POWRÓT

Tryb awaryjny.

Mam Suzuki Swift 1.3 ddis 2007 rok.Problem polega na tym,że podczas rozpędzania auta,po przekroczeniu 3 tyś obr. zapala się kontrolka tryb awaryjny i występuje spadek mocy,auto osiąga max.110 km/h.Jaka może być tego przyczyna???Podobno jest jakiś zawór,który zalepia się nagarem i tu może być przyczyna,tylko nie wiem w którym miejscu on jest.Silnik jest dobrze zmasowany,przepływomierz ok.Z góry dziękuje za informacje.

Aktualizacja 1
Auto było w dwóch różnych warsztatach podpinane pod komputer i zero błędów.Problem z trybem awaryjnym nie zawsze występuje po przekroczeniu 3 tyś obrotów.Auto jest dużo jeżdzone w ruchu miejskim na kilku kilometrowych odcinkach,fachowcy, którzy go podpinali pod komputer sugerują, że może, to być wina nagaru w układzie dolotowym.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Pierwsza sprawa ,nalezy podpiąc tester diagnostyczny i sprawdzic parametry czyli dane bieżące urządzen ,Zawor o którym mowa to zawór EGR /zawor recyrkulacji spalin/.Tester wyrzuci kody potwierdzi lub zaprzeczy czy to EGR.Spadek mocy jest to naturalny objaw jak auto wejdzie w tryb awaryjny ,a tak sie prawdopodobnie dzieje.Nalezy rowniez wymienic filtr paliwa/moze byc mocno zapchany/.Tester bez problemu wskaże przyczynę.

Porównaj ofert OC.

FPHU Sabina Luzeńczyk

Czechosłowacka 38, Łódź

Tak to może być EGR ale równie dobrze DPF ,FAP lub turbosprężarka bez diagnozy to wróżenie z fusów.

AUTO-BACHUS

Jana Sobieskiego 12, Józefów

Najpierw tester diagnostyczny a potem wróżenie z fusów. W przypadku błędów związanych z zaworem EGR, przepływomierzem lub turbo należy sprawdzić parametry pracy silnika pod kątem przepływu masy powietrza. W przypadku błędów związanych z układem paliwowym zaczynają się schodki, lecz najlepiej zacząć od najtańszych rzeczy typu filtr paliwa.

Pozdrawiam

AUTO SERWIS SARNA

UL.WOJSKA POLSKIEGO 48A, ORZESZE

Ďiagnostyka komputerowa prawdę Ci powie.

Serwis Samochodowy Krzysztof Lasoń

Aleja Kołłątaja 97, Będzin

Nie da się nakierować na problem bez diagnostyki komputerowej. Sterownik z pewnością zapisał w pamięci błąd z układu, który jest problematyczny,


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat