POWRÓT

Temperatura plynu chlodniczego

2009r. C5x7 2.0 hdi, rhr 100kW. Czujnik temperatury plynu chlodniczego wskazuje 0 kresek, pomimo godzinnej jazdy. Przez obd temp. 43oC nic wiecej, rura dolna chlodnicy zimna, gora ciepla, termostat wraz z czujnikiem i plyn wymieniony, uklad odpowietrzony (2 odpowietrzniki). I taka ciekawostka- po wylaczeniu silnika i 5 min- wskazanie przez OBD rosnie (85oC)- kreski na kokpicie tez sie pojawiaja, po wlaczeniu zaplonu i uruchomieniu silnika spada w ciagu minuty do 43oC. ECU? Czy zbyt wydajna pompa? :)

Aktualizacja 1
Termostat i plyn wymieniony po takich objawach na oryginal... efekt po wymianie taki sam...

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam, pompa nie ma nic do tego , jak już , to problem może być w termostacie - duży obieg powinien się otworzyć po osiągnięciu przez silnik temperatury ok. 85 stopni - na małym obiegu


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.