POWRÓT

Szarpanie silnika i check engine

Volvo xc90, 2,5T Automat, 210KM, 2003rok

Po dwudniowym postoju na parkingu zaświecił się check engine.
Były blędy związane z fazami rozrządu, wałkiem rozrządu i turbo. Wymieniłem obydwa czujniki fazy rozrządu i czujnik położenia wałka rozrządu. Jak się okazało nie potrzebnie bo po każdym włączeniu zapłonu przepalał się bezpiecznik opisany jako "PCV, VALVES, FUEL LEAKAGE PUMP"
Mechanik stwierdził, że jest jakaś obrywka w instalacji. Podobno naprawił. Ale pojawił się w między czasie inny problem. Auto na wolnych obrotach zaczeło szarpać - czuć było siedząc w środku. Po przyspieszeniu od 3000 obr zaczynało się dławić. Po dwóch dniach znowu pojawił się "check Engine" i znowu ten sam bezpiecznik. Auto dalej szarpie. Mechanik twierdzi, że jak odepnie wiązke od czujnika temperatury powietrza fazy nadkorbowej (co kolwiek by to znaczyło) i wymieni bezpiecznik to check engine już się nie świeci. Ale o co chodzi z tym szarpaniem i z tym bezpiecznikiem? Pomocy koledzy.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Tir elektryk

J.S.Bacha, 22/310, Warszawa

Witam.
Prawdopodobnie usterki wywolane uszkodzona instalacja elektryczna.
Pozdrawiam Krzysztof

Porównaj ofert OC.

Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Zapewne wiązka, ale może któraś cewka ma przebicie ?

Garage Masters

Kłobucka 13, Warszawa

Dzen dobry. Najperv potrzebno sprawdzić kostki stosujonce PCV, cy so w dobrym stanie i kontakcie. I sprawdzić druty.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat