POWRÓT

stuki w napędzie xdrive

Witam, podczas jazdy na biegu 3 i 4 powyżej 2000 tyś obrotów słychać trekotanie i stuki pod spodem auta. Odłączyłem kostkę od nastawnika napędu xdrive i przestało walić. Teraz pytanie do wymiany ta słynna zębatka w nastawniku czy może reduktor do roboty?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
PNEUMASTER wulkanizacja mobilna, serwis opon TIR

Sikorskiego 11, Myślenice

ja bym zaczął od zebatki


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat