Problem z klapą bagaznika. Nie reaguje na otwieranie/zamykanie ani z pilota, ani z guzika w klapie i drzwiach gdy jest zamknięta, lub jest maksymalnie otwarta. W pozostałym położeniu klapy (pośrednim) mogę nią sterować. Dodatkowo, gdy klapa się otwiera do końca, słychać jak by chciała się otworzyć dalej, niż fizycznie może. Pomocy
Witam, po uruchomieniu silnika przez 3 sekundy mruga mi kontrolka ciśnienia oleju i sygnał dźwiękowy. Czy to poważna usterka czy na razie mogę tak jeździć? Poziom oleju jest OK
Witam, od jakiegoś czasu mam poziom oleju 1.5 cm ponad max. Nie wiem skad tyle oleju przybyło. Płyn chłodniczy jest w normie. Czy jazda z takim poziomem oleju zaszkodzi samochodowi? Co jeszcze mogło wpłynąć na podniesienie poziomu oleju? Pozdrawiam
Objawy są takie, że niezależnie od dnia i godziny, na biegu luzem, obroty zaczynają mi wahać się miedzy 900 a 1000 obr/min. Silnik zaczyna warczeć jak by miał się rozlecieć. Dodatkowo, gdy silnik pracuje normalnie to komputer pokładowy pokazuje zużycie paliwa ok 0.6, a podczas tych wahań 3,5-6. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wyłączenie i włączenie silnika na jakiś czas załatwia sprawę. Proszę o pomoc, pozdrawiam
Problemem jest bardzo duże ciśnienie w układzie chłodzenia. Ogrzewanie działa, temperatura w normie. Jak dodam gazu przy otwartym zbiorniczku to widać jak silnik zasysa płyn, ale jak odpuści się gaz to znowu płyn wraca z powrotem. Gdy tak zrobię przy rozgrzanym silniku, to płyn podczas wracania do zbiorniczka potrafi sie z niego wylać. Termostat jest ok. Kiedyś wymieniałem nagrzewnicę. Mam takie wrażenie jak by w zbiorniczku ciągle zbierało się powietrze.
Falują wolne obroty, gdy obciąży się układ elektryczny. Np. jak włączę światła, ogrzewanie szyby, lub opuszcze/podniose szybę. Na zimnym silniku jest ok.
Mam wrażenie, że cos jest nie tak z układem chłodniczym. Po 10 minutach jazdy czuć ciepłe powietrze z nawiewu, ale wskazówka temperatury długo nie osiąga nawet 80 stopni. Z czasem podnosi się wyżej, ale nie przekracza 90. Jak stałem 40 minut z włączonym silnikiem, to temp. spadła znowu poniżej 40 stopni. Czy ten typ tak ma, czy coś jest nie tak?
Czy jest sens montować rozpórkę na tylne kielichy?
Mam pytanie, spotkałem sie z tym, ze niektore samochody maja czujniki ABS tylko na przodzie a inne maja na wszystkich 4 kołach. Czym to się będzie różnić w zasadzie działania i skuteczności?
Budki Szczęśliwickie 65
02-460 Warszawa