POWRÓT

tryb awaryjny po przyspieszeniu

Czesc!
Mam problem mianowcie samochod czasami po "depnieciu" przechodzi w tryb awaryjny i za nisko trzyma dolne obroty. Jedyne bledy jakie sa to bledy przepustnicy. Przepustnice zmienialem 3 razy 4 raz na nowa i to samo. Silownik valvetronica tez wymieniony. Padlo podejrzenie na czujnik walka mimosrodowego. Czy wedlug was jest to mozliwe? ewentualnie jak to zdiagnozowac? Prosze o pomoc bo juz jestem tym zalamany.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''
UMÓW WIZYTĘ

F. Philipsa 8, Piła

witam, tak nie bardzo trafia do mnie ta diagnoza , błędy na przepustnicy - proszę podać jakie są , nie muszą oznaczać uszkodzonej przepustnicy , informują też że jest jakaś nieprawidłowość , jak rozumiem - póki samochód jedzie ok, to błędów tych nie ma ? , a pojawiają się po depnięciu ? , a silnik wchodzi w tryb awaryjny

PETROCAR - Serwis BMW Tarnów

Boya Żeleńskiego 26, Tarnów

Prosze podac nr bledu, bo nie kazdy tester diagnostyczny dobrze je interpretuje

AUTO SERWIS GARAGE
UMÓW WIZYTĘ

Transportowa 4e, Słubice

Ja by zaczął od sprawdzenia systemy zmiany faz rozrządu , niestety szybko to tylko oscyloskopem można to sprawdzić
Niech Pan szuka tęgi, kto taki sprzęt ma
Albo zapraszam do mnie

AUTO SERWIS GARAGE
UMÓW WIZYTĘ

Transportowa 4e, Słubice

Jeżeli błąd przepustnicy po wymianę na nowe występuje , to polecam sprawdzić kostkę, oraz napięcie .
valvetronik najpierw sprawdzić na zwarcie do masy. Zrobić adaptacje i zobaczyć, czy czasem nie blokuje się . Ja sprawdzam ustawienie rozrządu oscyloskopem i wtedy można mówić , o prace vanosa, valvetronika, oraz łańcuszka .


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.