POWRÓT

Pytania kierowców (7)

  • Citroen C5 2009: niewidoczny wyciek z klimatyzacji

    mam nieszczelny układ klimatyzacji. Czynnika ubywa, a mimo wpuszczenia do układu barwnika UV, mechanik nie może znaleźć wycieku. Czy pora rozbierać zderzak aby zobaczyć bardziej ukryte miejsca? Gdzie jeszcze może być wyciek skoro na przewodach pod maską nie widać?

    Odpowiedzi (7)


  • Suzuki Grand Vitara 2.00 140 KM rocznik 2008: problem ze zużyciem oleju silnikowego

    suzuki grand vitara pobiera 0,7litra oleju na 1000km olej syntetyczny 5 w30

    Odpowiedzi (3)


  • opel vectra b 2.0dti 1999r: Brak mocy na niskich obrotach

    Cześć. Mam problem z samochodem. Mam opel vectra b 2.0dti. Podczas jazdy na niskich obrotach poniżej 2200 odpala check engine. Sprawdziłem przez op-com wywaliło taki blądy p0400 p1220 p0100 p0110. Egr działa sprawdziłem. Na obrotach powyżej chek gaśnie i auto normalnie jedzie

    Odpowiedzi (3)


  • Renault Master 2.3 dCi 2010: crash data, moduł airbag Renault Master 2010 2.3dci

    Renault Master 2.3dci 2010. Czy po wymianie poduszki powietrznej oraz napinacza po kolizji, można zakupić używany moduł air bag, czy tylko usuwanie crashadaty z dotychczasowego modułu. Pozdrawiam

    Odpowiedzi (3)


  • volvo XC 90 , 2008 : Uciekający płyn chłodniczy

    Witam, mam problem z Volvo XC90 rok 2008 diesel. Problem jest tego typu ze ucieka mi płyn chłodniczy i nie widać gdzie kapie. Już kilku niby dobrych mechaników nie podejmuje się naprawy, albo mówią ze na 100 procent nie wiedza, i mogą po kolei wymieniać części i sprawdzać czy minie.

    Odpowiedzi (5)


  • Audi A5 Sportback-2013r.: gasnący prawy reflektor po 2 minutach

    Mam problem z reflektorem prawym przednim biksenon, gaśnie przy włączeniu świateł mijania po ok.2 minutach ,na komputerze pokładowym również wyświetla sie komunikat, że nie działa prawy reflektor świateł drogowych .

    Odpowiedzi (3)


  • Seat Leon 1, 1.6 16V: Za wysoka kompresja po generalnym remoncie silnika

    Witam, Posiadam samochód Seata Leon 1.6 16V 105Km, rocznik 2002. Ostatnio samochód przeszedł generalny remont silnika. Zostały wykonane/wymienione: Chonowanie bloku + tłoki Polerowanie wału Remont głowicy Uszczelniacz wału tył Paski rozrządu Panewki korby (główne + oporowe) Uszczelka głowicy Płyn chłodniczy Olej Filtr oleju Świece zapłonowe Cewka zapłonowa Czujnik temperatury Przewód odmy Silnik chodzi jednak dosyć nierówno. Zdiagnozowany został problem z kompresją. Wyniki są następujące: 1 cylinder = 17 bar 2 cyliner = 18,5 bar 3 cylinder = 19 bar 4 cylinder = 17,5 bar Mechanik, który dokonał remontu twierdzi, że te wartości się wyrównają/spadną po dotarciu silnika. Komputer wyrzucił również w międzyczasie błąd: 16407 - Bank 2: Camshaft (exhaust) P0023 - 35-10 - Position Actuator Malfunction - Intermittent Doczytałem, że chodzi tutaj o ustawienie wału rozrządu. Czy to może mieć wpływ na zbyt wysoką kompresję? Czy można rzeczywiście liczyć na to, że po tzw. dotarciu kompresja spadnie? Co zostało by sprawdzone według fachowca? Co mogło zostać źle wykonane przy remoncie? Nieodpowiednie dopasowanie tłoków?

    Odpowiedzi (6)


<>
ODPOWIEDZI

CARTRONIC - Grzegorz Czyżowski
opinie: 13 ******

Skotnicka 233c
30-399 Kraków