Citroen C5x7, 2009r.
2009r. C5x7 2.0 hdi, rhr 100kW. Czujnik temperatury plynu chlodniczego wskazuje 0 kresek, pomimo godzinnej jazdy. Przez obd temp. 43oC nic wiecej, rura dolna chlodnicy zimna, gora ciepla, termostat wraz z czujnikiem i plyn wymieniony, uklad odpowietrzony (2 odpowietrzniki). I taka ciekawostka- po wylaczeniu silnika i 5 min- wskazanie przez OBD rosnie (85oC)- kreski na kokpicie tez sie pojawiaja, po wlaczeniu zaplonu i uruchomieniu silnika spada w ciagu minuty do 43oC. ECU? Czy zbyt wydajna pompa? :)
Aktualizacja 1
Termostat i plyn wymieniony po takich objawach na oryginal... efekt po wymianie taki sam...
F. Philipsa 8, Piła
witam, pompa nie ma nic do tego , jak już , to problem może być w termostacie - duży obieg powinien się otworzyć po osiągnięciu przez silnik temperatury ok. 85 stopni - na małym obiegu
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.