Warsztat polecany przez innych kierowców.

AUTO-BOX GLIWICE

Siemińskiego 19, Śródmieście, 44-100 Gliwice

****** 4.9 (57 opinii)

Mapa

Wyznacz trasę

Umów wizytę przez internet

Warsztat nie pracuje na częściach klienta

AUTO-BOX GLIWICE

O warsztacie

Siemińskiego 19, Śródmieście, 44-100, Gliwice

Poniedziałek od 08:00 do 18:00
Wtorek od 08:00 do 18:00
Środa od 08:00 do 18:00
Czwartek od 08:00 do 18:00
Piątek od 08:00 do 18:00
Sobota od 09:00 do 14:00

Gotówka, Karta płatnicza

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Firma AUTO-BOX GLIWICE powstała po przekształceniach własnościowych i organizacyjnych w 2013r

Obsługujemy samochody osobowe i dostawcze wszystkich marek ze szczególnym uwzględnieniem pojazdów azjatyckich. Nasi mechanicy posiadają duże doświadczenie. Każdą usługę wykonują rzetelnie i dokładnie. Wiemy, że stan techniczny samochodu wpływa na bezpieczeństwo w czasie jazdy dlatego zawsze robimy wszystko, aby klient miał pewność, że może polegać na swoim aucie.

Pracujemy w dni powszednie od 8.00 do 18.00 , a w soboty od 9.00 do 14.00

Więcej

Cennik

Diagnostyka komputerowa silnika

od 50 do 300
Klimatyzacja - serwis podstawowy

Usługa zawiera sprawdzenie szczelności układu, sprawdzenie ilości i uzupełnienie oleju oraz czynnika chłodzącego R134a do 40 gram. W przypadku konieczności zastosowania większej ilości lub innego rodzaju czynnika - cena usługi może ulec zmianie.

od 150
Wymiana opon - felga aluminiowa do 16"

od 100
Klimatyzacja - serwis pełny

150 zł + 40 zł za 100 g czynnika (z olejem)j + 50 odgrzybianie + filtr kab. 20-150zł

od 150
Klimatyzacja - sprawdzanie szczelności

podłączenie maszyny bez lokalizowania nieszczelności (liczone osobno w zależności od czasu)

od 100
Wymiana opon - felga aluminiowa 17"

od 100
Wymiana opon - felga aluminiowa 18"

od 120
Wymiana opon - felga stalowa 17"

od 80
Wymiana opon - przełożenie całych kół

od 60
Wymiana opon typu Run Flat

od 150

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (57)

Dodaj opinię
4.9 ******
Ocena wystawiona na podstawie 57 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Super szybka naprawa samochodu w niecałe 24h. Panowie szybko rozprawili się ze zmianą sprzęgła wykazując się fachową wiedzą i ogromnym doswiadczeniem. Mimo iż sam naprawiam samochody od 10 lat to ten warsztat przywrócił mi wiarę w mechaników z pasją i doświadczeniem. Będę was polecać gdzie tylko moge


    BMW E39

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wszystko jak należy, od umówienia się na wizytę poprzez serwis i odebranie samochodu.


    Focus Mk3 FL

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Dobry i uczciwy mechanik, fachowa obsługa i porada, miła atmosfera , dobra lokalizacja, polecam z czystym sumieniem korzystam od poczatku powstania warsztatu A nawet wczesniej z usług mechanika Pana Adriana.


    Dodge. Pegout.

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Rzetelna szybka diagnoza, naprawa. Mechanik dokładnie wytłumaczył na czym polega problem Polecam


    Opel astra h

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wspaniały pan właściciel, uczciwy i rzetelny. Samochód naprawiony idealnie, solidnie, do tego szybko i niedrogo. Jestem wdzięczna za Państwa pomoc w naprawie mojego samochodu. Polecam bardzo !


    mercedes

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Samochód objawiał problemy z ładowaniem akumulatora w trakcie jazdy. Zdiagnozowany został problem z alternatorem i regulatorem napięcia. Alternator został zdemontowany i poddany regeneracji, regulator napięcia został wymieniony. Wszystko sprawnie i fachowo. Wydana została pisemna ekspertyza w sprawie poprzedniej, nieudolnej naprawy. Warsztat Auto-BOX polecam z czystym sumieniem - może nie są najtańsi, ale sumienni i przede wszystkim uczciwi. Praca specjalistów kosztuje, bo wiedza i fachowość jest w cenie. Polecam!


    Rover 75

  • n
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny - Komentarz unieważniony: 2019-02-27 20:15

    Problem: zapalone światła stop w samochodzie - naprawa : 1,5 tygodnia bez auta, obietnice np. zadzwonie za godzie i cisza, telefon do warsztatu co z autem na co szef że nie ma czasu i odkłada słuchawkę. "Elektromechanicy" zamiast podpiąć pod kompa rozkopali wszystkie kable w poszukiwaniu zwarcia, stwierdzono że niby to przez licznik "zamówiony licznik za 180 zł plus 20 zł przesyłka" na fakturze dla mnie 250 zł, niepotrafili zakodować licznika więc ściagneli serwisanta z bmw, nie potrafili później zakodować kluczyka plus naprawić centralki... Przy telefonie że auto można odebrać do zapłaty było 700 zł lecz przy zapłacie 800 zł śmiechu warte - 250 zł licznik (choć przy zamawianiu podana cena była 200 zł) i 550 zł usługi elektromechanika w sumie za wymiane licznika, więcej komentować nie chcę, ostatnia wizyta w tym warsztacie


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Niezadowolony Bogdanie B. właścicielu BMW 3(46) z 2002r o nr rej. SG78..R
    Pana opinia składa się z kłamstw i półprawd co wykażę poniżej.

    Pierwsze kłamstwo to zakres zleconych prac, zlecono usunięcie usterek :
    - światła stop świecące po wyjęciu kluczyków ze stacyjki
    - brak ogrzewania tylnej szyby
    - nie działające sterowanie centralnego zamka
    Drugie kłamstwo to czas trwania naprawy :
    Samochód dostarczony do naprawy w dn. 18-02-2019 o godz. 12.20 , odebrany 27-02-2019r godz. 11.30 zatem całkowity czas pobytu auta w warsztacie to 8 dni , a po odliczeniu dnia przyjęcia, dwóch dni wolnych od pracy i dwóch dni na dostawę licznika pozostaje trzy dni. W dniu dostarczenia auta został Pan poinformowany, że znalezienie przerwy w wiązce wymaga czasu.
    Trzecie kłamstwo to cena :
    Wycena wstępna, którą Pan zaakceptował wynosiła 700 zł i nie obejmowała kosztów zakupionego licznika. 200 zł z przesyłką to moja cena zakupu, do której doliczyłem marżę.
    Zatem diagnostyka, naprawa uszkodzonej wiązki elektrycznej ,zamówienie właściwego licznika, jego wymiana i kodowanie, sprawdzenie centralnego zamka kosztowało 550 zł (brutto). Nikt nie zrobi tego taniej !
    Czwarte kłamstwo to brak kontaktu, bo w czasie ośmiu dni mam odnotowane 18 połączeń z mojego telefonu + 8 z telefonu elektryka nie licząc telefonów pana narzeczonej !
    Piąte kłamstwo dotyczy centralki. Sprawdziliśmy centralkę ( nie wymaga naprawy). Przekazaliśmy informację o wadzie kluczyka i skierowali do właściwej firmy, która się tym zajmuje.

    Brednie o podłączeniu komputera by znaleźć przerwę w wiązce, kodowaniu licznika itp. można wytłumaczyć jedynie dyletanctwem wymieszanym z podłością piszącego.
    To zdecydowanie ostatnia Pana wizyta w naszym warsztacie. Następnym razem spotkamy się na sali sądowej ponieważ zamieszczenie kłamliwej opinii jest celowym działaniem na naszą szkodę. Posiadam kompletną dokumentację naprawy i postaram się zwielokrotnić jej koszt.
    Piotr Borowski

    bmw

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Jestem bardzo zadowolony. Naprawa solidnie wykonana, pracownicy warsztatu bardzo pomocni, auto zepsuło mi się 200 km od domu, załatwili mi holowanie, założyli dla holującego pieniądze, zazdroszczę , że Gliwice mają tak sprawdzony i solidny warsztat.


    Ford Focus

  • I
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Wymiana żarówki w moim Niuńku przebiegła szybko i bardzo sprawnie. Polecam


    Hyundai i30

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wymiana sprzęgła została wykonana w expresowym tempie przy zachowaniu wysokiej jakości usługi.


    Peugeot 206 1.1

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Części wycenione zgodnie z cenami rynkowymi. Naprawa dokonana szybko i sprawnie, a mechanik zajmujący się naprawą poinformował od razu w jakich ramach czasowych się wyrobi z naprawą i termin został dotrzymany.


    Toyota Avensis, silnik 2,0 benzyna, rocznik 2002

  • d
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    obsługa beznadziejna. jechałem autem na diagnostykę komputerowa a robili zupełnie coś innego. w końcu po podaniu diagnozy usterki okazało się ze to niepotrzebnie wydane pieniacze i na diagnostykę i części. a wycena części które podobno były do wymiany wycenili na wartość.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Danielu, ponieważ trudno coś zrozumieć z tego bełkotliwego wpisu pozwól, że wyjaśnię czytającym Twój problem.
    Przyjechałeś Mitsubishi Galantem rocznik 1998 i zgłosiłeś wadliwą pracy silnika ( przerwy w pracy, brak mocy). Zleciłeś zdiagnozowanie przyczyny. Po przeprowadzeniu oględzin stwierdziliśmy uszkodzenie dwóch cewek zapłonowych. Iskra skakała po komorze silnika, cewki po dotknięciu kopały. W tym stanie silnik nie mógł dobrze pracować !
    Zaleciliśmy wymianę cewek, przewodów i świec, oraz uszczelki pokrywy zaworów bo świece pływały w oleju . Jakiekolwiek dalsze diagnozowanie silnika zwłaszcza komputerowe bez usunięcia tych usterek byłoby z naszej strony niefachowe i nieuczciwe !
    W oparciu o katalog IC sporządziliśmy wycenę. Nie jest naszą winą, że wartość nowych części przekraczała wartość tego 20-letniego auta ( używanych elektrycznych części do napraw nie stosujemy). Otrzymałeś diagnozę na piśmie i zrezygnowałeś z naprawy.
    Czego więcej się spodziewałeś ??? Diagnozowania pracy silnika bez świec ???

    „Niepotrzebnie wydałeś pieniądze” bo gdyby nie Twój „beznadziejny” poziom wiedzy technicznej mógłbyś taką usterkę zdiagnozować sam i nie wypisywać kompromitujących Cię bzdur. Silnik to nie hulajnoga, przy której powinieneś pozostać dopóki nie skończysz szkół.
    Zapłaciłeś 100 zł za diagnostykę i nic więcej , więc nie kłam, że wydałeś pieniądze na części.

    mitsubishi galant

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam !!!

    Sprawna i bardzo uprzejma obsługa, co najważniejsze szybka i trafna diagnoza. Bo wcześniej z tym problemem byłam już w dwóch innych warsztatach.
    Miałam problemy z przerywaniem i czasem z odpaleniem auta.
    Panowie z Auto Box Service trafnie zdiagnozowali i naprawili usterkę.


    Ford Mondeo

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Warsztat godny polecenia. Profesjonalne i miłe podejście do klienta. Naprawa turbiny zrobiona bardzo dobrze, szybko i relatywnie tanio. Dodatkowo warsztat daje gwarancje na regeneracje turbiny. Polecam!


    BMW X3

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem bardzo zadowolona z wykonanej usługi.Bardzo szybki termin usunięcia usterki i miła obsluga.Polecam wszystkim warsztat


    Mercedes Benz

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Szybka lokalizacja usterki. Profesjonalna naprawa. Bardzo miła obsługa. Polecam ten warsztat.


    Opel Zafira "a" 2001r.

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam,a wręcz odradzam ... Wymiana zwykłego oleju jest problemem, przekonywali i się zgodziłam na olej inny niż auto jeździło od lat , niekompetentni ,. Miesiąc po wymianie u nich oleju musiałam ponownie wymienić na olej przystosowany do mojego auta , gdyż zaczął brać olej jak oszalały, litr na 100 km . Po zmianie na odpowiedni olej wszystko wróciło do normy. Mam nadzieję, że nie powyżerało mi uszczelek. Odradzam zwykły olej, a tyle problemów


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowna/y Katarzyno. Nie dotarła do mnie żadna reklamacja w tej sprawie. Nie wiem kiedy takie zdarzenie miało miejsce i jakiego samochodu dotyczyło. Próbując wyjaśnić problem przeanalizowałem wykonane w bieżącym roku zlecenia. Jest to możliwe, ponieważ rejestrujemy wszystkie wykonane w naszym serwisie prace.

    W 2017 roku obsłużyliśmy około 580 samochodów w tym 47 marki Mazda. W siedemnastu dokonywaliśmy wymiany oleju w oparciu o nasze materiały. Piętnaście dotyczy naszych stałych klientów, gdzie od lat wymieniamy olej na ten sam, zatem pozostały dwa :

    Mazda 3 z 2006r z silnikiem 1,6 Di ( z turbiną) ( 199 000 km) zastosowano olej Castrol 5W30

    Mazda 323 F z 1998r z silnikiem 1,5 16v ( 390 000 km ) zastosowano olej Lotos 10W40

    W Mazdzie 3 naprawialiśmy układ turbodoładowania, więc odrzucam ten przypadek, zatem pozostaje Mazda 323F.

    Zastosowaliśmy olej półsyntetyczny właściwy dla samochodu z takim przebiegiem i w miarę sprawnym silnikiem. Świeży olej mógł wypłukać nagary w wyeksploatowanym silniku, stąd zwiększone jego zużycie. Przypuszczam, że przy poprzedniej wymianie ktoś dodał do oleju preparatu typu Moto Doktor, lub zastosowano jakiś gęsty olej mineralny by przedłużyć żywot silnika, o czym nie mogliśmy wiedzieć. Nie znajduję innego technicznego wytłumaczenia gwałtownego zwiększenia zużycia oleju.

    Teorię, że olej silnikowy mógłby „ wyżreć” uszczelki pozostawię bez komentarza.

    Dziwię się, że bez uprzedniej reklamacji, choćby telefonicznej dokonuje się anonimowych wpisów na forach internetowych.

    Niezależnie od wszystkiego , proszę o kontakt telefoniczny, by wyjaśnić problem. Jeśli popełniliśmy błąd zwrócimy poniesione przez Panią koszty ponownej wymiany oleju. Proszę też się upewnić, czy usługa na pewno wykonana była w naszym serwisie. Pomocne w tym będzie zdjęcie biura serwisu zamieszczone na portalu Dobry Mechanik.

    Pozdrawiam Piotr Borowski.

    Mazda

  • V
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    VW Glof 5 montaz instalacji LPG. Szybko sprawnie bez rzrdnych problemow. Polecam.


    VW Golf 5

  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Zdecydowanie polecam warsztat Auto Box.
    Szybko, sprawnie i fachowo. Od jakiegoś czasu wymieniam tam opony, wymieniam olej, serwisuję klimatyzację, filtry itp.


    Vito

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Przyjechałam do Gliwic z Rybnika zjeżdżając z autostrady pękły paski wieloklinowe. Po poszukiwaniach dobrego mechanika trafiłam do Auto-Box. Pan naprawdę rzetelnie i fachowo podszedł do sprawy. Awarię usuną w ciągu godziny i w dodatku małymi kosztami. Dziękuję za tak fachową usługę i pozdrawiam :-)


    Renault Megane

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    BMW E46 318i, instalacja LPG, czas instalacji 7 dni bo Panowie mieli ważniejsze zlecenia w międzyczasie, prace wykonane nieprofesjonalnie, wtryski założone bez zdejmowania kolektora dolotowego, bo po co zdejmować, odwierciny same się przepalą w silniku, luźno wiszą na wężach pod osłoną, komputer gazu włożony-położony w komorze silnika koło akumulatora w żaden sposób nie był przymocowany na stałe, miejsce montażu zaworu do tankowania odrapane, oszlifowane i niezabezpieczone antykorozyjnie wiadomo blacha musi oddychać, a to że auto będzie gniło to już kłopot właściela, zbiornik włożony za duży podłoga pod skosem podniesiona o 5 cm, osłona silnika tak dopasowana po przykryciu wtrysków gazu , że w tylnej części cała się wytarła i uszkodziła powłokę lakierniczą grodzi, przewody elektryczne poprowadzone na sztywno bezmyślnie w komorze silnika, po zdemontowaniu podstawy filtra kabinowego mechanik zapomniał wkręcić śruby pozostał tylko pusty otwór, po zgłoszeniu reklamacji auto zostało ponownie wzięte na warsztat, "majster" wymienił zbiornik, który to ja musiałem im wyliczyć bo panowie nawet nie radzili sobie z doborem właściwego, pomazali farbą miejsca przez nich uszkodzone, po zdemaskowaniu sprawy z nieściąganiem kolektora montażysta, który twierdził, że go ściągał zmienił nagle wersje i twierdzi, że rzeczywiście nie ściągał (bo śruby były rzeczywiście nie ruszane), ale wiercenia dokonywał przy zastosowaniu ultra nowoczesnej metody nadciśnieniowej ze smarem cokolwiek ma to znaczyć, sprawa wygląda tak, że instalacja wykonana przez ten warsztat wygląda jakby wykonywały go dzieci, a przynajmniej osoby, które w ogóle nie mają pojęcia o tego typu montażu, dwa dni po odebraniu samochodu wypaliło uszczelkę pod głowicą, przypadek ? właściciel nabiera wody w usta, sprawa w toku, samochód jutro jedzie do biegłego rzeczoznawcy motoryzacyjnego i niech on się wypowie na temat wykonanej instalacji i przyczyn uszkodzenia silnika, moi drodzy wybierając ten warsztat sugerowałem się opiniami w internecie, lecz niestety z przykrością stwierdzam, że ten warsztat nie ma fachowców, jest niedoinwestowany, odradzam wykonywania w nim jakichkolwiek napraw waszych ukochanych samochodów, bardzo żałuję, że nie wybrałem bardziej renomowanego warsztatu, za instalację zapłaciłem nie mało bo, aż 2800,00 zł za stag qbox plus, wtryski hana, sprzęt dobry, ale firma autobox jest u mnie skreślona na amen. Mało tego montażysta przy mnie podczas programowania buzzera rysował dach samochodu swoim komputerem, a po odebraniu auta i przyjechaniu pod dom miałem ręce całe brudne od smaru, który zostawił mechanik na kierownicy. Przy okazji zleciłem wymianę uszczelki podstawy filtra oleju i wyczyszczenie pozostałości po wycieku, efekt: cały silnik zarzygany olejem - uszczelka cieknie.Ręce opadają nie wiem jak mam to komentować, najchętniej używałbym samych wulgaryzmów. Pozdrawiam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    „Ukochany samochód klienta”(cytat z opinii ) to:
    BMW E46 318i z 2002r, automat, przebieg na liczniku 202 000 km :), sprowadzony w lutym 2017r.

    A. Ustalenia przedmontażowe dotyczące instalacji LPG
    - instalacja STAG, wtryski Hana,
    - zbiornik 62 L ( 630x250) w miejscu koła zapasowego z informacją,
    że pokrywa koła będzie uniesiona
    - wlew LPG pod klapką
    - wtryski ukryte pod pokrywą silnika
    Dodatkowo zlecono lokalizację i usunięcie zewnętrznego wycieku oleju.

    B. Odpowiedź na zarzuty.
    1. Zlokalizowaliśmy silny wyciek oleju spod podstawy filtra. Widoczne były
    wcześniejsze próby uszczelniania przy pomocy silikonu.
    Zakupiliśmy i wymieniliśmy nową uszczelkę. Stara uszczelka
    okazana została klientowi. Posiadamy fakturę zakupu. Wycieki ustały.
    Zaleciliśmy obserwację, gdyż uprzednie użycie silikonu może
    świadczyć o uszkodzeniu podstawy filtra. Usunęliśmy olej z zalanego
    silnika poprzez wytarcie - nie myjemy silników
    Bezpodstawny zarzut : nie dokonanie naprawy !

    2. Zbiornik LPG.
    W dniu odbioru pojazdu klientowi nie spodobało się (wbrew wcześniejszemu wyborowi) uniesienie pokrywy koła zapasowego. Powołując się na dr Googla domagał się zamontowania 65 L zbiornika (sic!) , tak by podłoga nie odstawała. Po godzinnym tlumaczeniu i mierzeniu , klient zostawił sobie dwa dni na decyzję czy woli duży zbiornik i uniesioną podłogę, czy mniejszy. Wymiary możliwych zbiorników podalem klientowi na piśmie.Ostatecznie wymieniliśmy (na nasz koszt ) zbiornik na mniejszy.
    Bezpodstawny zarzut : seria pretensji i obraźliwych inwektyw
    dotyczących doboru zbiornika, mających agresywną formą przykryć
    indolencję klienta.

    3. Wtryskiwacze.
    W trakcie ustaleń wstępnych kliet miał do wyboru montaż
    wtryskiwaczy na grodzi, lub ukrycie ich pod osłoną silnika.
    Wybrał drugą opcję, która polega na ułożeniu wtrysków na
    kolektorze ssącym i dociśnięcie osłoną silnika.
    Bezpodstawny zarzut : „rzucenie wtrysków „ bez zamocowania.

    4. Uszkodzenia nadwozia.
    Montaż instalacji LPG wiąże się z koniecznością dokonania
    nawierceń w karoserii pojazdu. Miejsca nawierceń powinny zostać
    i zostały zabezpieczone preparatem antykorozyjnym i lakierem. Klient
    dopatrzył się milimetrowej rysy przy zamontowanym wlewie i
    oświadczył, że odda samochód do ASO BMW celem polakierowania
    pojazdu na nasz koszt !
    Lakier na grodzi nie jest uszkodzony, ani tym bardziej dach, gdyż laptop
    diagnostyczny używany przez montażystę ma silikonowe stopki.
    Należy dodać, że dostrzeżono w samochodzie wiele ognisk
    korozji, a zabezpieczone przez nas otwory będą ostatnimi elementami,
    które w tym aucie zje rdza.
    Bezpodstawny zarzut : brak zabezpieczeń antykorozyjych.

    5. Usytuowanie sterownika LPG.
    Sterownik umocowano w optymalnym miejscu t.j. w komorze akumulatora.
    W tym modelu, z automatyczną skrzynią biegów nie widzimy lepszego
    rozwiązania, lecz zaoferowaliśmy przemontowanie w dowolne miejsce
    wskazane przez klienta. Klient nie znalazł lepszego.
    Nie ma żadnego problemu z wymianą akumulatora i nie wymaga to
    odłączania sterownika.
    Bezpodstawny zarzut: umiejscowienie i zamocowanie sterownika.

    6. Montaż wtrysków.
    Na wykonane przez nas instalacje LPG udzielamy trzy letniej
    gwarancji ( 100 tys. km) niezależnie od zastosowanej technologii
    montażu dysz w kolektorze ssącym. W przypadku kolektorów z
    tworzywa sztucznego, jak w tym modelu samochodu, najczęściej
    stosujemy prostą technologię polegającą na wytworzeniu nadciśnienia
    w wierconym kolektorze, przy jednoczesnym stosowaniu wiertarki z
    przystawką odsysającą. Jest to technika stosowana przez zdecydowaną
    większość montażystów i nie ma w tym nic nowoczesnego.
    Dr Google też trzeba umieć zapytać, by zdobyć wiedzę !
    Można się wówczas dowiedzieć, że demontaż kolektorów oprócz
    pracochłonności posiada również wady.

    7. Uszczelka pod głowicą.
    Po przejechaniu 1000 km wykonaliśmy bezpłatny przegląd instalcji LPG.
    Swierdzono ubytek 1,5 litra oleju i 1 litr płynu chłodzącego.
    Przeprowadzono test chemiczny , który wykazał wyraźną zawartość
    CO2 w plynie chłodzącym !
    Poinformowałem klienta o prawdopodobieństwie uszkodzenia uszczelki
    pod głowicą. Zaleciłem dalszą diagnostykę silnika ( nie w moim
    warsztacie) i odradziłem eksploatację pojazdu, gdyż może to grozić
    zatarciem silnika. Przypuszczam, że sygnalizowane przed montażem
    instalacji LPG ubytki oleju, były spowodowane nie tyle wyciekami oleju,
    co głównie nadwyrężeniem uszczelki pod głowicą. Przejachanie ok. 1000
    km „na gazie „ który ma wyższą temperaturę spalania niż benzyna
    spowodowało rozszczelnienie już nadwyrężonej uszczelki.
    Co mają oznaczać słowa o „ nabieraniu wody w usta przez właściciela
    warsztatu” ?
    . Udzieliłem klientowi pełnej informacji zgodnie z posiadaną na ten czas
    wiedzą.


    PODSUMOWANIE
    Mam świadomośc, że przy wykonywaniu prace naprawczych, czy
    też montażowych zdarzają się błędy, niedopatrzenia, pomyłki itp.
    Nigdy nie uchylałem i nie uchylam się od odpowiedzialności za wykonaną
    pracę , a w przypadku popełnionych błędów ponoszę za nie finansowe
    kosekwencje.

    Przypuszczam, że zamieszczenie opinii pełnej przekłamań, złośliwości,
    oszczerstw i pomówień jest efektem szoku jakiego klient
    doznał na wiadomość o rzeczywistym stanie „ukochanego samochodu”
    (cytat z opinii ). Przypuszczam że ”Niemiec płakał gdy go
    sprzedawał”.

    Skontaktowałem się z warsztatem do którego klient pojechał zweryfikować
    jakość montażu LPG i stan uszczelki pod głowicą. Uzyskał informację, że
    jakość wykonanych przeze mnie prac nie budzi zastrzeżeń, a uszkodzenie
    uszczelki pod głowicą nie jest wykluczone.

    Mam prawo przypuszczać, że klient dąży do obarczenia mnie kosztami
    napraw usterek pojazdu z którymi nie mam nic wspólnego.
    Ocenę klienta pozostawiam czytelnikom.
    Za wyrządzone mi szkody będę dochodził swoich praw przed Sądem.

    Właściciel serwisu Auto-Box Gliwice

    BMW E46 318i 143KM

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Obsługa miła, życzliwa i profesjonalna.Polecam i w razie potrzeby sama skorzystam.


    Opel Corsa B, silnik 1.0, 1999r.

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Wymiana kół poszła sprawnie i szybko. Dodatkowo gratis wymieniono mi bezpiecznik gniazda 12 V i przekazano uwagę co mogło być przyczyną jego przepalenia (przewód ładowarki telefonu po jego odłączeniu od smartfonu mógł gdzieś dotknąć masy więc nie należy pozostawiać podłączonej ładowarki w gniazdku)


    Renault Clio i Fiat Punto

  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    szybki czas realizacji i tanio personel ok jeszcze pokasowali błędy chociaż tego nie zgłaszałem


    Opel Astra 2G 1998

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W związku ze sprowadzeniem auta musiałem dokonać w nim kilku przeróbek celem dostosowania do polskich przepisów: wymiana lamp i przeróbka pamp, przeróbka instalacji do haku holowniczym.
    Firma Auto Box stanęła na wysokości zadania! Zostałem mile zaskoczony profesjonalizmem i pomysłowością załogi.
    Zdecydowanie in plus!


    Subaru Forester

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Jestem zadowolony, naprawdę fachowa obsługa. Panowie znają się dobrze na tym co robią.


    Rover 420,1999 rok

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Szybko i solidnie.Prawidlowa diagnoza.rozsadna cena za wykonaną usluge


    Nissan Primera p12

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    zleciłam w warsztacie wymianę oleju w moim samochodzie, poprosiłam o zdiagnozowanie wycieku ropy oraz problemy z mocą silnika (auto się dusiło). Bardzo szybko otrzymałam informację co boli moje autko i przybliżoną kwotę naprawy. Wymieniono mi olej wraz z filtrami powietrza i oleju, elementy układu CR tzn. trójniki przelewu wtryskiwaczy i wężyki (dlatego ciekła ropa) oraz wyczyszczono i naprawiono przepustnicę, Usługa została wykonana bardzo szybko i solidnie i fachowo. Jestem pozytywnie zaskoczona tempem, fachowością wykonanej usługi oraz bardzo miłym podejściem do klienta.


    Renault/Laguna 2

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Naprawiono szybko, można w trakcie, poprosić o wykonanie dodatkowej usługi, wymiana spalonej żarówki, pasków klinowych


    HOMDA ACCORD Z 2000 R

  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo dobry warsztat. Pełen profesjonalizm, świetne podejście do klienta, rzetelna diagnostyka auta. Szczerze polecam!


    Fiat Punto

Pokaż więcej

Nasze porady (2)

Ford Fiesta ST150 mk6
Podczas jazdy słyszałem trzaśnięcie pod maską i skrzynia była zablokowana na 3 biegu (lewarek poruszał się tylko w pozycji 3 i 4). Po paru dniach postoju na parkingu lewarek skrzyni biegów zaczął chodzić normalnie, jednak nie powraca sam na luz po pchnięciu, a samochód pozostaje na luzie. Proszę o pomoc.
Peugeot 207, 1.4 95 KM, 2009 benzyna
Witam. Przedwczoraj w czasie odpalania silnik zaczął nierównomiernie pracować. Uznałem to za normalne, bo mrozy w nocy sięgały -19 stopni. Po chwili silnik zaczął się jakby sam napędzać i zapaliła się czerwona kontrolka oleju i znak STOP z sygnałem głosowym. Zgasiłem silnik i spróbowałem odpalić jeszcze raz. Odpalił już lepiej, obroty były normalne i wahały się w granicach 900-1000 obrotów, ale kontrolka dalej się świeciła i silnik chodził jak diesel. Ale to może być z tego zimna. Postanowiłem zholować auto do mechanika. Rozkręcił on trochę silnik i okazało się, że podczas odpalania auta zalało świece. Akumulator się rozładował. Mechanik nie jest w stanie odnaleźć usterki. Zaznaczam, że olej jest na dobrym poziomie i jest rzadki. Co może być przyczyną pojawienia się kontrolki?
Umów wizytę
Umów wizytę przez internet

Warsztat nie pracuje na częściach klienta

Umów wizytę

Usługi wykonywane przez warsztat