POWRÓT

uterkowość i wymiana silnika w Citroenie C4 Picasso

Witam serdecznie. Niestety wpakowałem się na minę, mianowicie kupiłem bardzo sympatyczne autko C4 Picasso 2011, ale z silnikiem 1.6 THP 156km. Czy na prawdę jest az tak zle z tym silnikiem? Rzeczywiscie mam tez z nim problemy. Powyżej 3000 obrotów wskakuje błąd P0299 i auto słabnie. Z tym ze do prędkości około 130 km w niczym to nie przeszkadza, nawet jadąc z tym błędem. Poza tym lekko słychąc rozrzad i silnik spala około 0,5 litra oleju na 5000 km i to tego drogiego Ineo First 0W30. W związku z powyższym ze ceny napraw w ASO są kosmiczne mam pytanie czy jest w Polsce jakis mechanik który ogarnia ten silnik? Kurcze jestem juz tak załamany że myslę o sprzedaniu go nawet z dużą stratą finasową mimo że zaciągnąłem kredyt na ten samochód. Pomocy. Pozdrawiam serdecznie. PS. Czy jest możliwość wymiany na jakiś inny solidniejszy silnik, oczywiście w miarę jakiegoś sensownego wyjscia? Pozdrawiam serdecznie Janusz

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Błąd należy zdiagnozować - samo odczytanie i/lub skasowanie nie załatwi problemu. Od 0.5L w górę na 1000km należy zacząć się martwić spalaniem oleju - w Pańskim przypadku to normalne zużycie. Jeśli słychać rozrząd - należy go wymienić.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat