POWRÓT

stuki w układzie kierowniczym.

Ford Fiesta 1,25 .Podczas lekkiego skrętu w lewo , prawo wyczuwa się lekki przeskok stuk tak jak w zużytym łożysku .

Aktualizacja 1
Dziękuję za tak obszerne informacje na temat mojego problemu .
Ale dzisiaj jeszcze raz przyjrzałem się całemu układowi kierowniczemu i znalazłem przyczynę tego stukania . Okazało się , że była luźna śrubka ściskająca krzyżak przegubowy na wałku wychodzącym z przekładni .
Samochód ma dopiero przebieg 7500 km. i dlatego nie przypuszczałem ,
że niektóre śruby mogą być nie dokręcone . Pozdrawiam .

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Mysle ze dzieje sie to przy małej predkosci.Jest to wada przekladni kierowniczej w tym aucie.Zona ma tez to auto z tym sinikem ,pytałem w serwisie ,one tak mają.Ew.jakas naprawa moze być tylko na niewielki przebieg.Oczywiscie moze byc cos innego np.krzyżak wtedy sprawa prostsza.Skonsultowć w warsztacie i zapytac w serwisie co i jak ,jaka cena naprawy,bo temat mają znany

Porównaj ofert OC.

Auto Centrum Baranowski
UMÓW WIZYTĘ

os. Wichrowe Wzgórze 10, Poznań

Może to być również łożysko górnego mocowania amortyzatora

Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Trzeba przejrzeć cały układ, końcówki zewnętrzne i wewnętrzne drążka, maglownicę, wałek kierowniczy


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat