POWRÓT

Toyota Corolla e11 1.4 KAT 1998

szarpnięcie kierownicą

Witam. Podczas ruszania na światłach, pod górkę ze skrętem w lewo nagle wyszarpało mi kierownicę i samochód skręcił gwałtownie w lewo na sąsiedni pas. Było to bardzo dziwne uczucie. Kierownica ruszyła się tylko trochę ale skręt trochę szarpnął samochodem i stworzyłem zagrożenie - na szczęście nic nie jechało. Pomyślałem że to coś ze wspomaganiem bo na moment rozłączyło radio i światła kokpitu. Zastanawiam się czy to nie przeguby. Sprawdziłem na skręconych kołach że gumy przegubu są w idealnym stanie, jednak samochód nie jest nowy. Co mogło być przyczyną takiego zachowania?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Auto Serwis MOTO POWER Piotr Drąg
Piotrek | Auto Serwis MOTO POWER Piotr Drąg

ul.Kościuszki 245/137, Wieliczka

Witam co do usterki przyczyn morze być wiele zacznę morze od naj ważniejszej tutaj rzeczy przegub nie ma wpływu nas gasniencie kontrolek czy tez radia podczas jazdy czy postoju jest to układ napędowy tak zwany mechaniczny bez żadnych dokładanych rzeczy inteligentnych prowadzenia pojazdu. Następna rzecz to co do uszkodzonego czy wyrobionego przegubu półosi czy to wewnętrzny czy zewnętrzny proszę się nie sugerować mieszkiem czy tez guma czy aby mieszek uszkodzony tylko doprowadzał do ich uszkodzeń no nie również doprowadza ilość przebytych kilometrów przede wszystkim zależy tez po jakim terenie pojazd się porusza pojazd obciążony będzie szybciej zużywał wszystkie te podzespoły ale wróćmy do zaistniałej sytuacja jak się przydarzyła w tym pojeździe

Auto Serwis MOTO POWER Piotr Drąg
Piotr | Auto Serwis MOTO POWER Piotr Drąg

ul.Kościuszki 245/137, Wieliczka

W tym pojeździe jest układ hydrauliczny układu wspomagania w prawidłowym dzianiu układu nie ma prawa na szarpnięcia stuki czy dziwne zachowania w tedy kiedy układ jest nie sprawny czyli np poma wspomagania nam się złożyła i nie robi odpowiedniego ciśnienia a w tym przypadku podejrzewam ze nie domaga na skręconych kołach mamy taki właśnie dziwny efekt morze tez być przyczyną zużyta przekładnia kierownicza czyli grzebień w przekładni lub sama przekładnia. pozdrawiam Piotrek MOTOPOWER


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI