Witam. Przedwczoraj w czasie odpalania silnik zaczął nierównomiernie pracować. Uznałem to za normalne, bo mrozy w nocy sięgały -19 stopni. Po chwili silnik zaczął się jakby sam napędzać i zapaliła się czerwona kontrolka oleju i znak STOP z sygnałem głosowym. Zgasiłem silnik i spróbowałem odpalić jeszcze raz. Odpalił już lepiej, obroty były normalne i wahały się w granicach 900-1000 obrotów, ale kontrolka dalej się świeciła i silnik chodził jak diesel. Ale to może być z tego zimna. Postanowiłem zholować auto do mechanika. Rozkręcił on trochę silnik i okazało się, że podczas odpalania auta zalało świece. Akumulator się rozładował. Mechanik nie jest w stanie odnaleźć usterki. Zaznaczam, że olej jest na dobrym poziomie i jest rzadki. Co może być przyczyną pojawienia się kontrolki?
Podczas jazdy słyszałem trzaśnięcie pod maską i skrzynia była zablokowana na 3 biegu (lewarek poruszał się tylko w pozycji 3 i 4). Po paru dniach postoju na parkingu lewarek skrzyni biegów zaczął chodzić normalnie, jednak nie powraca sam na luz po pchnięciu, a samochód pozostaje na luzie. Proszę o pomoc.
Dzień dobry, mam problem z ogrzewaniem w Fordzie Tourneo Connect. Po odpaleniu zimnego silnika i spokojnej jeździe nawet przez kilkanaście kilometrów nie załącza się ogrzewanie. Natomiast jeżeli po tym czasie zaczynamy jechać dynamicznie z wyższymi prędkościami, z nawiewów zaczyna lecieć ciepłe powietrze.
Witam. Mam problem z odpaleniem samochodu. Laguna 1 1.8 benzyna + LPG. Samochód wcale nie odpala na benzynie, wczoraj odpalił na gazie podczas holowania.
Witam. Problem dotyczy Ford Kuga 2.0 dizel 2010r Pojawia się kontrolka trakcji pojazdu i komunikat o utracie mocy silnika. Problem raz się pojawia a innym razem nie. Czasami wystarczy zgasić silnik odpalić i wszystko ok, albo nie chce w ogóle odpalić ponieważ pojawia się cała czerwona deska rozdzielcza. Proszę o pomoc.
Siemińskiego 19
44-100 Gliwice