakterystyka : Cisnienie zmierzone zbyt wysokie Status : Usterka trwała Umiejscowienie : miejscowy Zmienne przypisane do usterki Prędkość obrotowa silnika : 3036 obr/min temperatura płynu chłodzącego silnika : 81 ° C predkosc pojazdu : 121 km/h ciśnienie w kolektorze dolotowym : 900 mBar stan regulacji wzbogacenia : pętla zamknięta Obliczona wartosc ladunku (napelnianie) : 49 % Korekcja wzbogacenia szybka (rzad 1) : -15 % Korekcja wzbogacenia wolna (rzad 1) : -4 %
Passat: brak mocy, rozpędzanie powyżej 80 km/h prawie niemożliwe niezależnie od biegu i wskazań obrotomierza. Nie czuć prawie żadnego momentu przyspieszenia. Komputer wskazał coś z przeładowaniem i świeci kontrolka "Check engine". Pytanie moje brzmi, co nie działa i jaki szeroki jest zakres prac, żeby wykonać diagnostykę tej usterki.
Gajowicka 90/59
53-422 Wrocław