Chciałbym zmieniać koło zamachowe i zmienić sprzęgło. Chcę zmienić koło na jednomas ale spotkałem się z dwoma wersjami. Pierwsza to koło z koronką zbudowaną z zębów, z prostokątnymi otworami, a druga to z koronką zbudowaną z okrągłych otworów. Czy koła te będą współpracowały z czujnikiem obrotów?
Wymieniłem klocki hamulcowe i tarcze. Wzrósł mi poziom płynu hamulcowego, czy to normalne?
Jakie są objawy kończącego się dwumasowego koła zamachowego? Mam pewne obawy. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
Witam. Dziś po dłuższej trasie zauważyłem pewien problem. W początkowej fazie wciskania pedału sprzęgła coś zaczyna strasznie jarmolić, hałas ustaje gdy pedał sprzęgła docisnę do podłogi. Ten sam efekt dźwiękowy pojawia się podczas puszczania sprzęgła, gdy pedał zbliża się ku górze. Czuć to najbardziej na postoju i podczas ruszania. Czego to może być objawa? Czy ma to związek z dwumasem, sprzęgłem a może jakimś łożyskiem?
Cześć! Ostatnio zauważyłem, że po odpalaniu po nocy (-1 stopień C) samochód puscił niebieską chmurę. Po chwili już kopci standardowo na szaro. Czy tak powinno być, “bo stał na zimnym”, czy coś może być nie tak? Pozdrawiam i czekam na odp
ul. Parkowa 12
42-286 Koszęcin