POWRÓT

Mercedes W203, sedan, 2001, 2.0

walczyć z rdzą czy odpuścić?

Korozja spodów drzwi, purchle na rantach błotników, czy walczyć z tym czy dać sobie spokój i jeździć? Jakie mogą być koszty wyprowadzenia tego "na zero" i na jak długo to pomoże?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
FleshCar Detailing Center
Wojtek | FleshCar Detailing Center

Piękna 78, Wrocław

Niestety , jeżeli jest rdza to trzeba wycinać blachę. Możemy oczyścić z rdzy i zabezpieczyć specjalnym preparatem, ale nie ma żadnej gwarancji, że rdza znów nie wyjdzie. A raczej będzie to kwestia czasu, tym bardziej w Mercedesie. Ale zapraszam do nas do firmy , obejrzymy, czy jest szansa cokolwiek zrobić.
pozdrawiam FleshCar

Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik
UMÓW WIZYTĘ
Zbigniew | Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik

ul. Bokserska 9, Warszawa

Żeby to zrobić w sposób profesjonalny i dokładny, koszty będą bardzo duże. Naprawa polegająca na wycięciu elementów i wspawaniu nowych w to miejsce wystarczy przy naszych warunkach ok. 2-3 lata.

Markuszewski Tadeusz Mechanika Pojazdowa
darek | Markuszewski Tadeusz Mechanika Pojazdowa

Staropolska 9, Kowale

W W203 na gwarancji po 4 latach wymieniali drzwi. To wada jakości blach - pół ocynk. Albo super wypiaskować i malować i zabezpieczyć albo nie dotykać.


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.